FFK-fan ekskludert for rasisme
Helt enig. Noe av det verste jeg vet er rasisme. En uting som MÅ bort fra fotball banen.
---------------------------
Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!
Hvis det er noen trøst, så hadde vedkommende som ble ekskludert kun vært medlem i en drøy måned. Ergo klarte vedkommende å bli ekskludert etter sin første obligatoriske FFK-kamp som medlem. Intet mindre enn imponerende!
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Bare et spørsmål: Denne karen ble ekskludert før vi hørte om Russel eller??
Pættærnæ døm hang og slang!!
Hvorfor har denne saken kommet opp nå? Hadde PH egentlig tenkt til å dysse den ned?
FFK på toppen i 2005
Lars Thoresen
Ble medlem: 11 jun 03
Lagt til: 11 mai 04, 23:55
Endret: 12 mai 04, 11:45
Eksklusjonsvedtaket ble tatt før Russellsaken kom opp ja. Vi har ikke gjort noe bevisst forsøk på å dysse ned saken. I så tilfelle kunne jeg vel strengt tatt bare latt være å nevne det på radio`n i sted? Det hadde nok uansett blitt kjent før eller siden. Har ellers luftet for Demokraten, også det lenge før Russellsaken, at det kunne vært en idè å fått til noe med Plankehaugen og "Gi rasisme rødt kort"-kampanjen de er med på sammen med FFK. I forbindelse med en slik kampanje, ville det jo vært svært passende å trekke frem denne eksklusjonssaken som et eksempel.
Se forøvrig http://www.plankehaugen.no for en litt mer utdypende kommentar i anledning denne saken.
Se forøvrig http://www.plankehaugen.no for en litt mer utdypende kommentar i anledning denne saken.
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Suverent gjort, Plankehaugen og Lars Thoresen. Jeg er mektig stolt av måten vår supporterklubb drives på. Og etter å ha snakket med andre medlemmer i andre supporterklubber har "snakket" spredt seg om hvor gjennomgående bra Plankehaugen drives av bunnseriøse mennesker og god oppførsel.
All honnør, Thoresen!
Forøvrig fint med en god sak angående samarbeidet med "Gi rasisme rødt kort", Plankehaugen og Demokraten.
Stå på!
All honnør, Thoresen!
Forøvrig fint med en god sak angående samarbeidet med "Gi rasisme rødt kort", Plankehaugen og Demokraten.
Stå på!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914