Husk meg
Brukernavn
Passord

Sarpsborg i 2 runde

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04

Lagt til: 07 mai 04, 14:58
2 runde Sarpsborg-FFk

---------------------------

GO WEST!!!!!!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 07 mai 04, 15:00
Akkurat som jeg ville ha det ;)

Bør bli mye folk på Sarpsborg Stadion.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 07 mai 04, 15:01
Håper vi vinner da, men jeg er slett ikke sikker...publikumsfest bør det i alle fall bli!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 07 mai 04, 15:02
Uff, du rakk å skrive den setningen 3 minutter raskere enn jeg brukte på artikkelen. :D

Uansett, dette blir en fest uten like! Knallartig med Sarpsborg igjen!

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 07 mai 04, 15:05
Sarpsborg slo Oslo Øst 3-1 i første runde...vet ikke hvor gode Oslo Øst er da, kan vel ikke sammenlignes med fjoråret, men er vel et dugelig 2. divisjonslag i alle fall.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 07 mai 04, 15:25
Blir vel nok en opplevelse for pumpa det her da :D

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 07 mai 04, 16:30
Da fikk jeg det som jeg ville også, dog det ble bortekamp, men like greit. Får håpe jeg har rett videre da, at vi vinner 5-0 etter hat-trick av Ringberg og to mål av West...

Håper de gamle, sære pampene i Sarpsborg kommer seg på kamp da. Nå er det vel rundt 150 som møter opp på Sarpekampene?

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Johan

Juniorspiller

Ble medlem: 07 des 03

Lagt til: 07 mai 04, 16:38
Detta blir så nærme vi kan komme hjemmekamp, uten å spille på stadion. Vi overtar sarpestadion denne dagen.!!!:p:p

Drillo elsker Fredrikstad hurra....hurra !!!!!!

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 07 mai 04, 16:40
Dette bør bli enkel match!

SFK slo Oslo Øst, men der er jo alle spillerne borte og er erstattet med 3. divisjonsspillere fra samarbeidsklubbene i Manglerud, Abildsø og så videre. ikke akkurat en målestokk.

SFK har et godt 3. divisjonslag, men neppe noe særlig mer enn det. De som spilte 2. divisjonsfotball for Borg Fotball, og rykket ned, som nå er SFK-spillere har jo "trappet ned" og det sier vel sitt.

Publikumsfest? Neppe. SFK har knapt 60-70 tilskuere. Her blir det som å spille på hjemmebane for oss.
Når Sparta møter VIF to dager senere på samme bane i cupen derimot kan det bli publikumsfest!

:ffk:

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 07 mai 04, 16:43
Med godt vær den dagen bør det vel komme 4000 mennesker. 2500 av dem fra Fredrikstad.:ffk:

FFK på toppen i 2005

ffk-thomas

A-lagspiller

Lagt til: 07 mai 04, 16:47
Jeg har vanskelig for å tro at det kommer 1500 sarpinger, men vi bør i hvert fall klare 3500 av 4000 selv! :D

Jeg så en SFK-kamp i fjor og trodde ikke mine egne øyne: knapt 50 mennesker :eek:

Sparta har jo for lengst overtatt det som er av fotball i nabobyen. Vi kan vel møte dem i neste runde?

:ffk:

Goran Karlsen

A-lagspiller

Lagt til: 07 mai 04, 17:12
Ingenting i hele verden hadde vært bedre enn det.:cool:

Gøran Karlsen

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03

Lagt til: 07 mai 04, 17:22
Endret: 07 mai 04, 17:22
Sparta i tredje runde? Hm... Trolig litt lettere sportslig sett enn å møte Moss i det minste. Men, hvis det stemmer at de ikke er langt unna vårt nivå da vi rykket opp fra 2. divisjon, så blir det tøft, men likevel bedre enn å møte Moss.

Lars Thoresen, stolt aristokrat

Johan

Juniorspiller

Lagt til: 07 mai 04, 18:37
Mener du virkelig det Gøran? Vil du heller ha opp Sparta enn SFK !!! Selv savner jeg fortsatt om de gode gamle oppgjøra mot SFK. Moss blir liksom aldri det samme. Sparta minner meg mer om hockey.

Goran Karlsen

A-lagspiller

Lagt til: 07 mai 04, 18:47
I neste runde,Johan.I neste runde....
Etter at de har slått ut Enga.:D

Gøran Karlsen

Johan

Juniorspiller

Lagt til: 07 mai 04, 19:02
Her svarte jeg visst uten å lese hva jeg svarte på.!! Sorry..

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04

Lagt til: 08 mai 04, 00:11
Hva slags transport blir satt opp? Buss? Tog? Båt? :p

Bams-fia, Jack og sang!

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 08 mai 04, 00:16
Båt til særp :)
Hvor mange folk går det inn på særpestadion? Kunne hende det kom fryktelig mange fra Fr.stad.

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 08 mai 04, 00:23
er nok plass til 6-7000... derav ca. 1500 sitteplasser.

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03

Lagt til: 08 mai 04, 00:45
Endret: 08 mai 04, 00:46
Sitat sfk sine sider "Østfolds nye fotballstolthet gjester byen" :ffk:

1 plass. 2005

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 08 mai 04, 01:31
Gleder meg til en god gammeldags nabofight mot særpingæne!!! Dette kan bli utrolig gøy, vi er mange som støtter FFK og det er bare "17km hjemmefra"!!!

