Husk meg
Brukernavn
Passord

Spillerdagbøkene på fredrikstadfk.no

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 13 mai 04, 16:52
Spillerdagbøkene på fredrikstadfk.no er jo aldri oppdatert lenger, hva skjer`a? Vet mr. webmaster Pål er her inne og glaner iblant, har du noe svar?

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 13 mai 04, 18:30
Det er vel kun sjefen sjøl som holder dagbøkene sine oppdatert. Ringberg har jo ikke skrevet siden han sist scorte eller noe, og Hornseth har jo ikke skrevet en dritt ennå, selv om det var frivillig å skrive dagbøker, eneste kravet var vel at de skulle oppdateres hver 14. dag eller noe?

Blir det forresten noe dagbok á lá Brian West?

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

palajoha

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03

Lagt til: 13 mai 04, 18:41
Jeg skulle også ønske at disse dagbøkene blir oppdatert oftere.

Har vel brukt et par hundrelapper på å mase på spillerne uten resultat. Kanskje en offentlig uthenging her hjelper på litt? :p

Når det gjelder Tor Trondsens dagbok har vi bevistt holdt igjen her til han er helt frisk. Forhåpentligvis vil denne komme i helga.

Knut Torbjørns spalte anser vi for å være den viktigste og vi har fått til en god ordning med Eggen Jr som alltid er velvilligheten selv.

Før vi lanserer nye dagbøker vil vi prioritere å få i gang de vi allerede har hatt avtaler med.

mvh
Pål Johansen
Webansvarlig FFK

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 13 mai 04, 18:45
Godt å høre at du prøver... Dagbøkene er kanskje den mest attraktive delen av websidene (ihvertfall for min del), og spillerne skriver bra også. Derfor gleder jeg meg til det blir oppdateringer!

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 13 mai 04, 23:48
Det med Trondsen er selvsagt forståelig, og det var derfor jeg ikke tok han med i mitt første innlegg heller, er vel best å gi han så mye tid som han trenger, og ikke mase på han.

Men syns det er rart at Hornseth sier seg villig til å skrive og enda ikke har skrevet et ord.

Leser også spillerdagbøkene og det er jo litt morsomt at vi som supportere får skryt i nesten hver nye oppdatering. Det gjør jo at vi gir enda litt ekstra, som igjen gjør at spillerne tar ut de siste prosentene de egentlig ikke har... ;)

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 14 mai 04, 00:04
Ser ikke ut som de gidder å skrive når de har litt motgang! de må tåle noen tap når vi har hatt 2 strake år med medgang!

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914