Raketter
Moro med raketter etter kampslutt, men er det særlig lurt å sende dem opp FØR kampen er avgjort!!??
Slik kampbildet utviklet seg de siste minuttene tror jeg kanskje det kan ha vært med å påvirke spillerene. Hele stadion skrek på seier, rakettene smalt, og alle trodde kampen var over (men det var den ei før Enga skåret sitt 2.)
I tippeligaen kreves det konsentrasjon til siste spilleminnutt, da kan vi ikke drive å sende opp rakketter på 2-1 ledelse!
Slik kampbildet utviklet seg de siste minuttene tror jeg kanskje det kan ha vært med å påvirke spillerene. Hele stadion skrek på seier, rakettene smalt, og alle trodde kampen var over (men det var den ei før Enga skåret sitt 2.)
I tippeligaen kreves det konsentrasjon til siste spilleminnutt, da kan vi ikke drive å sende opp rakketter på 2-1 ledelse!
Huff, enig. Sa det der jeg stod..., vent til han blåser av.
Nå ser vi fram over.
:ffk:
"Nattevakta"
Nå ser vi fram over.
:ffk:
"Nattevakta"
Helt håpløst. Hadde et håp om at det var noen som sendte opp raketter uavhengig av FFK-kampen, men regner med at det dessverre ikke var tilfelle. Det føltes veldig veldig feil akkurat da det skjedde, og enda verre etter at dommeren faktisk blåste av kampen.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Hvem stod egentlig bak fyrverkeriet? Må være noe av det dummeste jeg har sett...etter kampen, javel, men før kampen er slutt? Snakk om å tenke seg om først a...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914