Husk meg
Brukernavn
Passord

Momo Rødt Kort

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03

Lagt til: 10 mai 04, 21:15
Var å titta på 2 laget i dag .. og etter 15 min ble desverre momo utv.. men ffk kalrte seg bra .. mange bra spiller på 2 laget også ... tapte men men ..

---------------------------

1 plass. 2005

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 10 mai 04, 22:20
Spiller ingen rolle, momo er ikke god nok.... Det bør han med den momo underteksten snart forstå også.....

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 10 mai 04, 22:44
Momo er et talent, og kan bli bra...

Kampen ellers var på det jevne kjedelig, bortsett fra noen situasjoner. Før minuttet var gått dreit Lahai på draget, og Morten Simensen fikk en gigasjanse, men Staw redda bra. Morten Simensen scora forøvrig begge Lisleby`s mål, begge etter tvilsomt forsvarsspill av nevnte Fallay.
Reduseringen ble kjempet inn av Magnus Riis, som tidligere hadde missa straffe, etter et raid og innlegg av høyreback Håkon Formoe, og skudd fra Fredrik Lundblad som keeper måtte gi retur på.

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 10 mai 04, 22:52
Momo er ikke god nok, skriver Bedreviteren.

Nei, han er kanskje forløpig ikke god nok, ellers så hadde han jo vært i første ellveren, men han er et stort talent som ganske snart er god nok.

Han har jo også vært skadet, har hatt en vanskelig tid med usikkerheten vedr. hans arbeids og oppholdstillatelse.

Jeg tipper Momo vil være høyaktuell til første ellveren om et par måneder.
:ffk:

FFK på toppen i 2005

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 10 mai 04, 23:43
Hvordan var situasjonen ved utvisningen, forresten?

Jeg så ikke kampen, men Staw har jeg sett flere ganger tidligere. Her har vi en utrolig bra keeper!

Mommo er definitivt et klassetalent. U-landslagskamper for Senegal og hele SFKs angrep alene da han spilte der.
Eggen sa jo at han venter seg Momo som en klassespiss, ikke bare i norsk målestokk, men europeisk etterhvert. Så da er jo forhåpningene ganske store. Ferdighetene og forutsetningene har han definitivt. Hans vanskelige situasjon utenfor banen må selvsagt ha preget ham, uten at jeg har altfor god kjennskap til det. Alt han har opplevd ville i hvert fall preget meg i særdeleshet.

Akkurat som Snæbbus over her tipper jeg at Mommo er aktuell i førstelleveren ganske snart. Det er, fortsatt, etter min mening en mulig glimrende spissmakker til Ringberg.

:ffk:

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 11 mai 04, 17:38
Lurer på hva som ga rødt kort selv jeg, sto og prata med en fyr da det skjedde. Eneste jeg fikk med meg var at Momo fikk rødt og en Lisleby-spiller fikk gult i samme situasjon.

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 11 mai 04, 17:53
"Aggressivt og ampert var det også i starten av kampen. FFKs Mammadou Diagne Latyr fikk se det røde kortet etter å ha slått til Lisleby-stopper Harald José Haraldsen i 1. omgang."

f-b.no

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914