Husk meg
Brukernavn
Passord

Bøler-FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03

Lagt til: 06 mai 04, 20:10
Endret: 06 mai 04, 20:10
Opprinnelig postet av FFK1903

Ja takk, begge deler Ole Brumm :)

Ja, men hvis jeg hadde hatt valget....
:D

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 06 mai 04, 20:16
Nå håper jeg på FFK - Sarpsborg på stadion til fulle hus og 5-0 seier. Tre av Ringberg, 2 av West.

DET hadde smakt :ffk:

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 06 mai 04, 20:20
Jeg våger å påstå at dagens kamp var nummeret inntil skandale. Det går ikke an å spille så dårlig mot et 4. divisjonslag, samme hvor mange "B-spillere" vi stiller med...her må spillerne gå i seg selv! Vi klarer ikke å score mål mot et 4. divisjonslag, hvordan skal vi da kunne score i tippeligaen? Overgangsvinduet skulle gjerne åpnet igjen en måned tidligere så vi kunne fått tak i noen som kan sette ballen i mål. Og hva med Rotevatn? Den mannen har jo spilt seg til fast plass på 2. laget!!! Jeg gjentar meg selv...SKANDALE...selv om vi gikk videre!

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 06 mai 04, 20:20
uff... dette var forferdelig.. jeg satt bedagelig i sofaen og regna med at dette vinner vi greit, helt fram til 2-1 målet... da måtte jeg reise meg opp, og gikk vel 120 ganger fram og tilbake i rommet her de siste 5-10 min..

dette er alt for dårlig! noen som fikk med seg målscorerne på 2-2 og 2-3 målet???

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 06 mai 04, 20:22
Trur det var Kosso som scora 2-2 og Riis som scora 2-3

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 06 mai 04, 20:22
Du nevner Rotevatn Pk, men det Hornseth presterte må vel ha vært like ille... fy f... som han bommer!

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Pk

A-lagspiller

Lagt til: 06 mai 04, 20:23
Endret: 06 mai 04, 20:25
Ja for all del...ta med hele gjengen! Alle var dårlige idag! Må roe meg litt før jeg skriver noe mer tror jeg...tastaturet mitt skriker om nåde ;)

HectorFFK

A-lagspiller

Lagt til: 06 mai 04, 20:27
Det eneste som var positivt med den kampen er her var vel at vi gikk videre og at Ringberg endelig fikk putta....

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!

Pk

A-lagspiller

Lagt til: 06 mai 04, 20:28
Ja, vi får ta med det positive. Vet ikke om jeg skal le eller grine...

Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03

Lagt til: 06 mai 04, 20:29
Opprinnelig postet av Pk
Jeg våger å påstå at dagens kamp var nummeret inntil skandale. Det går ikke an å spille så dårlig mot et 4. divisjonslag, samme hvor mange "B-spillere" vi stiller med...her må spillerne gå i seg selv! Vi klarer ikke å score mål mot et 4. divisjonslag, hvordan skal vi da kunne score i tippeligaen?

La meg bare minne om at hver enkelt kamp lever sitt eget liv.
Altså bør man ikke dra slutninger om at man får problemer med å score i TL selvom det gikk litt tråkt idag.

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**

Pk

A-lagspiller

Lagt til: 06 mai 04, 20:31
Endret: 06 mai 04, 20:33
Opprinnelig postet av Mustang

La meg bare minne om at hver enkelt kamp lever sitt eget liv.
Altså bør man ikke dra slutninger om at man får problemer med å score i TL selvom det gikk litt tråkt idag.

Det er ikke snakk om å dra slutninger etter èn kamp...dette har jo vært en tendens i samtlige treningskamper og seriekamper hittil. Og problemet bare vedvarer mot Bøler idag.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 06 mai 04, 20:50
Synes ikke det faktumet at "B-laget" scorer fire mål mot Bøler er så forferdelig egentlig. Vi kommer til å putte jevnt i TL utover!

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 06 mai 04, 21:21
Opprinnelig postet av Olavesen
Synes ikke det faktumet at "B-laget" scorer fire mål mot Bøler er så forferdelig egentlig. Vi kommer til å putte jevnt i TL utover!

