Gi meg en F
---------------------------
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Fredrikstads fraværende kamprop.
Nei, det der er for amatører.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
- Fredrikstadgutter våre veier -
Synes ikke laget og byen våre skal være bekjent med kamprop som hører hjemme på knøttenivå, og barnehageunger.Vi må heve nivået en del hakk, slik at vi blir å beregne blandt de store. Vi rykket opp i fjor, og derfor må vi supportere prøve å ta det samme steget, selv om enkelte ikke ser ut til å klare det.
Grattis til dere...dere driter dere ut
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Jeg synes ikke Klanen klarer å få med seg resten av stadion ..... nå kom jeg på at de ikke har andre tillskuere enn seg selv... Da er det jo vanskelig å få til noen svar fra andre tribuner.
Etter det jeg har hørt har de prøvet, men uten noe større hell og lykke.
Gi meg en F, er nok litt barnslig, men det er en start og alle starter er vel litt barnslige.
Det er jo kult med rød og hvite, Klanen holdt jo kjeft da!!! Stille ble det i fjøset fra Enga!!
Det kan jo utvikle seg til noe mye bedre, men vi må jo tøre å være noe annet en "hardcore hooligans".
Jeg tror sitteplass hadde følt seg utenfor om vi bare skulle synge for oss selv, da må vi jo ta de med om det så er litt barnslig.
Det er jo barnslig med "Bønna skjønner tingenting, ....." Men for det at det er Klanen som startet med det er det liksom kult og tribunemessig korrekt!
Enveis kritikk har aldri ført noe godt med seg......prøver vi alle sammen å samarbeide , så BLIR det bedre å......det må vi i hvertfall prøve så godt vi kan på !!! Ikke sant !??
Men det er godt dere er voksne guttær.
Selv er jeg blitt såpass gammel at jeg har funnet igjen evnen til å glede meg over de barnlige ting her i livet... og det er jeg glad for.
Men en ting er sikkert, jeg holder kjeft når barnehagekoret setter i gang, ikke for å ødelegge, men for å prøve å redde litt av fredrikstadfk og plankehaugens ære.
Det er jo nettopp det som er det fine at både godt voksne og unge kan være barn i et par timer.
Vi behøver forøvrig ikke hele tiden prøve på å kopiere andre og være alt for opptatt av hva andre supportere synes om oss.
Gi meg en F osv. gir veldig bra trøkk og det er egentlig det viktigste.:ffk:
FFK på toppen i 2005
Stadion på FMV!
Bolstad som driter en lang marsj i KLANEN!
Pættærnæ døm hang og slang!!
Opprinnelig postet av pss
Men en ting er sikkert, jeg holder kjeft når barnehagekoret setter i gang, ikke for å ødelegge, men for å prøve å redde litt av fredrikstadfk og plankehaugens ære.
Så hyggelig at du bryr deg om Plankehaugens `ære` da pss. Hvis du kaller hele Plankehaugen samt alle de som svarer på ropet på Gressviktribunen og Hovedtribunen for en barnehage, så er det en fryktelig stor en isåfall! Er ikke greia at vi skal heie fram Guttane da?? Hvis det er trøkk i ropet og guttane hører det er det vel det samme om du eller Klanen synes det er barnslig. Jeg er personlig sterkt imot "Sa-sa-sa, bra-bra-bra Fredrikstad" (forøvrig Skeids favorittgreie), men ser ikke hvordan Plankehaugen `ære` blir mindre om vi synger den.
Er forøvrig enig i at sangene på den nye CD`en kan brukes mer. Men; ropa som går over tribunen er de som gir mest trøkk og jeg synes at vi også bør videreutvikle dem/utvide reportoaret.
Pokker så deilig det er å være barnslig å høre hele hovedtribunen svare:ffk:!
- Fredrikstadgutter våre veier -
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Gi meg en F osv. gir veldig bra trøkk og det er egentlig det viktigste.:ffk:
Helt enig!
Hører man kampen på radio så tordner det virkelig over stadion når "Gi meg en F kommer....!
Ikke tvil om hvem som er sjef på tribunene.
Hva Klanen mener...det er egentlig helt uvesentlig.
Kan det være at de ikke er så positive til slike "sanger" siden de ikke klarer å få ALLE supporterne sine til å synge.
Men det har vi klart!!
Barnehage eller ikke barnehage... Den fungerer for å få folk til å synge. Og det er vel hovedsaken. Og Ikke å ta en masteroppgave i sang!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914