Politiets idioti oppførsel
Det må være et utroligt dårlig vakthold på Stadion, når publikum får med seg flasker/bokser inn.
Dette er ikke TL-standard.
Dette er ikke TL-standard.
De har ikke folk nok. Tenk deg å møte 3 timer før og en time etter kamp annenhver søndag. Dette er på dugnad. Helt utrolig at de orker.
---------------------------
Goran Karlsen
Ble medlem: 24 mar 03
Lagt til: 18 mai 04, 14:16
Endret: 18 mai 04, 14:41
Jeg mener politiet bør gi advarsler ,og helle ut innholdet i flasken før man gir bøter. Det er som regel vanlig prosedyre. Hvis folk blir litt for eplekjekke bør det gis bøter. Og hvis man er tett i trynet eller overstadig beruset, så bør dem bli kastet på glattcella.
Det som skjedde på stadion med en rekke personer kan sammenlignes med å kjøre 10 kilometer for fort, og bli tatt av laserpistolen. Isteden for å få en bot ble man slengt på glattcella i 4 timer. Dette er rett og slett skammelig, og sier litt om vårt politivelde.
Poenget med alt er, man skal ikke bli kastet i glattcelle når man har med seg en lommelerke. Det blir bare for dumt.
Kjører politiet samme linje fremover på stadion kan det fort bli opptøyer. Og jeg står gjerne på barrikadene.
Det som skjedde på stadion med en rekke personer kan sammenlignes med å kjøre 10 kilometer for fort, og bli tatt av laserpistolen. Isteden for å få en bot ble man slengt på glattcella i 4 timer. Dette er rett og slett skammelig, og sier litt om vårt politivelde.
Poenget med alt er, man skal ikke bli kastet i glattcelle når man har med seg en lommelerke. Det blir bare for dumt.
Kjører politiet samme linje fremover på stadion kan det fort bli opptøyer. Og jeg står gjerne på barrikadene.
Gøran Karlsen
Høres jo sykt ut hele greiene. Den gjengen du sitter sammen med er jo trofaste slitere, som stiller opp uansett. Aldri noe tull på dere. Etter det jeg har hørt fra andre også, har du helt rett i det du sier. Sånne møkka menn til Politi har vi ikke bruk for.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914