Sparta - Sprint/Jeløy 8-1!!!
Jeg må si jeg lar meg sjarmere av dette sarpelaget. Nydelig og offensiv fotball i 4-3-3 formasjon. Knuste Sprint fullstendig og spaserte etterhvert inn seieren. Var nærmere 11 mål enn Sprint to.
Tidvis var de bedre enn flere av lagene vi møtte i fjor.
Håper de rykker opp og slår Moss neste sesong :D
Tidvis var de bedre enn flere av lagene vi møtte i fjor.
Håper de rykker opp og slår Moss neste sesong :D
Moss og Sparta møtes ikke neste år, men kanskje FFK og Sparta? :D
Nå skal det sies at Sprint sliter mer enn noen gang for tiden. Mye utenomsportslig tull, midtbanesjefen Bednarcyk ble sparket rett etter seriestart og toppscorer Bård Olsen er umotivert og ble utvist sist kamp. Kjell Olofsson er snart førti spiller stopper i år har jeg hørt. Jeg tror vi mossinger skal være fornøyd hvis Sprint holder seg i divisjonen i år. Jeg vil gjerne ha Sparta oppover, det er gøy for Østfold-fotballen.
Nå skal det sies at Sprint sliter mer enn noen gang for tiden. Mye utenomsportslig tull, midtbanesjefen Bednarcyk ble sparket rett etter seriestart og toppscorer Bård Olsen er umotivert og ble utvist sist kamp. Kjell Olofsson er snart førti spiller stopper i år har jeg hørt. Jeg tror vi mossinger skal være fornøyd hvis Sprint holder seg i divisjonen i år. Jeg vil gjerne ha Sparta oppover, det er gøy for Østfold-fotballen.
Olofsson spilte en blanding av midtbane og offensiv midtbane uten at det hjalp stort. Etter 19 minutter stod det 5-1, da hadde Sparta rundspilt Sprint totalt og etter noter, og da var jo kampen i realiteten avgjort. Men bra at de holdt nivået sånn noenlunde oppe resten av kampen.
Kanskje FFK, Moss og Sparta møtes neste år? Hehe, nei, la oss ikke håpe det, men at Sparta rykker opp og er av 1. divisjonsstandard blir stadig mer tydelig.
Kanskje FFK, Moss og Sparta møtes neste år? Hehe, nei, la oss ikke håpe det, men at Sparta rykker opp og er av 1. divisjonsstandard blir stadig mer tydelig.
Tror nok at det blir Sparta mot MFK. FFK greier å holde seg skal dere se. MFK er i ferd med å bli ristet av allerede. Ikke sant Rafn?
Er de forresten ikke sjefsskrika som trener Sprint?
:ffk::ffk::ffk:
Er de forresten ikke sjefsskrika som trener Sprint?
:ffk::ffk::ffk:
---------------------------
Elleve røe og vite kællær
Skrika trener sprint og sliter fælt. Men jeg ønsker ikke sprint noe høyere opp enn 2. div. Tror nok det er like store sjanser for at Moss rykker opp som at FFK klarer seg. Hva er oddsen da?:D
Tipper Trulsen snart gir seg. Tåler ikke motgang den mannen.....
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914