Brenne på topp
Håper han for vist seg skikkelig frem idag,noe jeg synes har manglet i kampene han har spillt.Duoen Brenne/Ringberg oser ikke akkurat mål om dagen,men intet hadde gledet mer enn å ha tatt feil i den uttalelsen..Deilig vær og fullt trøkk idag..Lykke til alle sammen:ffk::ffk:
---------------------------
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Dette blir bra.
Både Ringberg og Brenne har mye å gå på, det vil de vise idag.:ffk:
Både Ringberg og Brenne har mye å gå på, det vil de vise idag.:ffk:
FFK på toppen i 2005
vi får krysse fingrene både får Markus og Brenne idag..Vil gjerne hatt Håkan som offensiv midtbane..
Sveise Alias Snæbbus Aristokrat #8
Lenge leve hjørnet
Uansett, hvem som bekler de to fremste plassene ser jeg frem til en fotballfest med over 10 000 psyko fredrikstadpatrioter som heier laget frem. Det hadde vært suverent om det endelig hadde løsnet for Brenne og Ringberg. 3-1 seier, og et mål av de hver, og et knallskudd av Söder så er dagen reddet ;)
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Spennende med Brenne på topp i dag ja. Rart han ikke har fått prøvd seg der før spør du meg. Husker han var god i treningskampen mot brann 1. april.
Ære være plankebyen!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914