Husk meg
Brukernavn
Passord

Skrall tribune?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

skruknott

Knøttespiller
Ble medlem: 30 apr 04
Innlegg: 27

Lagt til: 15 mai 04, 14:51
Der vi står på PH-feltet svikter noe jævlig når den "alle de som er fredrikstad hopper nå" el no, går:|. Fra det militære har jeg HØRT at de ikke går i takt over f.eks bruer, for å bevare konstruksjoner.. kankje en ide å kutte den aktiviteten for å bevare tribunen ei litta stønn vartfall?? den virker lovlig shabby..:confused:

---------------------------

ære være plankeb........


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10065

Lagt til: 15 mai 04, 15:07
Det er fysisk mulig å gå i takt over ei bru, og dermed skape en resonans som tilsvarer bruens resonans, og deretter få den til å rase (dvs svingninger, at man klarer å gå i takt med resonansen i bruen slik at den "svinger" i stykker).

Tror nok sannsynligheten for at dette skjer med tribunen vår er forsvinnende liten. Skulle den rase er det av andre grunner, da tåler den rett og slett ikke vekten og trykket av hoppene plankemedlemmer.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 15 mai 04, 17:33
Hvis Klokkesvingen overlevde Klanens analtog, så bør vår tribune overleve de stakkars hoppene våre:-) Husker første gangen jeg stod rolig på landskamp på Ullevål mens resten av NSA-klacken hoppet for Norge. Det gynget bra det også uten at jeg tror Ullevål ramler ned med det første av den grunn.

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


skruknott

Knøttespiller
Ble medlem: 30 apr 04
Innlegg: 27

Lagt til: 15 mai 04, 19:33
har ikke inngående kunnskap til struktur og oppbygning av ph tribunen. men at den er lagd av et materale som tilsvarer smør er ikke å utelukke. Som et kompliment til plassen vår er den fin å se på, greit plassert, og god plass på hver "hylle" til å stå på. fint at det endelig også har kommet opp rekkverk!

---------------------------

ære være plankeb........



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340