West slått opp skaden
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
ære være plankeb........
ære være plankeb........
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
Se bare på Owen, er ute med strekk både titt og ofte. Heggem er vel også rimelig kjapp og alle vet vel hvordan det gikk med han. Vi får vel bare krysse fingra og be til fotball-guden(og da mener jeg ikke Maradona!:D)
Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!
Da blir det hvertfall litt lettere å ta ut laget.. tipper disse 11 starter da;
steinar - czwartek, helland, jørgen, stian - kosso, risholt, brenne, stjerna - ringberg, hornseth
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Det har jo vært helt sykt mange skader i FFK denne våren. En ting er å skylde på treningsforholdene i Østfoldhallen, men å slå opp en strekkskade?? Det bør være mulig å unngå hvis man har et godt støtteapparat som gir de riktige rådene.
Virker som FFK trenger en patent fyseoterapeut.
La oss selge hele laget!!
Snæbbuss-aristokrat #78
Ble medlem: 10 des 03
Lagt til: 14 mai 04, 16:34
Endret: 14 mai 04, 16:35
Det som bekymrer meg med Brian West er at han antakeligvis har en meget eksplosiv muskelatur som er ekstra sårbar for strekkskader, og det kan jo føre til at han til stadighet vil få mer eller mindre små strekkskader som gjør at han må stå over noen kamper her og der. Det vil å så tilfelle bli et savn for han tilfører laget en helt annen dimensjon i angrepsspillet!
Når det gjelder ryktene om at han har slått opp skaden igjen, så har jeg en magafølelse på at det kun er snakk om at han har kjent litt tendenser til skaden og dermed gitt seg tidlig på treninga. Håper og tror at han er klar til søndag!
Ellers så er jeg helt enig at Bjørnar kun bør brukes sentralt på midten, det er der han er god syns jeg.
Lenge leve "hjørnet"!
Det er som S-A#78 sier at Brian west og mange andre sikkert ekstremt kjappe spillere har en enormt eksplosiv muskulatur, slik at strekkskader er et stor fare for han. Brian West har sikkert blitt født med sprinter-kropp, ikke fotball-kropp:cool:
Pættærnæ døm hang og slang!!
Er musklaturen varmet godt opp har det ikke så mye å si om man har det du kaller eksplosiv muskulatur. Tvert imot. Men som kjent er det mange fotballspillere som tar lett på både oppvarming og uttøying. Det er her hjelpeapparater kommer inn. De skal påse at dette blir gjort skikkerlig, og at klubben tar vare på spillerne.
Men det er kanskje bedre å ha ham klar til Ham-Kam kampen.
Tronsen håper å være klar til Stabæk kampen neste søndag, det hadde jo vært helt supert.:ffk:
FFK på toppen i 2005
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914