Husk meg
Brukernavn
Passord

Kjære Eggen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Magic18

Juniorspiller

Ble medlem: 07 apr 03

Lagt til: 17 mai 04, 10:06
Nå syntes jeg det er på høy tid at du sier i fra.
På hver eneste hjemmekamp så langt har vi blitt bortdømt, og de to siste hjemmekampene har vi TAPT 4 poeng på grunn av håpløs dømming.
Greit nok at vi er underdogs, men vi behøver ikke å bli pissa på av dommerne av den grunn.
Dette kommer ikke til å jevne seg ut. Det er jeg overbevist om.
Du har respekten, du har navnet og du får spalteplassen. (når streiken er over)
Gå ut å krisemaksimer litt. Syt og klag. Det er en del av gamet, og andre gjør det. Ikke bare kommer det til å hjelpe på dommerne, men det kommer til å tenne de 11 røde og hvite guttane som er ute på banen også.
I fjor var vi det beste laget, og da hadde vi dommerne med oss i omtrent hver eneste kamp. Det har vi IKKE nå.

---------------------------

#18™

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 17 mai 04, 10:27
Vel, hvis vi hadde dommern med oss i omtrent hver kamp i fjor, så er det vel kanskje rett og rimelig at det jevner seg ut med litt dårligere dømming i år? Selv om jeg selvsagt skulle ønske det lå på et rettferdig nivå hver gang.

Tror vi alle har en tendens til å glemme når vi hadde dommern med oss, men vi glemmer aldri at vi hadde dommern mot oss. Tror det jevner seg ut etterhvert.

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04

Lagt til: 18 mai 04, 07:53
Endret: 18 mai 04, 07:55
Vel er dommerstanden svak mange ganger, og 16.mai ble :ffk: nokså sikkert "robba" for 2poeng, men likevel den oppførselen til Risholt og Sørlie hører ikke hjemme på en fotballbane.
Greit nok at det koker over, men uansett Risholt & Sørlie gå også i dere sjøl. Var dere så perfekte !
Men dommere er en ting og hva som ellers skjer på banen er noe annet.
Dette holder kort og godt ikke mål til TL.
Så derfor "Kjære Eggen" nå også på tide for deg og "Harrien" og komme med innrømmelse at dere har feilvurdert årets stall. Den er enkelt og greit nok, altfor svak.
Ser fortsatt ikke "harrien" dette, og fortsetter med å uttale seg om at han er "skuffet" over 2laget o.s.v er jeg virkelig bekymra.
Han skal jo være sportslig leder, og ser ikke skrifta med store bokstaver på veggen.
Surt oppgulp , javel. Men vær da så vennlig å påpeke hvor jeg tar feil.
;):p

;)

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 18 mai 04, 08:48
Du tar feil i at Harry er sportslig leder... Eggen er trener og sportslig leder. ;)

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

orion

Juniorspiller
Ble medlem: 09 feb 04

Lagt til: 18 mai 04, 09:38
Opprinnelig postet av Holters
Du tar feil i at Harry er sportslig leder... Eggen er trener og sportslig leder. ;)

Det står på FFK`s offisielle hjemmeside at Harry er sportslig administrativ leder, så han er vel ikke helt uten ansvar.

Det er alltid greit å klage på dommeren etter et "tap", for dette var en av de viktigste kampene i år. Det er viktigst å slå de lagene som ligger i sammen skiktet som FFK.
Ta linjedommerne likegodt i samme slengen - hvor mange off-side`er vifter ikke de mot hjemmelaget - "helt uten grunn"

Sett dere litt inn i situasjonen til dommeren, han kommer til en stadion som er fyllt av
hjemmesupportere som forlanger seier,
et lag som vil ha seier - men ikke får det til
stemningen blir veldig amper og kampen kan gå helt av hengslene hvis ikke dommen viser at han er tilstede.

På banen løper en dommer som skal ha totaloversikt og ikke gjøre en feil,
på tribunen sitter 10000 "dommere" som dømmer partisk uansett.

Nei, guttane må vinne - det er det det dreier seg om.

