Husk meg
Brukernavn
Passord

Hornseth!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 12 mai 04, 16:29
Var det bare meg eller er det flere som synes at Hornseth gjorde en god figur mot Odd. Kom igjennom to ganger og var vel mannen bak begge målene. Synes han burde få muligheten igjen.
Sørlie
Czwartek Helland Jørgen P Hagen
West Koskela Risholt Håkan
Hornseth Markus

Brenne kan bli byttet inn enten som spiss eller midtbane.

---------------------------

Fredd


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 12 mai 04, 16:41
Hornseth var forsåvidt god når han kom inn han, men det spørs nok om han ikke fikk litt gratis siden odd leda komfortabelt...men han la jo opp til to mål og det er bra...sannsynligvis det eneste bra med hele kampen....

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 12 mai 04, 16:51
Helt enig i at han klarte seg bra.
Hornseth var jo blandt de beste i treningskampene, men har vært nede i en bølgedal etter det.
Tror han er på gang igjen og at han snart får sjansen fra start.:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


skruknott

Knøttespiller
Ble medlem: 30 apr 04
Innlegg: 27

Lagt til: 12 mai 04, 18:03
Godt med litt konstruktive og positive tilbakemeldinger på og om guttane.. er så lett for at noen ramler ut med en eller annen form for drittslenging, som ikke resulterer i annen konklusjon enn at "..-den og den suger.." osv. syns også hornseth fortjener sin portion ros ette innsatsen. Grei oppstillig "Fred".. savner ankeret vårt i back4. da.. men det kommer vel. beklager at jeg gikk noe utover tråden.

---------------------------

ære være plankeb........


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 12 mai 04, 18:39
Synes også oppstillinga ser fin ut, (kanskje med unntak av venstre back). Riktignok er Stian dårligere enn Vebjørn defensivt, men på en god dag er han væss på kanten :)

Tror forresten ikke at det er dette Eggen ender opp med. Regner faktisk med at Brenne får tillit igjen. Hven som går ut tør jeg ikke spekulere i... Hornseth kanskje? Bjørnar starter vel neppe igjen heller?

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 13 mai 04, 10:41
Endret: 13 mai 04, 10:45
Dag-Frode var absolutt positiv mot Odd. Han har vært god i treningskampene, men har slitt litt med avslutningene (som så mange andre på laget). Derfor var det svært positivt å se drivet hans de siste 15 mot Odd! Stå på Dag-Frode!!

Marcus var også involvert, og vant hodedueller før de to målene. Fine kombinasjoner mellom Marcus, Hornseth og Håkan. Håper alle tre starter mot Sogndal.

Dessuten kan jeg tenke meg at Eggen velger Vebjørn som v.back denne gangen. Han har vært ute et par kamper nå, og med tanke på den totale kolapsen til back-rekke i forrige kamp, blir det kanskje forandringer bak. En mulighet er jo å flytte Stian opp på favorittplassen hans som venstre kantspiller, for så å bruke Håkan som super bytte. Men selv ønsker jeg å se Håkan fra start.

Gleder meg til søndag!


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340