Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsvars spiller som er ledig på markedet..

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 14 mai 04, 14:37
Endret: 14 mai 04, 14:37
Ronny Johnsen

Dette er en spiller FFK kunne arbeidet for å få, han har jo signalisert at han skal spille på landslaget frem mot VM 06
derfor vil han sikkert spille på alright nivå, også ern fra Tønsberg, da harn jo kort vei hjem også.

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til: 14 mai 04, 14:39
Gutten er jo mer skadet enn frisk. Skulle han kommet hit for å heve fet lønn mens han går til behandling? Ferdig han.

---------------------------

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 14 mai 04, 15:18
Johnsen er en veldig god stopper, og kan utfylle Trondsen på hurtighet. Han er da ikke sååå mye skadet heller?

Men jeg er litt usikker på om han velger Norge. Hvis han gjør det bør FFK grave i lommeboka. Ronny er en type spiller jeg gjerne skulle sett i FFK-drakt. Og det er nettpp i back-rekke vi sliter mest.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Lagt til: 14 mai 04, 15:47
Han er typen som plukker de beste spissene i verden, han har vært med på de fleste oppturene på Landslaget og i Manu, Fergusen sa i sin tid at Ronny var en av verden beste stoppere. Tror ikke han ble fornøyd med at han forsvant til Villa i 2002, han ble vel tilbudt en 1års kontrakt av Manu, men fikk 2års i Villa, og har spillt alle kampene når han har vært skadefri. Helt klart en som gir tyngde i forsvaret.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 14 mai 04, 16:42
Jeg tror ikke dette er spilleren for FFK. Han ville sikkert vært en tilvekst om han holdt seg skadefri, men her må vi mest sannsynlig ut med en betydlig sum for en spiller som garantert vil være mye skadet, det er ikke veien å gå for FFK syns jeg. Da hadde jeg heller sett at vi hadde lagt et par mill på bordet for Soma den gangen han var tilgjengelig! Vi trenger spillere som har storhetstida forann seg!

Lenge leve "hjørnet"!

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 14 mai 04, 16:51
Vi slipper jo å kjøpe ham fri da. Dette avhenger avhenger helt og holdent av hva Ronny vil selv.

Hvis han overholdet er interessert i å vende hjem, så må han uansett gå kraftig ned i lønn. Jeg vil anta at han blir ett år til i utlandet, men hvis han ønsker å dra hjem igjen er det mer enn naturlig å forhøre seg.

Sveise

Knøttespiller
Ble medlem: 02 mar 04

Lagt til: 15 mai 04, 11:46
Ronny er en spiller som vi absolutt trenger.Hvorfor ikke gi han en kontrakt som i Aston Villa som går ut på at han for lønn for antall spilte kamper...trur nok det er den beste måten.spørsmålet er vel om Ronny godtar det.Er jo flere lag i Premier leage som vil ha han.

Sveise Alias Snæbbus Aristokrat #8

Lenge leve hjørnet

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 16 mai 04, 01:24
Opprinnelig postet av Funk1
Johnsen er en veldig god stopper, og kan utfylle Trondsen på hurtighet. Han er da ikke sååå mye skadet heller?

Men jeg er litt usikker på om han velger Norge. Hvis han gjør det bør FFK grave i lommeboka. Ronny er en type spiller jeg gjerne skulle sett i FFK-drakt. Og det er nettpp i back-rekke vi sliter mest.

Dette tror jeg er det dummeste jeg har hørt.... vi trenger aldeles ingen bak der nå, det vi virkelig trenger er en SUPER SPISS som scorer masse mål!!!! ok så har vi sluppet inn ganske mnge mål, men vi har scoret altfor lite!

Nei, gi oss en spiss som kan score mål og som kan hjelpe Ringberg tilbake til scoringsformen!

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 16 mai 04, 01:30
Vi trenger nok begge deler. Målene vil lettere komme hvis vi får tettet igjen bakover.
Vi kunne nok hatt bruk for Ronny Johnsen i høstsesongen og kanskje neste år, hvis han holder seg skade fri, men det beste hadde nok vært og forsterket med litt yngre krefter.:ffk:

FFK på toppen i 2005

ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 17 mai 04, 21:22
Jeg er enig i de som sier at unge krefter med framtida forran seg er bedre. Ronny er god og har erfaringen, men det ville vært en midlertidig forsterkning og ikke noe for framtida. Uansett har vi det forsvaret vi har og det er opp til dem å møte Tippeliga-nivået nå, så får eventuelle forsterkninger komme til sommern. Spør du meg trengs det også en bedre keeper.. men det er et vanskeligere marked.

"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til: 17 mai 04, 22:07
Uansett hvordan vi vrir og vender på det og uavhengig kroner. Ronny Johnsen ville uansett vært en tilvekst for FFK p.t. Synes allikevel dette blir litt søkt. OK, vi trenger noen forsterkninger, men å begynne å drømme om Ronny Johnsen er etter mitt syn skivebom. Greit nok at det tidligere har blitt snakket om storfisker, men det får være måte på..... Det må være et snev av realisme i de spillerne som kan være aktuelle for klubben også.
Så klart det hadde vært kjempebra med Ronny Johnsen på FFK, men med litt realisme så skjønner vel alle at dette kan vi legge dødt med en gang. Det er flere klubber i england som vil ha han. Der har han det bedre både sportslig og økonomisk
- Skal han spille mesterskap 06 må han garantert spille på øverste nivå, og jeg tviler på at Ronny Johnsen føler seg sikker på at FFK vil holde seg i tippeligaen etter denne sesongen.....
- Ronny Johnsen vil bli en dyr spiller, og det er vel grenser for hvor mye Terje Høili legger i potten... Vi må vel hente flere enn en spiller?

Nei, jeg synes det kan fokuseres mere på spillestil, laguttak, innsats, supportere, heiarop, plankehaugen og (evt realistiske spillertilganger) her på forumet.

Alle lag og supportere kan jo drømme om Ronny Johnsen, Martin Andersen, Steffen Iversen, Hoset, Gamst Pedersen, osv, men tror ikke hverken laget eller supporterne blir noe bedre av å drømme.... Vi får konsentrere oss om det vi har og det faktum at p.t er vi på nedrykksplass i tippeligaen!

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Lagt til: 18 mai 04, 00:25
Det er viktig for klubben at supporterne kommer med slike tanker og ``ideer`` om hva slags spillere vi vil ha til Fredrikstad, det viser at vi vil at klubben skal ha ambisjoner.

Alle vet jo at RJ ikke ville kommet til Fredrikstad, men det er jo lov å drømme. Med engasjemang så kan alt skje??

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914