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til: 18 mai 04, 09:48
Er ikke enig i at vi hadde dommerene med oss i hele fjor. De kom på gli utover i kampene pga av massivt trøkk fra tribunen. Det er herlig med det trøkket som kommer ved en feil avblåsning. Tenk om alle kunne vært med på ett rop i samme omfang. Herregud det er trykkoker det. Vi må forsette å legge ett brutalt press på dommerne.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 18 mai 04, 10:27
Bare ikke dommern gjør det stikk motsatte da, at han dømmer mot oss fordi han skal vise at han ikke lar seg presse. Men når vi får dommern mot oss hjemme mot lille Sogndal kan man jo begynne å lure.

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

antidrillo

A-lagspiller

Lagt til: 18 mai 04, 11:42
Takk for koreksen "Holters". men gjør det saken bedre

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 18 mai 04, 12:49
Opprinnelig postet av antidrillo
Takk for koreksen "Holters". men gjør det saken bedre

Tja, du bad om at det skulle bli paapekt der du hadde feil. Resten du skrev er jo riktig... ;)

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 18 mai 04, 15:49
Dommerne får vi ikke gjort noe med, men eget spill. Selvsagt er det dommertabber: Bjørnar skulle hatt straffe mot Vålerenga. Men det var den taktiske feilen på overtid som gjorde at Vålerenga kontret og scoret. Her SKULLE vi holdt på ballen ved cornerflagget og ikke slått inn foran mål.
Og Sogndal: To hands og albuen mot Simen. Jada, her tar dommeren feil, men det er svakt forsvarsspill som gjør at de scorer på alle tre.
Spillerne bør fokusere mer på det de KAN få gjort noe med - eget spill, enn det de IKKE kan få gjort noe med - dommeren

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til: 18 mai 04, 20:10
Jeg kan ikke bli mer enig ffk-thomas.
Uansett hva dommeren gjør så har faktisk de fleste av baklengsen til FFK i år kommet av rett og slett utaktisk, mangel på rutine og dårlig forsvarsspill. Det første målet til Sogndal var jo helt forferdelig. En spiller skal ikke klare å finte vekk 3! spillere foran 16 meteren uten at noen er i nærheten av han. Luker vi bort sånne feil, klarer vi kanskje å karre til oss noen poeng. (FFK hadde og en hands ine i 16 meteren som Sogndal kunne fått straffe på.....)
Dommeren kunne vært bedre, men det kunne jaggu meg FFK vært også!

antidrillo

A-lagspiller

Lagt til: 19 mai 04, 09:06
Godt du nevner den handsen "Hubro 7",
klar nok den, og dersom dommeren hadde vært sååååå partisk og imot :ffk:.
Kunne han gitt Sogndal ei billig straffe.:cool::p
Hubro 7 , vi kan jo sammen spørre Sørlie om han så den også?
Ellers Holters håper ikke du missforsto, jeg var og er bare glad for å bli rettet på dersom jeg gjør slike brølere.
PS tåler også meget godt at andre har andre meninger om det som skjer " rundt fotballen" også. Ellers hadde det blitt kjedelig:p:ffk:

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 20 mai 04, 00:52
Jeg er nok redd for at det å "slå på stortromma" mht dårlig dømming er å ta vekk fokus fra der det skal være, nemlig at FFK må rydde opp innafor 16-metern, og ikke miste presset på ballfører i laaaaaange perioder.

Det at det er dårlig dømming er ikke noe bare FFK sliter med, det er noe som nesten hele verden sliter med. Forbundet må gjøre noe med det snart, for at ikke fotball i Norge skal miste prestisje og anseelse. NFF har mekanismer som skal fange opp meningsytringer om dommerne, og avisene er IKKE egna for å få gjort noe med saken.

FFK er gode nok for elite, det er bare et spørsmål om å få til samhandlinga til laget. F.eks det å omstille på øyeblikks varsel fra høyt press til lavt press.

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 20 mai 04, 00:58
Fytti rakkern Hubro 7, du er jo helt rå. Det du sier er jo så bra, det karakteriserer hele spillet til FFK. Et lag med flyt ville fått uttelling / dommeren med seg i slike situasjoner.

Det blir nesten sånn "stang ut prinsippet" Tror uansett at det snur veldig snart for FFK. Allerede etterpå.

Kamma - FFK 1-9

:ffk::ffk::ffk:

Elleve røe og vite kællær

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914