Why?
Skal vi begynne å HÅPE på nedrykk også nå? Idioti.
tomroar - begynner å betvile at du er Fredrikstad-vesen.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Jeg ser a noen nå begynner å lete etter syndebukker. Det bør ikke vi supportere gjøre. Defensivt holder vi ikke helt mål, og Trondsen har spilt en omgang. Han var det største kjøpet. Har ikke sett kampen, bare målene. Stian bør IKKE spille back. Marcus må spille i midten fremme, men han må få innlegg fra siden !!!!!!!!
På midten har vi holdt mål. Så nettopp VIF -Viking. Viking spilte en ræva kamp. Vålerenga scorer ikke mange mål i år.
Egentlig er jeg ikke misfornøyd. Gleder meg sykt til 16.mai og stinn brakke på Stadion. Da vinner vi kampen både på banen og på tribunen og fosser oppover tabellen til 7 poeng. 2 mindre enn Ham-kam. Opp med humøret Fredrikstadgutter !!!
moxi-V
FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!
Opprinnelig postet av trigz
Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.
Må dessverre si at jeg aldri har blitt så imponert av "Peters" til at han skulle ha den tillitten han har hatt av KTE.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Nei FFK er rett og slett for dårlige sammenlignet med ODD.
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Tomroar bør svartelistes eller modereres sterkt av dem som har ansvar for disse sidene. Har ikke sett han skrive annet enn dritt her på forumet både når det gjelder spillerne våre (inkl. kapteinen), laget + Eggens disposisjoner. UT MED HAM!
Når så i tillegg alt går galt slik det gjorde igår for FFK, så får vi slike kamper.
Hadde West scoret når han var alene igjennom - hadde Steinar vært ute ved den første scoringen til Odd - Hadde ikke Odd fått et feil idømt straffespark osv. osv.
Mål preger kamper, og det gjorde det i fullt monn igår.
Ingen grunn til panikk, tiltross for katastrofe stemning igår, var det også positive ting å se. Det vil vi garantert se resultere i en solid seier mot Sogndal 16. mai og vi vil se det i form av mange poeng de neste fem kampene. (ingen grunn til å spå lenger)
:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!
Tror også Sørlie selv var klar over at dette skulle vært hans ball. Ved lignende situasjoner senere i kampen var han mye mere aktiv i feltet.:ffk:
FFK på toppen i 2005
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914