Håkan spilte mot Lisleby!
Det samme gjorde Jørgen P. Jeg stiller meg undrende til en slik prioritering. Tidligere har blitt argumentert med at Håkan ikke er helt frisk etter vinterens skade, og derfor ikke får spille full tid i kampene for første laget. Da bør det vel prioriteres å få han helt frist til tippeligaspill, framfor å sende ham innpå i en fysisk 3. div kamp?
Håkan spilte hele 1. omg. Jørgen spilte hele kampen. Det samme gjorde Hornseth.
Jeg maler fanden på veggen; men det var ikke for å spare dem til Lisleby-kampen at de satt på benken i Skien?
Håkan spilte hele 1. omg. Jørgen spilte hele kampen. Det samme gjorde Hornseth.
Jeg maler fanden på veggen; men det var ikke for å spare dem til Lisleby-kampen at de satt på benken i Skien?
Spillere som ikke spiller fulle a lags kamper, matches på b lagene for å bil i form, dette skjer i alle klubber i landet.
Ettersom Håkan ikke er 100 prosent frisk er det vel en klar fordel at han får spilletid i 3. divisjon. Det er helt normalt. Trondsen kommer også til å spille noen kamper i 3. divisjon for å komme i form til Tippeligaspill. Jeg ser ikke helt problemet med det.
Det er greit nok at han matches, så lenge han er tilbake i kampen mot Sogndal. Denne kampen ble jo uansett spilt seks dager før neste A-kamp, så da er det for så vidt en ok prioritering.
Vi må bare unngå skader!
Vi må bare unngå skader!
En ting er å unngå skader, men det er veldig viktig at spillerne som sliter benken på 1.laget får match-trening på 2.laget, det kan ikke gå flere uker mellom hver gang de spiller kamp...
---------------------------
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Den måten man kommer i form på er jo å spille kamper og selvfølgelig vanlige treninger.
FFK følger dessuten NFF`s regler ang. hvilke spillere som er spilleberettiget til 2. laget, så hva er problemet?
FFK følger dessuten NFF`s regler ang. hvilke spillere som er spilleberettiget til 2. laget, så hva er problemet?
---------------------------
FFK på toppen i 2005
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914