FFK til Skien og Moss FK til Sandefjord til søndag..Kø på ferja!!.....
Jeg regner med at det kommer til å bli fult på ferjene over fjorden. Jeg vet ikke om Bastø Fosen har gjort seg i stand til dette, om de ikke har gjort det bør dette sjekkes ut slik at Plankehaugen kommer fram til Skien i riktig tid.... Det kan brått ta noen timer i kø, husk det er ikke så god lukt i Moss.
Det blir også et hyggelig møte med Kråkevingen i samme slengen.
Det blir også et hyggelig møte med Kråkevingen i samme slengen.
Beklager og møtte skuffe deg Jonek, men Moss har hjemmekamp på søndag de.. ;-)
De spiller hjemme mot Sandefjord, så mens vi drar FRA Moss til Horten, drar Blåhvalene fra Horten TIL Moss... Med andre ord; Vi får den beste turen!!
De spiller hjemme mot Sandefjord, så mens vi drar FRA Moss til Horten, drar Blåhvalene fra Horten TIL Moss... Med andre ord; Vi får den beste turen!!
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Tror ikke det ville vært noe stort problem uansett, Moss har vel kanskje 50stk på borteturer :p
Opprinnelig postet av Jonek
Jeg regner med at det kommer til å bli fult på ferjene over fjorden. Jeg vet ikke om Bastø Fosen har gjort seg i stand til dette, om de ikke har gjort det bør dette sjekkes ut slik at Plankehaugen kommer fram til Skien i riktig tid.... Det kan brått ta noen timer i kø, husk det er ikke så god lukt i Moss.
Du har et poeng der.
En annen ting er at det er meldt knallvær i helgen. Da vil det også komme en del folk som skal hjem fra hytta, og fra sverige turen...
Er det masse folk som skal over så er det jo store muligheter for at det ikke er plass på den ferje man hadde tenkt å ta.
og ergo..kan resultatet bli å sitte i moss!
De har nok bestilt plass på fergen på forhånd, håper jeg.
At plankehugen har bestilt plass mener du? Det håper jeg også. Men tenkte også på alle de andre som kjører egen bil.
Tok like godt en tur inn på bastø fosen sine sider.
Der står det at "båtene tar 200 personbiler og 550 passasjerer.
Forhåndsbestilling er kun mulig for turbusser, senest 24 timer i forveien".
Tok like godt en tur inn på bastø fosen sine sider.
Der står det at "båtene tar 200 personbiler og 550 passasjerer.
Forhåndsbestilling er kun mulig for turbusser, senest 24 timer i forveien".
kan vi si at snæbbuss er en turbuss tro :p
11 hvite guttær på vei mot toppen!
Lærkula alias Snæbbuss-Aristokrat #20
Lenge leve hjørnet
Lars Thoresen
Ble medlem: 11 jun 03
Lagt til: 08 mai 04, 14:56
Endret: 08 mai 04, 14:58
Plankehaugen er forberedt på problemene, og har løst dem på en forhåpentligvis enkel måte: Vi tar tunnellen... Dermed blir det et hyggelig gjensyn med vekta på Vestby. Og de som husker sist vi dro med syv busser gjennom Oslofjordtunnellen, trekker nok på smilebåndet og håper på det samme resultatet denne gangen som mot Godset:-) Sist vi hadde syv busser over med Bastøferga var forøvrig på turen til Sandefjord... Her er det mye godt stoff å ta av for den overtroiske! Hovedgrunnen til å ta tunnellen er selvfølgelig at vi risikerer å få spredd bussene våre på både to og tre fergeavganger, og det vil bli fryktelig surt for den eller de bussene som må med den siste ferga! Det er nemlig bare lov å reservere plass til to busser per selskap per ferge. Så får vi håpe tunnellen ikke lekker så fælt i morgen.
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Takk ajg. Det var moss som spilte hjemme og de hadde vel ikke så mye å juble for de heller.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914