hva jobbes det med av forsterkninger
hadde vært interresant å vite hva ledelsen har for noen planer ang nye spillere, hva de mener må på plass når overgangsvinduet åpner , for min del så er det ganske klart at vi mangler :
EN stor, rask og ballsikker midtspiss som har erfaring fra dette nivået og som har levert "varene" år etter år,
tilsvarende i midtforsvaret, en stor hodesterk og veldig rask spiller,
En venstre back som kan være avlastning for Stian ved eventuelle skader, alternativene på denne plassen i dag er ikke egnet til dette nivået.
EN stor, rask og ballsikker midtspiss som har erfaring fra dette nivået og som har levert "varene" år etter år,
tilsvarende i midtforsvaret, en stor hodesterk og veldig rask spiller,
En venstre back som kan være avlastning for Stian ved eventuelle skader, alternativene på denne plassen i dag er ikke egnet til dette nivået.
Eneste jeg vet er at de følger med på Kallio ennå og ser hvordan det går med han.
Utenom det så tror jeg ikke de har gått ut med noe...
Er helt enig med deg i ønskene dine.
Utenom det så tror jeg ikke de har gått ut med noe...
Er helt enig med deg i ønskene dine.
Dumt og spekulere i det nå så tidlig, det er jo ikke lov til å handle nye spillere før uti juli.. la nå laget få satt seg, vi vet dem kan spille bra.
Må ha:
- 1 Stor/Rask/Teknisk/Målfarlig spiss
- 1 Hurtig og passningsstrek venstre back
Bør ha:
- 1 Kreativ Midtbanespiller
- 1 Stor/Rask/Teknisk/Målfarlig spiss
- 1 Hurtig og passningsstrek venstre back
Bør ha:
- 1 Kreativ Midtbanespiller
Dette er gammelt nytt.
Enkelt av oss "maseplankene" kan vel ikke si "masekråkene" da ville det vel bli misforstått. Har over lengre tid skrevet om at :ffk:trenger en spiss som kan komplemtere Ringberg og 2 mann til i forsvaret. Dvs en venstreback og en allrounder. Dette må også være spillere som "forsterker førsteelveren" ikke bare forsterker stallen, slik som Hornseth, Brenne og Kaos.
På tide å begynne å tenke med hjernen igjen ( noen vil nok spørre om den finnes), etter en periode hvor hjertet har styrt.:ffk::ffk:
Enkelt av oss "maseplankene" kan vel ikke si "masekråkene" da ville det vel bli misforstått. Har over lengre tid skrevet om at :ffk:trenger en spiss som kan komplemtere Ringberg og 2 mann til i forsvaret. Dvs en venstreback og en allrounder. Dette må også være spillere som "forsterker førsteelveren" ikke bare forsterker stallen, slik som Hornseth, Brenne og Kaos.
På tide å begynne å tenke med hjernen igjen ( noen vil nok spørre om den finnes), etter en periode hvor hjertet har styrt.:ffk::ffk:
---------------------------
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Venstreback og spiss. Det ble bekreftet internt i går. Og da klarer de fleste å lese mellom linjene her hvem som sa det...
Synes også vi bør gå for Enerly. Eliteserien er så brutal at vi er nødt til å overleve, ikke snakke om "det løsner snart" og "hederlige tap" til det er for sent.
Synes også vi bør gå for Enerly. Eliteserien er så brutal at vi er nødt til å overleve, ikke snakke om "det løsner snart" og "hederlige tap" til det er for sent.
Enerly kommer til sommeren!!
Hvis ikke er det noen som taper endel penger på et veddemål. (vil ikke nevne navn).
Rosenborg kommer til å handle flere nye spillere til sommeren og det er derfor naturlig at de lar en spiller som Enerly gå, selv om han har 3 måneder igjen av kontrakten.
Personlig ser jeg på Enerly som en god spiller som vil gjøre at stallen blir bredere, men at første ellveren derfor ikke nødvendigvis blir bedre.
Tror derfor Enerly blir forsterkning nummer 3, etter Kallio og en stor rask spiss.:ffk:
Hvis ikke er det noen som taper endel penger på et veddemål. (vil ikke nevne navn).
Rosenborg kommer til å handle flere nye spillere til sommeren og det er derfor naturlig at de lar en spiller som Enerly gå, selv om han har 3 måneder igjen av kontrakten.
Personlig ser jeg på Enerly som en god spiller som vil gjøre at stallen blir bredere, men at første ellveren derfor ikke nødvendigvis blir bedre.
Tror derfor Enerly blir forsterkning nummer 3, etter Kallio og en stor rask spiss.:ffk:
FFK på toppen i 2005
Prøvde å finne ut av hvordan Kallio gjorde det i den første serierunden i Finland. Men forstod ikke bæret av hva som stod i de Finske avisene. Så hvis noen kan finsk så hadde de vært koslig om de sjekket det ut for oss.
Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!
Enerly vil helt klart forsterke både laget og førsteelleveren. Det finnes ikke mange bedre høyrevinger enn ham i norsk fotball.
Rosenborgs første prisutkast var vel 300.000 for ham? Merkelig at vi ikke slo til da, synes jeg.
:ffk:
Rosenborgs første prisutkast var vel 300.000 for ham? Merkelig at vi ikke slo til da, synes jeg.
:ffk:
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914