Hehe, du fulgte nok ikke kampen antar jeg ? :rolleyes:

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03

Lagt til: 06 mai 04, 21:21
Fy fa.... Dette er flaut. Hva skal vi med spillere som Rotevatn og Hornseth? De er jo ikke i nærheten av tippeliga standard. Sikkert hyggelige gutter men fotballspillere? Nei!!! Hverfall ikke på dette nivået. Marcus sliter også. Her må vi fram med lommeboka. Hvis ikke kan dette bli vel spennede framover.

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 06 mai 04, 21:58
Jeg kom akkurat fra kampen.

FFK styrte alt. Bøler hadde to flaksemål. Rotevatn surret, ja. Men allikevel vinner vi!!

Alle spillerne spilte på halvmaskin! Flirte og hadde det morro. Helt til det sto 1-1. Da satte de opp tempoet og pressa framover, noe bøler ved flaks klarte å utnytte. BANG 2-1! Da ble tempoet i ffk voldsomt intensivert....BANG, BANG, BANG. 2-4!!! Ikke så gæli det!!!

Ellers var ett av høydepunktene redningen som midtstopperen til bøler gjorde i 1 omg. Tror det var Røn som fyrer av ett hardt lavt skudd. Keeperen er ute av spillet, og midtstopperen kaster seg og redder med hodet. Alle flira godt....

Vi vant, kampen er unnagjort, Odd venter oss på søndag!

Stadion på FMV!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 06 mai 04, 22:05
Endret: 06 mai 04, 22:07
Opprinnelig postet av Svein
Alle spillerne spilte på halvmaskin! Flirte og hadde det morro. Helt til det sto 1-1. Da satte de opp tempoet og pressa framover

Det er jo nesten litt skremmende...

FFK er en profesjonell fotballklubb med profesjonelle fotballspillere. Bør forvente at de tar en cup-kamp litt mer alvorlig enn dette. Ingen grunn til å være arrogante.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

HectorFFK

A-lagspiller

Lagt til: 06 mai 04, 22:11
Helt enig Mustang, det sier seg selv at FFK spilte dårlig idag fordi de møtte et 4.div lag, hadde de spilt sånn som idag mot rbk hadde det vel blitt tosifra til trønderne...Det var for dårlig idag, men mot Odd til søndag skjerper dem seg sikkert

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03

Lagt til: 06 mai 04, 23:20
Dette viser vel hva motivasjon og innstilling betyr i fotball. Det er kanskje det som har vært FFK`s svakhet og styrke i hele år? I betydningsløse treningskamper har motivasjonen ikke vært god nok, og resultatene deretter. Så er serien i gang, og det er et helt nytt FFK-lag vi ser, som er skikkelig tent og motivert, og resultatene kommer. Så møter vi et 4. divisjonslag i cupens 1. runde. Igjen kan det se ut som om guttane mangler litt motivajon, og derfor sliter de med Bøler. Helt til de har kniven på strupen og skjønner alvoret i situasjonen, da pøser de inn tre mål på et par minutter. Får bare håpe guttane er topp motivert mot Odd til helga, og at det gir resultater i form av godt spill, flere mål og nye poeng!

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 07 mai 04, 00:35
Opprinnelig postet av bjorn
Opprinnelig postet av Olavesen

Hehe, du fulgte nok ikke kampen antar jeg ? :rolleyes:

Hehe... Nei, jeg vurderte å skrive på "men jeg bør vel ikke uttale meg ettersom jeg kun har resultatet fra kampen"... Ble for lat se...

Er forøvrig enig i det som blir sagt om motivasjon. Alle kampene spiller i år er store begivenheter, men desverre ikke treningskamper mot Kongsvinger... og mot Bøler "visste" jo alle at vi kom til å vinne likevel... Burde kanskje ikke tatt så lett på det nei :)

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 07 mai 04, 00:43
KTE har ikke gjort jobben bra nok i forkant, hvis guttæne tar for lett på oppgaven. Og jeg har sagt det før; det er en grunn til at alle andre tippeligalag stiller nærmest toppa lag i slike kamper, de er nemlig et helvete å vinne noen ganger ;)

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914