Norsk Dommerstand
---------------------------
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Nå tar vi vel en borteseier på Hamar, jeg møter hvertfall opp på Briskeby !
A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....
Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Elleve røe og vite kællær
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Er det virkelig så ille?
Det må vel ta slutt? Satser på første hjemme seier mot stabækk da jo.
MØKKA DOMMER!!! MÅTTE DU BRENNE I HELVETE FOR EVIG TID!!!!!!!!
FFK AND MAN UNITED 4EVER :D
KJØPT OG BETALT!
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Ehhh.
Digga Roger Risholt som var så sint at han nesten ikke klarte å snakke :p
Trodde han sto å venta på dommer`n jeg :D
Dommer`n var utroli arrogant. At det går ann!!!
Skjønner godt at Risholt nesten griner, det er jo så innmari utgjort at ingenting går FFKs vei når det gjelder.Ekstraordinært lavmål av dommeren, burde nesten klages inn til NFF. Men jeg tror, jeg vet!, at han og resten av spillerene reiser seg til neste kamp. Sats:ffk:er på plankekjøring mot Ham-Kam.
Eksil i Trondheim, et svarthvitt helvete, med kun øyn for den Røde og Hvite himmel sørover.
Vi har trua!
Dessuten vil jeg høre speaker si "We are all here" :D
Det blir for dumt at en forselese som dommeren i etterkant sier at han så, ikke blåser av. Regelen er klar; Det skal umiddelbart stoppe spille dersom skader i hoderegionen. Dette fører til utligningen til 2-2 og avgjør store deler av matchen.
Min oppgave er ikke å gjøre om regelverk eller andre ting. Min oppgave som supporter og tlskuer til et lag er å heie det frem. Men, alle de fuckings dommere der ute skal vite at de ødelgger fotballen med å ikke holde seg til regelboken.
Disse 4 poengene som vi nå har mistet pga. klare dommertabber, kan være forskjellen på himmel og helvete eller fornyet kontrakt eller nedrykk. Alle husker vel sist FFK rykket ned, hva vil da skje? Dommerne skal vite at det står om byens fotballag, byens sammlingspunkt, arbeidsplasser osv. osv. Ikke ødelegg dette kjære dommere.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Men vi skal stå EN FOR ALLE OG ALLE FOR EN, og møte opp i hopetall i Hamar på torsdag og Stabæk hjemme på søndag! to seirer på rad nå...
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Det kan vi takke dommeren for. Jeg har nok litt promille nå men ikke mere enn Dommeren må ha hatt i sted.
Det blir ikke lett å holde seg i eliten hvis en skal kjempe mot dommeren i tillegg.Sov godt og håper FFK er heldigere neste gang.
Men når dommerne er direkte feige og dårlige, da må det være lov å reagere. Tenker bl a på situasjonen i kampen mot LSK, hvor dommeren blåser og viser tydelig at han vil ha Koren til seg. Koren har gult fra før, later som han ikke ser dommerens signal, og slipper derfor unna et nytt gult, og dermed utvisning. Eller fellingen av Bjørnar i kampen mot Enga. Dommeren dømmer corner...??! Enga kan utligne på overtid.
Også i går kom dommer i fokus med flere tvilsomme avgjørelser. Annuleringen av det første målet. Satt langt unna selv og kunne derfor ikke se om det var riktig eller feil. Men ved 2-2 målet burde han vel ha blåst i forkant, for skaden på Brenne? Og så var det situasjonen i straffefeltet like før slutt da spillerne ropte på hands og straffe. Men dommeren valgte å vinke spillet videre. Dette er vel den dårligste dommeren vi har sett i år, og kanskje på flere år...? Blåste med klar fordel for Sogndal, og viste liten fotballforståelse. Og hva er det med Ringberg? Hvorfor i all verden får han "aldri" frispark? Minner litt om Jostein Flo på landslaget i gamle dager. Blir straffet for å være stor og sterk.
Men vi må til syvende og sist stole på egne ferdigheter, ikke på dommeravgjørelser og tilfeldigheter. Vi burde, og skulle vel hatt, 6 poeng mot VIF og Sogndal, istedet for 2. Vi har vært for dårlige taktisk, og ikke minst defensivt. Tror og håper at Eggen kan gjøre noe med dette. Vi ser jo at fokuseringen på angrepsformasjoner har gitt resultater. Nå må det fokuserer på det defensive, så vil også resultatene komme.
Håper både guttæne, og vi supportere, står på videre, og at vi kan glede oss over mye godt spill og nok poeng til å holde oss i tippeligaen også neste år!
:ffk::ffk::ffk:
Eksil i Trondheim, et svarthvitt helvete, med kun øyn for den Røde og Hvite himmel sørover.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914