Husk meg
Brukernavn
Passord

Politiets idioti oppførsel

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 17 mai 04, 01:02
På kampen mot Sogndal, ble folk som overhodet ikke var fulle satt på glattcella. Hvis folk tok en slurk alkohol og ble ferska på politiets videoopptak,ble de sendt rett i arresten.
Dette er helt meningsløst å gjøre på en fest dag. Måtte Gestapopoliti jævlene brenne et visst sted.
Faen ta for noen drittsekker,de skjønner ikke en dritt.
N.B Det var ikke jeg som ble tatt,men det kunne brått vært det.

---------------------------

Gøran Karlsen

jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04

Lagt til: 17 mai 04, 01:12
Politiet i Fr.stad skjønner ikke en dritt. Nå sitter vel ledelsen i Sarpsborg, det forklarer kansje saken

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 17 mai 04, 01:53
Politiet, politiet, døm gjør så godt døm kan...

BRENN POLITI!!!

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 17 mai 04, 02:09
vet ikke hva som skjedde i dag, men det har stått en del idioter blant PH før som fortjente glattcelle uten å bli putta inn.....

A struggling player, then sing his name....

Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org

bjorn

Landslagsspiller

Lagt til: 17 mai 04, 02:13
Var ihvertfall ikke slike tilstander i Lystlunden i fjor, der ble man tatt fra flaska i verste fall, og møtt med et smil av politiet.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 17 mai 04, 02:15
Nå er jeg dritt lei av at Plankehaugen får skylda for alt!!! hold kjeft når du ikke vet hva du snakker om! det var INGEN på feltet til Plankehaugen som ble tatt av purken i dag... det var folk på sittetribuna!!

De som har lagd kvalme før er noen få Red Beavers folk, og de er luka bort nå.

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 17 mai 04, 08:18
Opprinnelig postet av ajg
Nå er jeg dritt lei av at Plankehaugen får skylda for alt!!! hold kjeft når du ikke vet hva du snakker om! det var INGEN på feltet til Plankehaugen som ble tatt av purken i dag... det var folk på sittetribuna!!

De som har lagd kvalme før er noen få Red Beavers folk, og de er luka bort nå.

Du er så hårsår at det halve kunne vært nok... Slapp nå av, slutt å skrive i fylla eller midt på natta, les heller hva som står og tenk deg om først...

Når det gjelder politiets jobb så synes jeg det er helt ok at de tauer inn folk som drekker på offentlig område... Skal ikke være noe annerledes på Stadion enn i Gågata... Blir`u tatt, så blir`u tatt...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Goran Karlsen

A-lagspiller

Lagt til: 17 mai 04, 08:34
Til KeJ
Politiet bør bruke sunn fornuft på slike festdager. Å kaste folk på glattcella for å ha tatt seg en tår av en flaske på rundgang, er hårreisende.Folk ble dratt ut av pølsekøer av politiet i pausen.

Gøran Karlsen

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03

Lagt til: 17 mai 04, 10:25
Det blir for dumt når man kritiserer politiet for å gjøre jobben sin. Det er ikke lov å drikke alkohol på idrettsarrangement. Så enkelt, men så jæ...ig vanskelig for enkelte å forstå. Jøran, dette skjønner til og med du. Om det er 16 mai spiller ingen rolle. Det er ikke egne regler for den dagen. Og noen gjenntakelse av Lystlunden er ikke ønskelig for FFK på stadion.

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 17 mai 04, 10:52
Endret: 17 mai 04, 10:52
Opprinnelig postet av Topscorer
Det blir for dumt når man kritiserer politiet for å gjøre jobben sin. Det er ikke lov å drikke alkohol på idrettsarrangement. Så enkelt, men så jæ...ig vanskelig for enkelte å forstå. Jøran, dette skjønner til og med du. Om det er 16 mai spiller ingen rolle. Det er ikke egne regler for den dagen. Og noen gjenntakelse av Lystlunden er ikke ønskelig for FFK på stadion.

Det går ann for de svartkledd tomhuene å bruke sunn fornuft og ikke sant... Gjør jobben sin meg i R***!! Nå må de begynne å buste de som virkelig er kriminelle og ikke andre som har det litt morro utover lovens grenser :cool:

Pættærnæ døm hang og slang!!

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 17 mai 04, 12:11
Opprinnelig postet av Goran Karlsen
Til KeJ
Politiet bør bruke sunn fornuft på slike festdager. Å kaste folk på glattcella for å ha tatt seg en tår av en flaske på rundgang, er hårreisende.Folk ble dratt ut av pølsekøer av politiet i pausen.

Nå skal jeg fortelle deg en ting...

Om det er 16. mai, eller 1 januar, se det gir jeg blanke f*** i, det er ikke lov til å drekke på offentlig område, og da sier det seg selv, blir du sett, ja da må du tåle konsekvensen... Klarer du derimot å drekka i smug, ja da er det ingen som ser deg og du blir ikke hivi på cella...

