FB og pissing
---------------------------
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
Virker som "offentlige personer" skal fremstå som overmennesker eller noe, Roger er fotballspiller og bør ikke bli hengt ut i avisa for slike filleting, hvem har vel ikke fått en bot i sitt liv ?
Glad de ikke henger ut alle med fullt navn og bilde :p
Nok en gang "imponerer" Fredriksstad Blad med sin glitrende journalistikk. Ikke bare "MÅTTE" de skrive om episoden, men de får det faen meg til å se ut som "stakkars Roger, han var fortvilet og pissetrengt"
Skulle de først nevne episoden kunne de jo like godt vært krasse.
På en annen side syntes jeg kanskje dette viser en forskjell på for eksempel VIF og FFK. VIF spillerne hadde trening tidlig på 17. mai, FFK hadde vel fri?
FFK spillerne må ikke glemme at det noen timer før episoden var 10.399 tilskuere for å se de, og uansett hva de gjør vil det bli lagt merke til.
Jeg satt på Mets i går og hørte hvordan folk reagerte på støynivået ved bordet der flere FFK spillere, deriblant Risholt satt. Enhver som følger med så og hørte at det var tidligere FFK spillere som var på druen og høylytte, men ikke alle er like godt oppdatert.
Tross alt syntes jeg vi skal være glade for at folk engasjerer seg. FFK blir lagt merke til på godt og vondt.
Roger pisser på alle uansett. På eller utefor banen :ffk:
#18™
Marching on together!
Vi skal unne guttene 17. mai, alle andre har vel fri, så da burde vel de ha det også. Og en trening fra eller til spiller vel liten rolle.
Men tror også at Risholt og pissing er et resultat av streiken, hadde neppe blitt like stort slått opp hvis samtlige journalister var på jobb, for streiken er der fortsatt regner jeg med. Før var FB ei boligavis med nyheter, nå er det blitt en boligavis med _få_ nyheter. Notar har jo til tider halve avisen...
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Tror dessverre at saken hadde blitt slått like mye opp, kanskje større dersom det ikke hadde vært journaliststreik.
Men stakkars Roger R, han trengte jo "trøst" etter å ha opplevd en "så dårlig dommer" på nært hold.
:p
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Gøran Karlsen
Minst like seriøst som det andre greiene de (les redaktøren) skrev.
Opprinnelig postet av Costanza
Ekstra merkelig er det jo at det er redaktøren som i en streik leker journalist ved å skrive om denne "nyheten". Ikke bare er det Se og Hør-"journalistik", men det er vel også en form for streikebryteri. Greit at redaktøren, som ikke er tatt ut i streik, gir ut avisen med annonser, saker som har kommet inn til avisen og skriver selv de sakene han vanligvis gjør som redaktør. Men når redaktøren tar over jobben til de som streiker, så anses vel det som streikebryteri. I sum blir dette en unødvendig sak av FB å kjøre.
Helt korrekt! Dette må betegnes som streikebryteri. Men det får bli en intern sak i FB. Det som derimot IKKE er en intern sak er "nyheten" om Risholts urinering. Ble det en stor sak fordi det skjedde nettopp på FBs hus?
FB burde heller fokusere på total mangel av offentlige toaletter. En slik artikkel mener jeg går på personvernet løs. Gapestokk i avisformat.
Det grenser til skammelig lavmål, spør dere meg!
Nok en gang: glad vi har to aviser med forskjellig innhold og utgangspunkt!
Det ser ut til at avisen sliter tungt med å få tak i aktuelt stoff, min oppfordring til avisen er å la være å sende ut aviser, til streiken er over.
Enig i at Risholts gange var noe unaturlig ;)
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
De skal iallefall få folkets sympati....
STREIK VIDERE !!!!!!!
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Men de fleste får vel Fr.stad blad fast, så de tjener vel ikke noe mer får jeg håpe.
Medaljen bakside, av og være kjendis.
"Nattevakta"
men her har dere en smakebit fra noe oppløftene. Fredridrikstads venskapsby har nettop holdt karneval hvor flere i fredrikstad har vært med.
Dette er garantert noe som hadde fristet å se i et karneval i Fredrikstad.
http://salsita.dk/karneval2004/image089.htm
Les reglene for dette forumet!
NB! Pkt 9: "• FFKSupporter.net’s debattforum er et forum for meninger, ikke markedsføring, og skal derfor kun brukes p
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914