Husk meg
Brukernavn
Passord

Ringberg ut Momo inn!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 04 mai 04, 12:56
Markus bør smake benken nå,syns han var svak mot enga.Vil gjerne se Momo på topp sammen med Brian mot Odd!

Andre synspunkter?

---------------------------

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til: 04 mai 04, 13:03
Ikke enig. Markus binder opp ett helt forsvar alene. Alle vet at gir du han tid så blir det mål. Brenne ut West inn. Momo kan eventuelt byttes inn for en av disse to utover i 2. omgang.

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 04 mai 04, 13:11
Endret: 04 mai 04, 13:12
Latterlig forslag! Markus er lagets kaptein! Det var han som sikret oss straffe i går, og hadde ikke Hagen handset, hadde det også blitt et Ringberg-mål. Da hadde han kanskje putte ett til seinere også.

Dessuten enig med Stenhard?! her. Markus binder opp to mann i motstanderens forsvarsfelt hele tiden. Jeg har knapt sett maken til riving og sliting i trøya til Markus noen sinne (som det jeg så i går).

Momo er god, og bør få sin debutt snart. Men det må evt bli som innhopp for West, Brenne evt for Hornseth.

FFK Forever

Landslagsspiller

Lagt til: 04 mai 04, 13:13
Markus trenger tydelig å trene på avslutninger..ikke få sjanser han har brent i de siste kampene...
Håper virkelig at Kte setter han på benken!Momo Inn!

:ffk: knuser Odd!

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 04 mai 04, 13:17
Hvis Momo skal starte må det være sammen med Markus, med West som kantspiller. Markus er en av de viktigste brikkene i laget, og har spilt bra kamper selv om han ikke har vært seg selv i boksen!

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

ATM

Juniorspiller
Ble medlem: 23 feb 04

Lagt til: 04 mai 04, 13:22
Jeg skjønner at mange er frustert over at Markus ikke scorer, men jeg tror ikke vi er tjent med å bytte ham ut. Han binder et helt forsvar - og jeg er også temmelig sikker på at scoringene kommer !! Scoringsteft er ikke noe du mister selv om du sliter i perioder.

Røde og hvite kællær ut på banen tællær

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 04 mai 04, 13:26
Det her er noe av det dummeste jeg har hørt på lenge. Ringberg skal spille så lenge han er frisk, bare vent når det første målet kommer, da løsner det. Tror de fleste spisser sliter i bølgedaler i blant, de Ringberg trenger nå er støtte og troa på at dette skal gå. Ikke folk som tviler på hans kvaliteter, det er vel ikke noe å tvile på heller. Han puttet rundt 30 mål i andre div. 19 i fjor. Skårer han 10 i år så er han lagnt oppe på toppskårerlista.

Vil bare legge til at Brattbakk også har til gode å skåre ennå. Men blir han benka? Og de har fullgode erstattere!

De vet hva han er god for og det vet vi når det gjelder Marcus! Legg denne diskusjonen død, Marcus skal spille!

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04

Lagt til: 04 mai 04, 16:08
Klart Ringberg skal spille, kællen er jo konge! West inn Brenne ut. Blir mange mål på Bøler!

Er det ikke deilig å ha fasiten?

Stolt Oslo Aristokrat

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 04 mai 04, 17:12
Helt feil å sette Brenne på benken, da får han heller ta en midtbaneplass. Han kan bedre enn det han viste i går.

Og Ringberg kan ikke begynne å score igjen FRA BENKEN!!! :ffk:

theodora

A-lagspiller

Ble medlem: 19 apr 04

Lagt til: 04 mai 04, 17:16
Opprinnelig postet av Olavesen

Og Ringberg kan ikke begynne å score igjen FRA BENKEN!!! :ffk:

Godt Poeng!!!

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 04 mai 04, 18:37
Opprinnelig postet av pss
Det her er noe av det dummeste jeg har hørt på lenge. Ringberg skal spille så lenge han er frisk, bare vent når det første målet kommer, da løsner det. Tror de fleste spisser sliter i bølgedaler i blant, de Ringberg trenger nå er støtte og troa på at dette skal gå. Ikke folk som tviler på hans kvaliteter, det er vel ikke noe å tvile på heller. Han puttet rundt 30 mål i andre div. 19 i fjor. Skårer han 10 i år så er han lagnt oppe på toppskårerlista.

Vil bare legge til at Brattbakk også har til gode å skåre ennå. Men blir han benka? Og de har fullgode erstattere!

De vet hva han er god for og det vet vi når det gjelder Marcus! Legg denne diskusjonen død, Marcus skal spille!

Kunne sagt masse her, men heldigvis sa du alt jeg trengte å få ut... Kunne ikke vært mer enig!!

Pættærnæ døm hang og slang!!

