Husk meg
Brukernavn
Passord

Risholt & Koskela

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 04 mai 04, 12:05
Disse har jo vært våre 2 beste spillere i sesongåpningen, men i går synes jeg de gjorde mye rart.

1. Hvorfor må Risholt overdrive sin eminente skjerming av ballen. Roger du må kunne lære deg når du skal bli av med kula.

2. Hvorfor kan ikke Koskela slå cornerne inn i feltet isteden for å slå korte pasninger, som det ikke blir noe ut av. det er tross alt inne i feltet målene kommer.

3. Fatter ikke hvordan vi kunne rote bort 3 poeng i sluttminuttet igår. Var det risholt eller koskela som stod og kjølte med ballen ute ved cornerflagget, og som mistet den til VIF før målet.

4. Hvordan er det mulig av Ringberg å ikke vinne en eneste hodeduel i løpet av en kamp - sorry det var kasnkje 1 da. Send mannen på et selvtillit kurs!!

Takk for meg:ffk:

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 04 mai 04, 12:55
3. Det tullet ved cornerflagget er noe man gjør nå man har full kontroll og laget er i balanse, ikke når man ligger med 3 mann i boksen! Det kosta deg 6`rn på børsen Risholt!

4. For det første klarte Markus flere stusser, og for det andre er det "umulig" å vinne en duellen mot en kompetent stopper når begge er stillestående. Stopperen kan dytte eller rive i trøya akkuratt nok til at han kommer til å vinne satsen og dermed headinga.

Men det verste er den hodeløse spillinga når det går mot slutten av kampene, både når vi leder (mot VIF og Molde) og når det er uavgjort (RBK)! Da bytter hele laget karakter og spiller på en måte som ligger langt ifra det som er ellers i kampen og på treninger. Og når man ikke er vant spillemåten, pleier det som regel å gå dårlig!

Men gutta har jo blitt mye bedre på defensiv dødball! I går var vel laga omtrent like gode på dødball?

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914