Husk meg
Brukernavn
Passord

West slått opp skaden

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6581

Lagt til: 13 mai 04, 19:44
Endret: 13 mai 04, 19:45
Leste akkurat at West har slått opp strekken sin på trening. Utrolig synd. Da slikt fort også kan ta litt tid. Strekkskader er skummelt.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


skruknott

Knøttespiller
Ble medlem: 30 apr 04
Innlegg: 27

Lagt til: 13 mai 04, 20:09
:mad:sikre kilder?? faan faan faan....:mad:

---------------------------

ære være plankeb........


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6581

Lagt til: 13 mai 04, 20:11
Du kan lese her

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


skruknott

Knøttespiller
Ble medlem: 30 apr 04
Innlegg: 27

Lagt til: 13 mai 04, 20:16
huff og huff.. alltid moro å se den mannen i farta.. som du sier er ikke strekkskader serlig heldig.. kan være problemer i laang tid.. God bedring Brian!

---------------------------

ære være plankeb........


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 13 mai 04, 20:19
Får håpe det går over fort. Det er jo forskjellige grader av strekk. Får håpe det var en "light"

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


LaJo

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 131

Lagt til: 13 mai 04, 21:55
Er slike skader noe som ofte skjer de ekstremt kjappe spillerne?
Se bare på Owen, er ute med strekk både titt og ofte. Heggem er vel også rimelig kjapp og alle vet vel hvordan det gikk med han. Vi får vel bare krysse fingra og be til fotball-guden(og da mener jeg ikke Maradona!:D)

---------------------------

Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 14 mai 04, 00:15
Det var som bare f... :mad:

Da blir det hvertfall litt lettere å ta ut laget.. tipper disse 11 starter da;

steinar - czwartek, helland, jørgen, stian - kosso, risholt, brenne, stjerna - ringberg, hornseth

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 14 mai 04, 00:28
Skulle gjerne likt å sett en offensiv Bjørnar Johannessen, som tørr og er rask nok til å ta dybde løpene i bakrommet, det er alltid plass til slike på et lag.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 14 mai 04, 00:29
Tror neppe han starter etter innsatsen mot Odd... Missforstå meg rett da; det var mange andre dårlige ævv...

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 14 mai 04, 00:40
dersom bjørnar skal spille, bør han spille på sentral midtbane!!! han er ingen ving!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 14 mai 04, 11:54
Endret: 14 mai 04, 11:54
Hva er det egentlig FFK driver med? Med skikkelig oppvarming, og en viss forsiktighet med skadede spillere på terningene så skal ikke slike ting kunne skje.

Det har jo vært helt sykt mange skader i FFK denne våren. En ting er å skylde på treningsforholdene i Østfoldhallen, men å slå opp en strekkskade?? Det bør være mulig å unngå hvis man har et godt støtteapparat som gir de riktige rådene.
Virker som FFK trenger en patent fyseoterapeut.

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 14 mai 04, 12:05
Bjørnar var god som back mot RBK i vinter. Stian opp som flanke. Håkan og Roger sentralt. Kosso på høyre. Ringberg og Brenne forran. Det tror jeg ville ha funka bra.

---------------------------

La oss selge hele laget!!


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 14 mai 04, 16:34
Endret: 14 mai 04, 16:35
Strekkskader er noe herk. Er alltid en sjanse for å slå opp igjen slike skader. Man kan selvfølgelig ta alle mulige forhåndsregler, men det er ikke mulig å gardere seg imot å slå det opp igjen.

Det som bekymrer meg med Brian West er at han antakeligvis har en meget eksplosiv muskelatur som er ekstra sårbar for strekkskader, og det kan jo føre til at han til stadighet vil få mer eller mindre små strekkskader som gjør at han må stå over noen kamper her og der. Det vil å så tilfelle bli et savn for han tilfører laget en helt annen dimensjon i angrepsspillet!

Når det gjelder ryktene om at han har slått opp skaden igjen, så har jeg en magafølelse på at det kun er snakk om at han har kjent litt tendenser til skaden og dermed gitt seg tidlig på treninga. Håper og tror at han er klar til søndag!

Ellers så er jeg helt enig at Bjørnar kun bør brukes sentralt på midten, det er der han er god syns jeg.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 15 mai 04, 16:35
Funk1: Virker som du har peiling på detta med strekkskader skjønner jeg...
Det er som S-A#78 sier at Brian west og mange andre sikkert ekstremt kjappe spillere har en enormt eksplosiv muskulatur, slik at strekkskader er et stor fare for han. Brian West har sikkert blitt født med sprinter-kropp, ikke fotball-kropp:cool:

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 15 mai 04, 18:11
Endret: 15 mai 04, 18:16
Varmer man opp skikkelig skal det likevel mye til for å få strekk av det slaget West har pådratt seg. I hver fall ved normal trening, løping etc. Et alternativ er at man sklir eller blir felt, og på den måten pådrar seg en strekk i fallet. Dette bør man kunne unngå på FFK sine treninger, og spesielt hvis spilleren er under restitusjon.

Er musklaturen varmet godt opp har det ikke så mye å si om man har det du kaller eksplosiv muskulatur. Tvert imot. Men som kjent er det mange fotballspillere som tar lett på både oppvarming og uttøying. Det er her hjelpeapparater kommer inn. De skal påse at dette blir gjort skikkerlig, og at klubben tar vare på spillerne.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 15 mai 04, 18:56
West spiller ikke imorgen. Det er jo synd, føler nesten han har vært halve angrepet i de siste kampene.
Men det er kanskje bedre å ha ham klar til Ham-Kam kampen.
Tronsen håper å være klar til Stabæk kampen neste søndag, det hadde jo vært helt supert.:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340