Håper FFK supportere derfor tar turen opp i særp for å se FFK (forhåpentligvis) banke særp med mange mål og god fotball!!!! GLEDER MEG!!!!:D:ffk:

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

ffk-thomas

A-lagspiller

Lagt til: 08 mai 04, 01:57
Jeg er HELT enig med deg! Det er nettopp disse kampene jeg gleder meg stort til også - oppgjørene mellom Fredrikstad og Sarpsborg. Poenget mitt er bare at SFK ikke lenger er Sarpsborgs beste lag, men Sparta. Derfor blir det likevel et lite "antiklimaks", hvis dere skjønner hva jeg mener.
Her kommer vi til å bli totalt overlegne på tribunen og på banen og resultatet ER gitt på forhånd. Det er deilig i seg selv, men med Sparta som motstander hadde vi i hvert fall fått kamp på tribunen og banen.

Spartas ishockeysupportere har nå sagt at de skal støtte fotballaget og også starte egen fotballkjerne. Artig, synes jeg! Heller Sarpsborg som vår virkelige "hat&elsk-by" enn Moss...

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 08 mai 04, 02:39
SFK har helt klart ingen framtid i Sarpefotballen. Stort sett alle andre klubber i Særp samarbeider relativt tett, men SFK har valgt å stå utenfor dette.. De har en utrolig arrogant holdning (noe blant annet lederen Jon Henriksen må ta en del av skylda for). Dette, sammen med alle de sportslige nedturene de siste årene (nedrykk fra 1. til 3. div på 3 år, har etter det lovet opprykk hvert år, men klarer det aldri), har ført til at fotballinteresserte sarpinger ikke lenger bryr seg om SFK. Folket ønsker samarbeid og derfor var Borg i fjor "hele byens" lag, mens sparta (som nå har overtatt hovedrollen i samarbeidet) i år er den klubben folk identifiserer seg med. Det er også den klubben med klart størst sportslig, administrativt og publikums (pga Sparta hockey) potensial.

AJG - som midt på natten fant det passende å gi en liten innføring i Sarpsborg-fotballen, som jeg også følger noe med på siden jeg bor midt i mellom byene...

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04

Lagt til: 08 mai 04, 03:55
Tullprat. SFK er laget i Sarpsborg. Sparta er et tegneserielag akkurat som Borg var. Nå er de samme personene som var i Borg på en eller annen måte kommet seg inn i administrasjonen i Sparta. Det vil nok bety slutten på Sparta som fotballag. Disse personene er kun interressert i personlig ære.
STÅ PÅ SFK. Og til alle i Sarpsborg. Støtt SFK. Det er laget med tradisjoner i Sarpsborg.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 08 mai 04, 10:09
Sparta og Borg ble faktisk slått sammen til en klubb.
Kanskje derfor de samme personene er i Sparta nå? jashin.:ffk:

FFK på toppen i 2005

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 08 mai 04, 10:14
Jeg har mange venner i Sarpsborg.
Felles for dem alle er at det er SFK de fortdatt regner som klubben i byen og det er SFK de ønsker skal være det beste laget i byen.:ffk:

FFK på toppen i 2005

ffk-thomas

A-lagspiller

Lagt til: 08 mai 04, 14:11
Opprinnelig postet av jashin
Tullprat. SFK er laget i Sarpsborg. Sparta er et tegneserielag akkurat som Borg var. Nå er de samme personene som var i Borg på en eller annen måte kommet seg inn i administrasjonen i Sparta. Det vil nok bety slutten på Sparta som fotballag. Disse personene er kun interressert i personlig ære.
STÅ PÅ SFK. Og til alle i Sarpsborg. Støtt SFK. Det er laget med tradisjoner i Sarpsborg.

Jeg kunne knapt vært mer uenig. Her prater du dessverre tull og kjenner åpenbart veldig lite til hva du skriver.
Tegneserielag? Og definisjonen er...? Mange av de samme personen er med, ja. Det betyr at Sparta er betydelig sterkere rustet på alle måter: administrasjon, trenere og spillere.
Slutten på Sparta som fotballag? Vås! Juniorlaget til Sparta slo SFKs juniorlag 9-0 ved forrige møte, har flere aldersbestemte landslagspillere enn FFK, 2. laget til Sparta er i samme divisjon som SFK, og ved de forrige møtene mellom Sparta og SFK har Sparta vunnet henholdsvis 6-0 og 5-0. Det er vel neppe et tegneserielag?
SFK er laget med tradisjoner i Sarpsborg? Alle lag har tradisjoner. Men hvis du tenker på norgesmesterskap så har SFK flest, ja. Men Sparta ble norgesmester sist av de to lagene. Men det visste du vel neppe, like lite som du kjenner til de andre fakta.

At SFK har 50-60 tilskuere og Sparta har hatt 700-800 på kampene til nå viser vel hva nabobyens befolkning mener?

ajg, derimot, har i hvert fall skjønt tegninga

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 08 mai 04, 14:25
Opprinnelig postet av ffk-thomas
...Her kommer vi til å bli totalt overlegne på tribunen og på banen og resultatet ER gitt på forhånd...

Resultatet gitt?! Er det noe man lærer som fotballsupporter så er det at cup er cup, ballen er rund og hver kamp lever sitt eget liv.

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04

Lagt til: 08 mai 04, 16:51
Endret: 08 mai 04, 16:53
Til ffk-thomas.

Gidder ikke å kommentere det. Vi får bare konstatere at vi er uenig.
Vi får heller bruke agresjonen vår i Skien. Jeg mener da selvfølgelig på en positiv måte ved å heie på FFK.

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 08 mai 04, 17:11
Jeg personlig driter i hvem av særpe-laga vi møter, vi knuser dem uansett og det er det viktigste. Så får særpingane krangle om hvilket lag som er laget som skal føre dem til TL. I mellomtiden vinner vi CL!!!

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914