Sarpsborg i 2 runde
Håper FFK supportere derfor tar turen opp i særp for å se FFK (forhåpentligvis) banke særp med mange mål og god fotball!!!! GLEDER MEG!!!!:D:ffk:
---------------------------
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Her kommer vi til å bli totalt overlegne på tribunen og på banen og resultatet ER gitt på forhånd. Det er deilig i seg selv, men med Sparta som motstander hadde vi i hvert fall fått kamp på tribunen og banen.
Spartas ishockeysupportere har nå sagt at de skal støtte fotballaget og også starte egen fotballkjerne. Artig, synes jeg! Heller Sarpsborg som vår virkelige "hat&elsk-by" enn Moss...
AJG - som midt på natten fant det passende å gi en liten innføring i Sarpsborg-fotballen, som jeg også følger noe med på siden jeg bor midt i mellom byene...
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
STÅ PÅ SFK. Og til alle i Sarpsborg. Støtt SFK. Det er laget med tradisjoner i Sarpsborg.
Kanskje derfor de samme personene er i Sparta nå? jashin.:ffk:
FFK på toppen i 2005
Felles for dem alle er at det er SFK de fortdatt regner som klubben i byen og det er SFK de ønsker skal være det beste laget i byen.:ffk:
FFK på toppen i 2005
Opprinnelig postet av jashin
Tullprat. SFK er laget i Sarpsborg. Sparta er et tegneserielag akkurat som Borg var. Nå er de samme personene som var i Borg på en eller annen måte kommet seg inn i administrasjonen i Sparta. Det vil nok bety slutten på Sparta som fotballag. Disse personene er kun interressert i personlig ære.
STÅ PÅ SFK. Og til alle i Sarpsborg. Støtt SFK. Det er laget med tradisjoner i Sarpsborg.
Jeg kunne knapt vært mer uenig. Her prater du dessverre tull og kjenner åpenbart veldig lite til hva du skriver.
Tegneserielag? Og definisjonen er...? Mange av de samme personen er med, ja. Det betyr at Sparta er betydelig sterkere rustet på alle måter: administrasjon, trenere og spillere.
Slutten på Sparta som fotballag? Vås! Juniorlaget til Sparta slo SFKs juniorlag 9-0 ved forrige møte, har flere aldersbestemte landslagspillere enn FFK, 2. laget til Sparta er i samme divisjon som SFK, og ved de forrige møtene mellom Sparta og SFK har Sparta vunnet henholdsvis 6-0 og 5-0. Det er vel neppe et tegneserielag?
SFK er laget med tradisjoner i Sarpsborg? Alle lag har tradisjoner. Men hvis du tenker på norgesmesterskap så har SFK flest, ja. Men Sparta ble norgesmester sist av de to lagene. Men det visste du vel neppe, like lite som du kjenner til de andre fakta.
At SFK har 50-60 tilskuere og Sparta har hatt 700-800 på kampene til nå viser vel hva nabobyens befolkning mener?
ajg, derimot, har i hvert fall skjønt tegninga
Opprinnelig postet av ffk-thomas
...Her kommer vi til å bli totalt overlegne på tribunen og på banen og resultatet ER gitt på forhånd...
Resultatet gitt?! Er det noe man lærer som fotballsupporter så er det at cup er cup, ballen er rund og hver kamp lever sitt eget liv.
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Gidder ikke å kommentere det. Vi får bare konstatere at vi er uenig.
Vi får heller bruke agresjonen vår i Skien. Jeg mener da selvfølgelig på en positiv måte ved å heie på FFK.
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914