Husk meg
Brukernavn
Passord

Dommeren øddeleger kampene

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03

Lagt til: 04 mai 04, 00:32
Syns at det er et forferdelig dårlig nivå på dommerne i årets tippeliga ... Det var selfølgelig begge veier men mest store feilavgjørelser vår vei ..

Tenker spesielt på fellingen av West på hjørnet av 16 meteren og fellingen av bjørnar som er en soleklar straffe og fellingen av Stjerna ..

Dommer gå hjem å tenk på hva du har gjort du var ræva

---------------------------

1 plass. 2005

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 04 mai 04, 04:15
VIF-keeperen hadde såvidt en fingertupp på ballen. Men mange dommere hadde nok blåst straffe der uansett. Men Bjørnar kasta seg litt for sent også.

Men hadde vi ikke fått straffe tidligere i kampen, hadde vi nok fått der. Dommeren tør ikke å gi oss to straffer.

Jeg trøster meg med det at det sikkert var en mening bak det at vi ikke fikk den straffa. Kunne fort hende at Risholt hadde brent den pga nerver og fordi det aldri er lett å ta 2 straffer mot samme keeper etterhverandre...

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04

Lagt til: 04 mai 04, 11:10
Synes denne dommeren var typisk for nivået blandt de fleste norske og utenlandske "toppdommere". De dømmer nesten bestandig utfra hva de vet om lagene på forhold. Hvem er
gode osv. :mad:
Illustrasjon på dette her på berget er dommernes favoritisering av RBK, nå sist tydelig i kampen LSK - RBK. Hvor var dommeren da Riseth ( Panzers riksklyse, noe jeg nå kan begynne å bli enig i ) albua ned RBK spiss i straffefeltet. Straffe og rødt kort!!!
Eller hvem andre enn RBK spillere slipper unna slik som Azar K. Det er vel et under at han ikke fikk minst ett eller to gule mot LSK.
Kjenner noen dette igjen fra :ffk: kampen.
Noen av de samme tendenser :p
Dessverre ser det ut til at det er noe vi må leve med, inntil :ffk: sjøl skaffer seg ett navn.
Det er mao utfordringer;)

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 04 mai 04, 11:17
Vi kan klage vår nød om dommerne, men det får vi ikke gjort noe som helst med. Noen mener den siste situasjonen med Bjørnar var soleklar, jeg satt ganske godt plassert og er fortsatt litt i tvil.
Uansett: når vi er halvannet minutt på overtid, med to spillere ved deres hjørneflagg SKAL Brenne holde på ballen og bruke tid. Det MÅ han gjøre! Istedet slo han ballen inn, Ringberg tapte duellen, Vålerenga kontret og scoret. DET kan vi gjøre noe med. Og derfor burde vi ikke tapt de to poengene med litt mer taktisk klokskap. Da er det litt for enkelt å skylde på dommeren "ditt&datt" når vi rotet det til selv på overtid.

Jeg liker ikke å tenke tanken, Ålesund surret på samme måte forrige sesong og rykket ned på grunn av det.

Men for all del, vi er spillemessig på høyde. Det er en trøst. Men hederlige poengtap hjelper lite når sesongen er slutt. Her tapte vi to poeng, ikke fordi dommeren ikke ga oss straffe, men fordi vi selv ga bort ballen når vi burde ha brukt tid og latt klokka løpe

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 04 mai 04, 11:33
Endret: 04 mai 04, 11:35
Situasjonen er soleklar, Bjørnar tucher balen så keppern ikke får fingern på ballen, jeg har sett opptak sammens med 2 dommere, det er ikke tvil..

ps første felling av West er faktisk frispark det også West blir sparket på helen, pluss andre felling av West er ikke forsvarsspillern nær ballen, han regelrett klippern ned, dette har vi vært flere som har studert nøye på video.

Norske dommere er kansje godet nok for 2divisjons fotball..

Synd at det skjer , heldigvis skjer det med flere en bare oss, 2 - 2 er 1 poeng
og bedre en ingen,

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 04 mai 04, 12:21
Det er ingen tvil. Hele fotball Norge er enige med oss - Det Var soleklar Straffe.
http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=118&Group=Fotball+%2D+Norsk&ThreadID=619614&Thread=Var%20det%20straffe%3F

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 04 mai 04, 13:14
Opprinnelig postet av ffk-thomas
Uansett: når vi er halvannet minutt på overtid, med to spillere ved deres hjørneflagg SKAL Brenne holde på ballen og bruke tid. Det MÅ han gjøre! Istedet slo han ballen inn, Ringberg tapte duellen, Vålerenga kontret og scoret.

Blei ikke Brenne bytta ut med Hornseth før utligninga? Mener å huske at det var Risholt som ga bort ballen, så forsøkte VIF en overgang, som ble brutt, for så å vinne ballen igjen og gå opp og score...

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 04 mai 04, 13:17
Hornseth ble bytta inn etter utlikninga

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 04 mai 04, 13:35
OK, den er grei, men uansett var det Risholt som ga bort ballen, så forsøkte VIF en overgang, som ble brutt, for så å vinne ballen igjen og gå opp og score...

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 04 mai 04, 13:41
Takket være en kronerrulling i klanen så klarte de et for dem greit 2-2 resultat mot et bedre lag ;)

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914