Ringberg ut Momo inn!
Andre synspunkter?
---------------------------
Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!
Dessuten enig med Stenhard?! her. Markus binder opp to mann i motstanderens forsvarsfelt hele tiden. Jeg har knapt sett maken til riving og sliting i trøya til Markus noen sinne (som det jeg så i går).
Momo er god, og bør få sin debutt snart. Men det må evt bli som innhopp for West, Brenne evt for Hornseth.
Håper virkelig at Kte setter han på benken!Momo Inn!
:ffk: knuser Odd!
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Røde og hvite kællær ut på banen tællær
Vil bare legge til at Brattbakk også har til gode å skåre ennå. Men blir han benka? Og de har fullgode erstattere!
De vet hva han er god for og det vet vi når det gjelder Marcus! Legg denne diskusjonen død, Marcus skal spille!
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Er det ikke deilig å ha fasiten?
Stolt Oslo Aristokrat
Og Ringberg kan ikke begynne å score igjen FRA BENKEN!!! :ffk:
Opprinnelig postet av Olavesen
Og Ringberg kan ikke begynne å score igjen FRA BENKEN!!! :ffk:
Godt Poeng!!!
Opprinnelig postet av pss
Det her er noe av det dummeste jeg har hørt på lenge. Ringberg skal spille så lenge han er frisk, bare vent når det første målet kommer, da løsner det. Tror de fleste spisser sliter i bølgedaler i blant, de Ringberg trenger nå er støtte og troa på at dette skal gå. Ikke folk som tviler på hans kvaliteter, det er vel ikke noe å tvile på heller. Han puttet rundt 30 mål i andre div. 19 i fjor. Skårer han 10 i år så er han lagnt oppe på toppskårerlista.
Vil bare legge til at Brattbakk også har til gode å skåre ennå. Men blir han benka? Og de har fullgode erstattere!
De vet hva han er god for og det vet vi når det gjelder Marcus! Legg denne diskusjonen død, Marcus skal spille!
Kunne sagt masse her, men heldigvis sa du alt jeg trengte å få ut... Kunne ikke vært mer enig!!
Pættærnæ døm hang og slang!!
Opprinnelig postet av pss
Det her er noe av det dummeste jeg har hørt på lenge. Ringberg skal spille så lenge han er frisk, bare vent når det første målet kommer, da løsner det. Tror de fleste spisser sliter i bølgedaler i blant, de Ringberg trenger nå er støtte og troa på at dette skal gå. Ikke folk som tviler på hans kvaliteter, det er vel ikke noe å tvile på heller. Han puttet rundt 30 mål i andre div. 19 i fjor. Skårer han 10 i år så er han lagnt oppe på toppskårerlista.
Er helt uenig!Nå har ikke Markus scoret i de 4 første kampene,tross mange fete sjanser!Skal vi legge diskusjonen død hvis han ikke scorer mot odd og i neste kamp? Er grenser for hvor mye tillit en skal ha til en spiller,visekaptein eller ikke.Markus har ikke imponert i tippeligaen,og si noe annet er direkte løgn!
Hvis vi legger gårsdagens match til grunn, å ser på sjansene han fikk. Ja, han burde skåret, men nei det er ikke pga. at han ikke holder tippeliganivå. Blir drit forbanna når jeg ser folk som tviler på hans kvaliteter. Har han ikke vist deg nok "FFK Forever". Marcus skal ikke settes på benken, noe jeg ikke tror en oppgående og god trener gjør. Så egentlig er dette en unødvendig diskusjon, for det kommer ikke til å skje med det første. Det er klart nivået er tøffere nå en i fjor, og at han ikke kommer til like mange sjanser, men en ting skal alle ha klinkene klart for seg: Marcus skårer mål, og vil gjøre det mange mange ganger i år.
Tror det vil løsne allerede på Torsdag, er Eggen lur så spiller Ringberg den kampen for å føle at det nytter å skåre mål igjen. Det er nettopp det som skal til, tura på seg selv, og det å ikke være redd for å feile. Mot et lag fra breddefotballens hjemland så er det ikke noe annet og forvente at FFK skal kjøre ball i hatt med de gutta det, og da sier det jo seg selv at Ringberg vil få mange sjanser til å putte og da putter han.
Det Marcus trenger nå er støtte fra alle hold, supportere som har troa på det han gjør. Støtter ham og oppmuntrer ham. Det vil iallefall jeg gjøre, og det oppfordrer jeg alle andre trofaste supportere til å gjøre.
Vel møtt i Bøler for å se FFK knuse motstanderen, og se flere etterlengtede goaler fra vår alles supersvenske Marcus "Supermacken" Ringberg
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Inntil nå har de lagene vi har møtt konsentrert seg om å passe godt på Ringberg, fordi det er vedtatt av hele fotball Norge, at det er han som er FFK`s storscorer.
