Bøler-FFK
kommer det ikke noe referat fra kampen her på ffksupporter.net?? trodde du som bor i oslo var der jeg...
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
De to var ikke gode nok iflg. en helhetsvurdering av KTE/Harry.
Gi Hornseth en sjanse, kanskje ikke fra start, men som innbytter, så kommer han helt sikkert etterhvert.
Det snur seg fort i fotball. Det er jo ikke så veldig lenge siden endel satte spørsmålstegn ved om Brian West og Tero Koskela var gode nok.
Det er vel ikke så mange som stiller spørsmålstegn ved det nå, etter at vi har spillt 4 kamper.
Marcus snur kanskje sin negative trend allerede på søndag, når han får West ved sin side.:ffk:
FFK på toppen i 2005
Dette var spillere som skal utfordre de etablerte. Skulle tro de skulle være sultne etter å vise seg fram. Ikke. Hornseth, Røn, Riis, Rotevatn og Hagen spiller som knøttelagsspillere. Ingen av disse er reelle utfordrere til førsteelveren. Da kan man stille spørsmålet. Hvorfor er de med? Hvis du ikke klarer å hevde deg mot ett 4. divisjonslag, hvordan skal du da klare å spille i Tippeligaen? Få vekk daukjøttet! Hvor er stoltheten? Bør vi laste KTE for flausen? Synes ikke det. Han trodde han ga sultne spillere i utfordrerposisjon sjansen og håpet at de ville ta for seg. Nå viser det seg at vi ikke har en bred stall. Vi er grusomt sårbare for skader.
Dette var kanskje den værste fotballkampen jeg har sett i mitt liv.
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Derfor vil jeg også komme meg et annet (provoserende ?) spørsmål, hva er tanken med denne gjengen. Hva var filosofien bak disse innkjøpa. Hva har den innerste i kjernen i :ffk: sett i disse spillerne, som vi andre ikke har sett.
Derfor når KTE er "forbainna" så vær også "forbainna" på de som mente at denne gjengen holdt mål, både sportslig og ikke minst mentalt. Det siste er særs viktig for å nå TL nivå.
Her er det jeg personlig mener at Jørgen, Bjørnar, Stian og delvis "Peters" har vist en evne jeg hadde håpet på, men ikke torde å forvente.
Konklusjon, enig med "Stenhard" og at :ffk: trenger de forsterkningen enkelt av oss har mast på.
Minium 3spillere, 1 venstre back, 1 allround forsvarer og 1 spiss for å hjelpe avkaste Marcus.
Når det gjelder spillerne i forhold til supporterne, er det vel når spillerne har "driti" segut, vi bør vise supporterne sin for at de støtter spillerne og :ffk:
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Å si at navngitte spillere ikke holder mål og ikke klarer å hevde seg mot 4. divisjonsspillere, er usaklig.
Hvor mye har dere egentlig sett av Rotevatn iår?
Spillte egentlig Hornseth noe dårligere enn Ringberg og flere andre av de faste? Osv. osv.
Hornseth var toppscorer i FFK i år før serien startet og vil helt sikkert bli en nyttig spiller for FFK, bare man har litt tid og tålmodighet.
Må si jeg hater å lese alle disse innleggene med usaklige karakteristikker som "Pingler" "knøttespillere", etc. av enkelt spillere. Hva tjener det egentlig til annet enn å gi disse spillerne en enda dårligere selvtillit. Dersom de har spillt dårlig er det vel nok å si at de ikke benyttet seg av den sjansen de fikk. Men mot Bøler var det nok heller kollektivet som sviktet. Man følte seg helt trygg på slillingen 1-0, da Bøler ikke klarte å spille seg til en eneste sjanse. Da det ble 1-1 var det akkurat som det bredte seg en panikk, som ble ytterligere forsterket med utvisningen av Rotevatn og ved 2-1 målet. Heldigvis gikk det bra og det vil helt sikkert både KTE og hele laget ha lært mye av, på lik linje med Alta tapet sist sesong.
FFK på toppen i 2005
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Også er det det uendelig pjattet om spillere som ikke holder mål da.. Med en gang det presteres under pari så hyles det etter forsterkningene som aldri kom og spillere som vi aldri skulle ha kjøpt/beholdt!!!
INNSE fakta folkens, vi har en tropp det ikke kan gjøres noe med før 1.juli. Synes de har gjort en veldig god jobb hittil og jeg da men.(Med unntak av Bøler-kampen selvfølgelig)!!
Årnær sæ det her guttær!! Bare tenk når vi sitter på ullevåll og ser til bake på 1.runde med en god latter!!
Ikke no problem!
STENHARD: JA VI SÅ KAMPEN!!! OG DET ER FORTSATT MYE DRITTPREK!!
Pættærnæ døm hang og slang!!
Ja jeg så kampen, i motsetning til mange av de andre som uttaler seg her.
Noen har ikke engang hørt på radioen.
FFK på toppen i 2005
Opprinnelig postet av stenhard
Hvem er reservekeeper mot Odd? Må ikke Rotevatn bli hjemme etter det røde kortet? .
Rotevatn skal stå over kampen mot Sarpsborg. Men stiller mot ODD.
Opprinnelig postet av jonny28
har ikke sett på makan til drittprat før.
Vel.. da har du ikke opplevd mye her i verden.
For min del så klager jeg så mye jeg vil!
Og kampen mellom Våler - FFK gir oss grunn til å syte!!
Og slik er det med det!!!
:D
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914