Publikumsbudsjettet sprenges!?
Ble medlem: 14 apr 03
Lagt til: 05 mai 04, 10:41
Meget positivt at vi har fylt stadion i de første hjemmekampene. Budsjettert snitt er 6500, men hvis reelt snitt blir f.eks. 8000 vil dette alene føre til at vi kan finansiere en ny klassespiller.
Regnsestykket er enkelt: 1500 flere tilskuere per kamp, som anslagsvis betaler 150 kr i snitt per billett, gir 225000 kr ekstra i kassa per kamp. Det er 13 hjemmekamper i år og de totale ekstrainntektene blir da ca. 3 millioner kr!!!
Les mer her! ---------------------------
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Ble medlem: 24 mar 03
Lagt til: 05 mai 04, 11:13
+ cupkamper forhåpentligvis.....
---------------------------
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Ble medlem: 27 mar 03
Lagt til: 05 mai 04, 13:25
Og ingenting er vel bedre en det. Har vi overgangsummen til Dagfinn Enerly her mon tro, eller et ledd i overgangssummen til Daniel T. Braathen?
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Ble medlem: 23 sep 03
Lagt til: 05 mai 04, 13:30
Glimrende! Men det spørs hvor mange som kommer til den siste hjemmekampen mot Tromsø 24. oktober hvis vi er klare for nedrykk...
Ok, jeg skal ikke være gledesdreper :D
Vi får vel et pent overskudd her, ja.
Sammen med pengene fra Høili som ikke er oppbrukt bør de gå til forsterkninger i sommer. Gjerne Enerly og Braathen, ja. Eller Helstad som sitter på benken i Austria Wien :D
Ble medlem: 19 apr 04
Lagt til: 05 mai 04, 13:31
Endret: 05 mai 04, 13:45
Opprinnelig postet av ffk-thomas
Glimrende! Men det spørs hvor mange som kommer til den siste hjemmekampen mot Tromsø 24. oktober hvis vi er klare for nedrykk...
Hvem sier vi er klare for nedrykk???!!
Det skjer bare ikke!:p
Ble medlem: 17 mar 04
Lagt til: 05 mai 04, 14:03
Opprinnelig postet av pss
...eller et ledd i overgangssummen til Daniel T. Braathen?
Ganske off-topic, men jeg er nysgjerrig på hva `pss` mener T. i navnet hans står for. Han heter nemlig Daniel Omoya Braaten...
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 05 mai 04, 14:07
Kan ikke riktig se hva vi skal med Enerly, men Daniel Braathen, det forstår jeg veldig godt!!
FFK på toppen i 2005
Ble medlem: 14 jun 03
Lagt til: 05 mai 04, 14:12
Bra Planken, du vet best. Nå vet alle det. Du skjønte hvem han mente, selv om det stod en t der? Jeg for min del ble helt satt ut. Takk for at du påpeka det der. Nå skjønner jeg hvem pss mener også.
:D
Lagt til: 05 mai 04, 14:14
Opprinnelig postet av stenhard
Bra Planken, du vet best. Nå vet alle det. Du skjønte hvem han mente, selv om det stod en t der? Jeg for min del ble helt satt ut. Takk for at du påpeka det der. Nå skjønner jeg hvem pss mener også.
:D
Var ikke vondt ment, bare lurte på om `pss` vet noe ikke jeg vet...for da vil jeg gjerne lære noe nytt :)
- Egil Drillo Olsen.
Lagt til: 05 mai 04, 14:17
Vi er enige om at vi kunne tenkt oss han da eller?
Lagt til: 05 mai 04, 14:19
Absolutt, Daniel Braaten er en spiller alle lag i Norge trenger, men som få har råd til. Han ville tilført FFK akkurat det vi har mangla de siste kampene, litt finesse foran buret...
- Egil Drillo Olsen.
Lagt til: 05 mai 04, 14:24
Ok, Planken vi går for han. Trodde egentlig han skulle havne i Vålenga før denne sesongen. Hvorfor ble han i Skeid?
Lagt til: 05 mai 04, 14:27
Var noe snakk om mammas kjøttkaker eller noe, vet ikke jeg. Uansett, kontrakten hans går ut til høsten tror jeg, og derfor bør Skeid være velvillige når sommervinduet åpner til å fire på krava...
- Egil Drillo Olsen.
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 05 mai 04, 14:31
Han har sagt at han aldri noensinne kommer til å spille for Vålerenga. Gutten er oppvokst med Skeid og har et hatforhold til Enga. Ingen tvil om at han aller helst vil til utlandet så fort som mulig, men da bør han kanskje vise seg fram i Tippeligaen først? På RBK er konkurransen for tøff, og etter de tror jeg ikke vi står veldig tilbake for de andre klubbene i en evt. budrunde...?
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Lagt til: 05 mai 04, 14:38
Lens var jo inne i bildet en stund. Ville ha Braaten og Fredheim Holm. Det ble jo ingenting av. Vært fint om vi kunne fått tak i Braten. Han var skikkelig god mot oss på Voldsløkka i fjor. Kampen jeg egentlig skulle glemt.
Ble medlem: 24 feb 04
Lagt til: 05 mai 04, 14:42
Han er Skeid gutt, og liker derfor ikke Enga..
Hadde vært kult om HH og KTE hadde jobba hardt for denne spillern.
Ble medlem: 27 mar 03
Lagt til: 05 mai 04, 14:45
Det er jo selvsagt Daniel "Turbo" Braathen. Kan det være så vansklig å forstå da.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Ble medlem: 08 des 03
Lagt til: 05 mai 04, 15:00
Ikke for å være pessimist, men jeg har null tro på at vi noengang får han ned hit. Tipper RBK kjøper han i sommer. De har vel bestemt seg for å handle litt til sommeren tror jeg.
Lagt til: 05 mai 04, 15:08
Opprinnelig postet av pss
Det er jo selvsagt Daniel "Turbo" Braathen. Kan det være så vansklig å forstå da.
Aah...seff ;) sorry, er litt treig idag :cool:
- Egil Drillo Olsen.
06/10/2024 22:02 | 2001f914