Slik West spillte mot Vålerenga på mandag vil trykket og markeringene på Ringberg bli mindre og da kommer målene. Vent å se!!:ffk:
FFK på toppen i 2005
Føler meg sikker på at KTE har han på benken mot Odd og vil sette ham inn etterhvert.
Mot Bøler derimot bør han spille fra start. Leste et sted at Mc Donald skulle spille denne cupkampen, men har han lov til det?
FFK på toppen i 2005
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
- Egil Drillo Olsen.
Markus Ringberg bør spille både mot Bøler (spille på seg selvtillit ved å score) og mot Odd Grenland.
Momo er fortsatt ung og fremadstormende, og forstår også at han ennå har mye å lære. Blant annet av nettopp Ringberg. Momo kan derimot bli en joker og en overraskelse for motstanderne når han forhåpentligvis får sine innhopp utover i sesongen. Kanskje allerede mot Odd, om kampbildet tillater det.
Macka fra start!
Forslag til lag mot Bøler:
Rotevatn
Czwartek - Jørgen P - Peters - Stian
Kosso - Stjerna - Bjørnar - Brenne
Hornseth- Mommo
Laget mot Odd:
Sørlie
Czwartek - Helland - Jørgen - Stian
Kosso - Risholt - Stjerna - Brenne
Ringberg - West
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Vil også anta at vi får se Pestisha som kantspiller.
Mitt tips mot Bøler (I en form for 3-5-2):
Rotevatn
Czwartek (Evig vinner) - Peters - Vebjørn
Bjørnar - Kosso - Risholt - Røn- Pestisha
Hornseth - Latyr - Brenne
Fete innbyttere i: Fallay, West, Riis, Garro og McDonald :ffk:)¨
- Egil Drillo Olsen.
Har kun lov til å ha med 2 i troppen.
Full tillit til Ringberg. Snart synger vi: Markus Ringberg scorer mål, han scorer mål......
Bare vent.
Spøk til side:
Ringberg og Mamadou er helt forskjellige spillertyper med ulike ferdigheter. Derfor kan de umulig sammenliknes direkte. Men som spisspar kan de være glimrende! Markus` egenskaper som tilrettelegger og avslutter, kombinert med Mamadous fysikk, teknikk og fart. Kan bli veldig bra! Med West og Stjerna på kantene, og "tvillingene" sentralt på midten.
:ffk:
Ingen på laget har hans løpskapasitet og teknik, pluss at han er veldig flink til å lese spillet.
Eggen vil ikke benke ham om han ikke har skoret til ferien en gang.
En som pøser på mål i de 2 første sesongene er et stjernekjøp. Alle har vist at det ville bli tøffere i år. Han er ikke den raskeste. Han har heller ikke fått så mye hjelp heller. Når han stusser har det bare vært Brian Ferrari som har løpt. Hornseth er ikke god nok makker til Marcus. Sist viste ikke Simen at han foreløpig er noe alternativ.
Gi Marcus Ferrari som makker, og hadde Stian fått løpt og slått inn fra siden. Da hadde Marcus ledet toppscorerlista etter 6 runder.
Han setter minst 3 mot Bøhler, hvis han får god nok hjelp. !!!
moxi-V
FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!
Opprinnelig postet av moxi
En som pøser på mål i de 2 første sesongene er et stjernekjøp.
Gi Marcus Ferrari som makker, og hadde Stian fått løpt og slått inn fra siden. Da hadde Marcus ledet toppscorerlista etter 6 runder.
Han setter minst 3 mot Bøhler, hvis han får god nok hjelp. !!!
Det er forsåvidt greit å være Markus-patriot, men vi må heller ikke glemme at målene han scoret kom i 2. divisjon og 2/3 av 1. divisjon. Forrige scoringen hans kom i slutten av august. Det er åtte måneder siden. Neppe tilfeldig ettersom han ikke har spilt på så høyt nivå noen gang.
Men det er ingen som helst tvil om at han er en viktig brikke i laget som oppspillspunkt, tilrettelegger, plasserer seg bra og er en flott lagspiller. Med like mye tid og rom som han fikk i 2. og 1. divisjon får han selvsagt ikke i eliteserien.
Håper Ringberg får hull på byllen snart, det tror jeg er alt som skal til.
På en annen side kan det ikke gå evigheter før en spiss begynner å score mål, da må man prøve andre spillere...
Ringberg bør absolutt få spille videre, og jeg syns han burde fått spille idag mot Bøler også, han kunne vel trengt å scora et par mål der...
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Eneste gode grunn for at ikke Markus skal spille må være en skade.
- Egil Drillo Olsen.
Anders Rotevatn – Pål Andre Czwartek, Christian Petersen, Vebjørn Hagen – Bjørnar Johannessen, Roger Risholt, Mikael Røn, Magnus Riis – Mammadou Diagne Latyr, Dag Frode Hornseth, Stian Johnsen
På benken sitter: Steinar Sørlie, Tero Koskela, Markus Ringberg, Simen Brenne, Lahay Fallay og Jeton Pestisha.
fredrikstadfk.no
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914