Husk meg
Brukernavn
Passord

Sarpsborg FK vant 11-0 fredag kveld!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03

Lagt til: 15 mai 04, 10:36
Kan vi ane en gammel storhat som begynner å våkne til liv?
Jeg tror det blir mye tøffere å slå dette offensive sarpelaget, enn det var å knuse Bøler i forrige runde.

Her må guttæne hente mye kull i kjelleren for å komme seg videre i cupen fra Sarpsborg stadion onsdag kveld.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 15 mai 04, 10:51
Hvis det blir vanskeligere enn å "knuse" bøler så kan vi nok forvente en rysare hehe :ffk:

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 15 mai 04, 11:11
Stod i FB at de vant 13-0, men pytt. Et Tippeligalag vs 3. divisjon, det sier seg selv, det skal ikke være mye problemer, egentlig.

Dessuten blir vel særpingene skræmt når det kommer flere FFKfans på kampen, enn det bor normale folk i Sarp ;)

Men det hadde uten tvil vært utrolig flaut å tapt mot de, ingen tvil om det, men jeg tror ikke vi gjør samme brøler en gang til.

Vi vant jo mot Borg i fjor, da var de et andredivisjonslag og vi et førstedivisjonslag. Nå er tre divisjoner forskjell.

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 15 mai 04, 18:18
Oppegård er vel ikke et spesielt bra lag. De har alltid variert mye. men det er sterk å score 13 mål uansett.
Likevel, vi skal være endel bedre enn SFK.
Sparta, derimot, hadde vært verre å møte nå. Skal bli spennende å se hvordan det går i cupoppgjøret deres mot VIF.

LaJo

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04

Lagt til: 15 mai 04, 18:31
Sparta imponerte stort i dag.
Er det bare meg, eller har Østfold fotballen løftet seg mange hakk de siste årene? Østfold fotballen dominerte jo for 100 år siden. Kanskje vi nå kan gjøre som England i 96, synge "it`s coming home, it`s coming home, fotball`s coming home"

---------------------------

Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914