Nesten en B(r)øler!
---------------------------
Sommer`n er herlig i Fredrikstad!
Besøk tippeligasiden.no
Men til det andre du skriver så sier det seg selv at gutta hadde spilt anderledes hvis de hadde møtt et lag i TL. Men selvfølgelig, de skulle konsentrert seg bedre idag...
Noen som vet om det kommer no video fra kampen på fredrikstadfk.no?
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Mesteparten gikk ikke inn idag....Hadde guttene hatt bedre uttelling hadde de hatt ihvertfall 3-4 mål mer. Bøler hadde en stor målsjanse og skårer på den. Det første målet kan ikke kalles en målsjanse engang, selv om de skåra.
Noe som var dårlig var at ingen av spillerene gadd å komme å takke de 50 plankene som var med og ga støtte. Regner med at de fleste spillerne var noe slukøret og regnet med heftige represalier fra KTE etter kampen.
Stadion på FMV!
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
"Stadion her heter Harasletta, men det er ikke så mange harer her. Det nærmeste vi kommer er en gjeng med FFK-spillere som hopper rundt uten mål og mening!"
Ellers synes jeg det er fryktelig dårlig opptreden av spillerne overfor publikum for tiden. De kommer kun og takker publikum når de er fornøyde selv...
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Opprinnelig postet av HectorFFK
fiffi ordspill...sikkert det vg hadde hosta opp hvis ffk hadde tapt....
Eller F-B
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Opprinnelig postet av ajg
Ellers synes jeg det er fryktelig dårlig opptreden av spillerne overfor publikum for tiden. De kommer kun og takker publikum når de er fornøyde selv...
Klart man kan ønske seg å bli takket av spillerne. Men la oss huske en ting : Vi supportere er til for spillerne!!! Det er ikke motsatt
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Trist om det ikke var noen som fulgte dem.
Hva med de unge på "løkka", som kansje blir...
:)
"NATTEVAKTA"
Opprinnelig postet av Fjedjik
Opprinnelig postet av ajg
Klart man kan ønske seg å bli takket av spillerne. Men la oss huske en ting : Vi supportere er til for spillerne!!! Det er ikke motsatt
Eh... det går vel faktisk begge veier vil jeg nesten våge å påstå...:confused:
Supporterne er til for spillerne, spillerne er til for klubben.
Mener også dette var en diskusjon på Fotball X-tra hvor Mini kritiserte enkelte av spillerne på VIF fordi de på død og liv måtte komme overens med Enga, og han tok en lite oppgjør med den kulturen at supporterne tror at spillerne er der for dem, de står vel mer samlet for å gi noen tilbake til klubben?
På en annen side, det er vel ikke så altfor mye energi som skal til for å takke supporterne. Det tar dem vel fem minutter eller noe. Selv om de er slitne, og helst vil hjem, så er det jo en del supportere som reiser ganske langt...
Men men, er bare utrolig glad for at vi gikk videre i det hele tatt. Frister ikke til gjentakelse...
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Det jeg grua meg mest til var hvordan jeg kom til å takle alle de morsomme kommentarene fra bøler-fansen på vei tilbake til bilen....
Stadion på FMV!
Jeg er glad for at Vålerenga også holdt på å gå på et tap...siden dette gjorde at FFK ikke fikk all oppmerksomheten.
3 mål på 3 minutter..?!
Tenk hvordan resultatet hadde blitt om FFK hadde spilt slik i hele kampen...
Opprinnelig postet av theodora
3 mål på 3 minutter..?!
Tenk hvordan resultatet hadde blitt om FFK hadde spilt slik i hele kampen...
Hadde vel blitt 2-93 eller noe sånt da ? :p
:p
Hørte at FFK hadde den gamle rekorden. 18-1 tror jeg det var.
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914