Litt konstruktiv kritikk til publikum og Hævven.
Skulle gitt mye for å være til stede på stadion den dagen! Synes uansett ikke at Klanen var SÅ imponerende; De har nok MYE mer å gå på! De var også ganske stille til tider i klokkesvingen...
Det som virkelig lagde liv på stadion var samspillet mellom haugen og hovedtribunen! En viktig oppgave fremover for haugen blir å utvikle dette videre! Skape mange flere slik rop! DET bør være høyt oppe på prioriteringslista...
---------------------------
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Var desverre ikke paa vaalenga kampen (sitter i England), men mot rosenborg saa stod jeg paa Gressviktribunen. Problemet oppstod naar plankehaugen begynte aa synge. Vi proevde aa henge med, men det virker som om dere speeder opp snagen veldig fort slik at vi som staar paa gressviktribunen ikke greier aa henge med. Dette skjedde allerede med "Guttane..klappklapp....Guttane....klappklapp....."
Hadde dere tatt det roligere saa tror jeg flere hadde greid aa henge med.
Trallalla........
Drillo elsker Fredrikstad hurra....hurra !!!!!!
Det er mange som kommer til å henge seg på der, det må være målet!
Så her har vi noe helt unikt og noe å være stolte over.
Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!
Hva om en fra Plankehaugen kan få til felles start.(signal: fast mønster, så alle FFK supporter kan trå til samtidig.)
"NATTEVAKTA"
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Og når det gjelder tribunekampen:
det spørs hvilke kriterier man legger til grunn.
vi vant både når det gjaldt tifo, sanghyppighet og maks-lydnivå (altså overdøvet vi klanen når vi fikk med hovedtribunen)
klanen vant kanskje når det gjalt lydnivå generelt, men når de får til "trøkk" bare 4-5 ganger i løpet av hele kampen, mens vi synger stort sett konstnant, så mener jeg vi vant.
Til DjPete: jeg er veldig ydmyk i forhold til andre supportere. jeg vet at klanen er bedre enn oss, men jeg synes ikke de var særlig gode i fredrikstad.. vet at de har mye mer å gå på, men vi skal ikke ha den innstillingen at alle andre er bedre enn oss.. for vi er faktisk blant de beste supporterne i TL! i alle kampene våre hittil i år har jeg vært skuffa over nivået på motstanderens supportere.
Og en ting til;
vi får masse skryt på forumet til klanen!!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Men ere noen som kan trøkk så er det klanen!
Pættærnæ døm hang og slang!!
Husk at når du står midt inne i klacken så er det vanskelig å høre de andre supporterne, spesielt når det synges omtrent hele tiden...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Først slår du fast at "vi" vant tribunekampen, og nå mener du at bare folk på hovedtribunen kan avgjøre det.
Går det litt fort i svingene noen ganger kanskje? :)
Har på følelsen du kommer fram til at vi vinner på tribunen uansett hva som skjer, med dine tusenvis av syngende supportere.
:p
Bør kanskje spørre noen på hovedtribunen?
Vi hadde best TIFO sier du:rolleyes: Skulle vel bare mangle om vi ikke hadde mere TIFO enn Klanen iallefall, med tanke på plassen hver gruppering hadde tilgjenglig.
Når det er sagt var flagg-skjerfhavet til Klanen rimelig mekitg skue det også etter min mening!
Macka fra start!
Drillo elsker Fredrikstad hurra....hurra !!!!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914