Så være seg du liker det eller ei, onkel polti gjorde kunn jobben sin, og innebærer det at du føler deg støtt, jaja, så er det du som har et problem, IKKE politiet...

Ha en heidundrandes 17. Mai, og prøv å holde flaske skjult:D

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

bjorn

Landslagsspiller

Lagt til: 17 mai 04, 14:30
tror kanskje det er endel strengere i Tippeligaen ? Enn de vi er vant med fra før...
Tviler på det var noe ekstra innsats fra polititet her i forhold til andre steder i samme divisjon, men hva vet jeg.. :p

har i allefall hørt om en som ble satt i arresten for å drikke, men de tok feil person, da begynner det å gå litt over stokk og stein...

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 17 mai 04, 14:34
Endret: 17 mai 04, 14:35
Uansett er det totalt unødvendig å smugle inn drikke på stadion. Skjønner heller ikke de som drikker seg fulle før kamp. Hele opplevelsen blir jo ødelagt da. Man får ikke med seg altfor mange av situasjonene på banen, husker lite etterpå og lager heller ikke god stemning. Noen pils før kamp er bra, men man bør vite når man skal gi seg. Etter kampen kan det derimot være fritt fram for å drikke så mye man orker... Men å være full på kamp er etter mitt syn totalt undøvendig, harry og idiotisk.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 17 mai 04, 19:22
Vet ikke hva som er riktig og hva som er galt men la oss sammenlikne situasjoner...
Jeg sto på indrebane mot Vålerenga og så klanen rive av høytaller etter høtaller og ikke nokk med dette, der ble det kastet flasker og annet mot vakter som prøvde å ro dem. Politiet sto 10 meter fra dem uten å reagere. Da lurer jeg på igjen hva som er galt og hva som er riktig ?????????????????????

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 17 mai 04, 22:36
16. mai er en kjent og kjær batong-svinge dag, nesten like stor som natt til 1.mai. Alle dager med litt større fest-faktor, ja da er politiet på tå hev. Det er ikke lett å være politi i dag. Blitz er jo rene symøte nå om dagen. Men takket være helt sannsynelige hooligans med lommelerke på stadion er det ikke mer enn riktig at politiet slår til med hård hånd. Får virkelig vist at de ikke har glemt gamle kunster. I og med voldspiralen i samfunnet er det jo snakk om lettere tilgang til våpen for våre stramme menn i uniform. Godt å tenke på ;)

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 17 mai 04, 22:58
Opprinnelig postet av Klokan
Vet ikke hva som er riktig og hva som er galt men la oss sammenlikne situasjoner...
Jeg sto på indrebane mot Vålerenga og så klanen rive av høytaller etter høtaller og ikke nokk med dette, der ble det kastet flasker og annet mot vakter som prøvde å ro dem. Politiet sto 10 meter fra dem uten å reagere. Da lurer jeg på igjen hva som er galt og hva som er riktig ?????????????????????

Meget godt poeng Klokan. Det sier litt om hvor feil fokus politiet har.

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad

Jon Syversen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03

Lagt til: 17 mai 04, 23:50
Snutfittor!

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 18 mai 04, 00:25
Endret: 18 mai 04, 00:28
Jeg satt like ved en person som ble kastet ut opp i det ærverdige "hjørnet", og jeg må si at jeg syns det hele var ganske latterlig. Det begynte med at han som ble kastet ut på fleip kom med en vittig kommentar til oss lenger oppe på tribunen om at han hadde hvert fall nok øl! Dette hørte en av vaktene, kalte på et par politimenn og så bar det rett til purkebilen med han. Vedkommende var ikke full og reiste seg og gikk ut når han skjønte hvor det bar hen. Var vel ikke så lurt med den vittige kommentaren.

Det er to ting som irriterer meg her. Det første er at jeg syns det var helt unødvendig å sette han på glattcella. Han hadde med seg øl på stadion, men var ikke full, så dermed hadde det holdt med å beslaglegge drikkevarene hans. Men som noen andre har vært inne på her, så er ikke purken så veldig flinke til å utøve kjønn.

Det andre, som irriterer meg sinnsykt, er at resten av kampen så hadde vi andre som satt opp i hjørnet tre-fire politimenn som konstant stod tre meter unna på toppen av pensjonisttribunen og beglodde oss. Personlig så hadde jeg ikke med øl inn og hadde oppført meg helt normalt, og da syns jeg det ødelegger en del av opplevelsen å bli beglodd av sure politimenn i 70 min. som om man var en eller annen "kjeltring"! Direkte ukoselig!

Vet ikke om det var flere som ble kastet ut, men den episoden jeg var vitne til var hvert fall helt unødvendig.

Lenge leve "hjørnet"!

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 18 mai 04, 00:32
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Men som noen andre har vært inne på her, så er ikke purken så veldig flinke til å utøve kjønn.

Hohoho! Årsbeste på forumet!!

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

Jello B

Juniorspiller

Ble medlem: 16 jun 03

Lagt til: 18 mai 04, 08:57
Loven slår, loven slår, stakkars faen som slaget får............

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914