FFK Forever

Landslagsspiller

Lagt til: 04 mai 04, 21:07
Opprinnelig postet av pss

Er helt uenig!Nå har ikke Markus scoret i de 4 første kampene,tross mange fete sjanser!Skal vi legge diskusjonen død hvis han ikke scorer mot odd og i neste kamp? Er grenser for hvor mye tillit en skal ha til en spiller,visekaptein eller ikke.Markus har ikke imponert i tippeligaen,og si noe annet er direkte løgn!

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 04 mai 04, 23:10
Endret: 04 mai 04, 23:11
En spiller som putter 19 mål i 1. div, putter med den samme formen mange mål i tippeligaen også. Han skal alene ha æren for at FFK beseiret HamKam på bortebane i fjor. Skåret viktige mål alene da.

Hvis vi legger gårsdagens match til grunn, å ser på sjansene han fikk. Ja, han burde skåret, men nei det er ikke pga. at han ikke holder tippeliganivå. Blir drit forbanna når jeg ser folk som tviler på hans kvaliteter. Har han ikke vist deg nok "FFK Forever". Marcus skal ikke settes på benken, noe jeg ikke tror en oppgående og god trener gjør. Så egentlig er dette en unødvendig diskusjon, for det kommer ikke til å skje med det første. Det er klart nivået er tøffere nå en i fjor, og at han ikke kommer til like mange sjanser, men en ting skal alle ha klinkene klart for seg: Marcus skårer mål, og vil gjøre det mange mange ganger i år.

Tror det vil løsne allerede på Torsdag, er Eggen lur så spiller Ringberg den kampen for å føle at det nytter å skåre mål igjen. Det er nettopp det som skal til, tura på seg selv, og det å ikke være redd for å feile. Mot et lag fra breddefotballens hjemland så er det ikke noe annet og forvente at FFK skal kjøre ball i hatt med de gutta det, og da sier det jo seg selv at Ringberg vil få mange sjanser til å putte og da putter han.

Det Marcus trenger nå er støtte fra alle hold, supportere som har troa på det han gjør. Støtter ham og oppmuntrer ham. Det vil iallefall jeg gjøre, og det oppfordrer jeg alle andre trofaste supportere til å gjøre.

Vel møtt i Bøler for å se FFK knuse motstanderen, og se flere etterlengtede goaler fra vår alles supersvenske Marcus "Supermacken" Ringberg

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 04 mai 04, 23:49
Ringberg spiller! Og tilliten har får i denne lille dumpa av en målvegring, kommer han til å tilbakebetale med renter!

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 04 mai 04, 23:53
Brattbakk har heller ikke scora ennå i år, men alle vet at han er en notorisk målscorer. Det samme er Ringberg, så det løsner snart. Er idiotisk å plassere ham på benken slik situasjonen er nå. Husk også at dette er første gang Ringberg spiller på dette nivået, så får gi ham litt tid. Tror vi kommer til å tjene på det!

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 05 mai 04, 00:22
Dersom West spiller på topp sammen med Ringberg, vil Ringberg begynne å score mål.
Inntil nå har de lagene vi har møtt konsentrert seg om å passe godt på Ringberg, fordi det er vedtatt av hele fotball Norge, at det er han som er FFK`s storscorer.
Slik West spillte mot Vålerenga på mandag vil trykket og markeringene på Ringberg bli mindre og da kommer målene. Vent å se!!:ffk:

FFK på toppen i 2005

FFK Forever

Landslagsspiller

Lagt til: 05 mai 04, 00:33
Har tro på markus,men selv om hadde 19 mål i 1 div..så er det ingen garanti for at han skal putte mange mål i tippeligaen.Det er stor forskjell mellom 1 div og tippeliga!Og Markus har helt klart slitt,derfor vil jeg at Eggen skal prøve Momo sammen med Brian mot Odd!Ringberg sliter fordi han har dårlig tempo og han taper hodedueller som han vant i 1 div.Momo er raskere og sinnsyk i lufta!syns han også har et større teknisk register.La gutten få prøve seg fra start!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 05 mai 04, 00:40
Husk Momo har også vært skadet og er helt sikkert ikke i toppform enda.
Føler meg sikker på at KTE har han på benken mot Odd og vil sette ham inn etterhvert.
Mot Bøler derimot bør han spille fra start. Leste et sted at Mc Donald skulle spille denne cupkampen, men har han lov til det?

FFK på toppen i 2005

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 05 mai 04, 01:09
Ikke enig i at han taper så mange huedueller, synes han er i god form og har fightervilje, men selvsagt måla må komme snart. Farta er jeg enig i, men det utlignes av plasseringsevne og snart målteft!!

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 05 mai 04, 01:35
Han har lov...det er bare konkurransen Tippeligaen som har denne 18 års aldersgrensen...

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914