Bøler-FFK
Opprinnelig postet av FFK1903
Ja takk, begge deler Ole Brumm :)
Ja, men hvis jeg hadde hatt valget....
:D
---------------------------
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
DET hadde smakt :ffk:
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
dette er alt for dårlig! noen som fikk med seg målscorerne på 2-2 og 2-3 målet???
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Opprinnelig postet av Pk
Jeg våger å påstå at dagens kamp var nummeret inntil skandale. Det går ikke an å spille så dårlig mot et 4. divisjonslag, samme hvor mange "B-spillere" vi stiller med...her må spillerne gå i seg selv! Vi klarer ikke å score mål mot et 4. divisjonslag, hvordan skal vi da kunne score i tippeligaen?
La meg bare minne om at hver enkelt kamp lever sitt eget liv.
Altså bør man ikke dra slutninger om at man får problemer med å score i TL selvom det gikk litt tråkt idag.
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
Opprinnelig postet av Mustang
La meg bare minne om at hver enkelt kamp lever sitt eget liv.
Altså bør man ikke dra slutninger om at man får problemer med å score i TL selvom det gikk litt tråkt idag.
Det er ikke snakk om å dra slutninger etter èn kamp...dette har jo vært en tendens i samtlige treningskamper og seriekamper hittil. Og problemet bare vedvarer mot Bøler idag.
Opprinnelig postet av Olavesen
Synes ikke det faktumet at "B-laget" scorer fire mål mot Bøler er så forferdelig egentlig. Vi kommer til å putte jevnt i TL utover!
Hehe, du fulgte nok ikke kampen antar jeg ? :rolleyes:
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
FFK styrte alt. Bøler hadde to flaksemål. Rotevatn surret, ja. Men allikevel vinner vi!!
Alle spillerne spilte på halvmaskin! Flirte og hadde det morro. Helt til det sto 1-1. Da satte de opp tempoet og pressa framover, noe bøler ved flaks klarte å utnytte. BANG 2-1! Da ble tempoet i ffk voldsomt intensivert....BANG, BANG, BANG. 2-4!!! Ikke så gæli det!!!
Ellers var ett av høydepunktene redningen som midtstopperen til bøler gjorde i 1 omg. Tror det var Røn som fyrer av ett hardt lavt skudd. Keeperen er ute av spillet, og midtstopperen kaster seg og redder med hodet. Alle flira godt....
Vi vant, kampen er unnagjort, Odd venter oss på søndag!
Stadion på FMV!
Opprinnelig postet av Svein
Alle spillerne spilte på halvmaskin! Flirte og hadde det morro. Helt til det sto 1-1. Da satte de opp tempoet og pressa framover
Det er jo nesten litt skremmende...
FFK er en profesjonell fotballklubb med profesjonelle fotballspillere. Bør forvente at de tar en cup-kamp litt mer alvorlig enn dette. Ingen grunn til å være arrogante.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Opprinnelig postet av bjorn
Opprinnelig postet av Olavesen
Synes ikke det faktumet at "B-laget" scorer fire mål mot Bøler er så forferdelig egentlig. Vi kommer til å putte jevnt i TL utover!
Hehe, du fulgte nok ikke kampen antar jeg ? :rolleyes:
Hehe... Nei, jeg vurderte å skrive på "men jeg bør vel ikke uttale meg ettersom jeg kun har resultatet fra kampen"... Ble for lat se...
Er forøvrig enig i det som blir sagt om motivasjon. Alle kampene spiller i år er store begivenheter, men desverre ikke treningskamper mot Kongsvinger... og mot Bøler "visste" jo alle at vi kom til å vinne likevel... Burde kanskje ikke tatt så lett på det nei :)
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914