Tanker fra kampen... (FFK-VIF)
2) Ufattelig klønete opptreden av Roger Helland i forkant av straffen. FFK hadde klart å avklarere ballen, og han skal rett og slett ikke slenge ut et ben der.
3) Söderstjerna blir felt, kanskje straffe?
4) Brian West redder oss i 2. omgang, samt at vi endrer litt i formasjonene. Ved å trekke en litt ned fra midten, samt at Enga må justere pga hurtige West, gjør at vi kommer vesentlig mer med i kampen.
5) Strålende stopperspill av Christian Petersen. Punkt 4 er med på å gjøre dette mulig for ham, men uansett imponerende av en spiller som har spilt spiss og offensiv midtbane hele sitt liv.
6) Det virket som om Roger Risholt var redd for å få sitt tredje gule kort i dag. Han var god, men ikke glitrende. Virket redd, og spilte årets dårligste kamp så langt. For øvrig en STRÅLENDE straffe. La aldri Ringberg ta ballen fra deg igjen...
7) Etter rundt 55 minutter blir West feid ned på hjørnet av 16-meteren. Jeg er ikke sikker på om han var innenfor, men hvordan klarer dommeren i det hele tatt å ikke dømme frispark?!
8) Ringberg? Hvordan klarer du å skyte så langt over på den sjansen du hadde?
9) SOLEKLAR straffe til Bjørnar Johannessen på slutten av 2. omgang. Det er ingen tvil - tvbildene viser det.
10) HVA HOLDER DE PÅ MED mot slutten av 2. omgang?! Fredrikstad har mange folk inne foran mål, og i stedet for å slå ballen inn, så mister de ballen og skaper en overgang for Vålerenga. Dette klarer de å gjøre hele to (!) ganger, og den siste gangen blir det 2-2 til enga.
11) Hvorfor i det hele tatt sender FFK frem så mange spiller mot slutten av kampen?! De hadde FÅTT målet de trengte, det var ENGA som skulle presse nå! Det lukter lite rutine...
12) Taklingen til Stian Johnsen før 2-2 målet var håpløst. Han ble rundlurt.
13) Betryggende å høre at haugen ikke bli utsunget av klanen. Enda mer betryggende var det at jeg verken kunne høre klappere eller blåsehorn på stadion. Langt med bekymrende er det som skjer på banen.
Uansett, jeg sa meg fornøyd med 4 poeng etter 4 kamper før sesongstart. Vel, etter som sesongen har utviklet seg er jeg ikke like fornøyd, men sånn er fotballen. Jeg er uansett imponert over at FFK har tilpasset seg tippeligaen så fort.
---------------------------
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Tror dog ikke det var innenfor.
PKT.9..Dommeren skulle vært sodomert offentlig for ikke å tørre blåse straffe der..Alle så det..også dommeren,men han tørte rett og slett ikke..Sinnsvakt svakt..
Ellers en fin kveld med mange sjanser og god stemning..
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Dagbladet
http://www.dagbladet.no/sport/2004/05/03/397399.html
VG:
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=226039
Utrolig bittert, men vi kommer sterkere tilbake.
Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Og det var kanskje litt tidlig med fyrverkeri?
Punkt 7 : West er50 cm innenfor på vei langs innsiden av streken. Berntzen stod rett ved.
FFK ble ikke rundspilt i første. VIF stod tøft opp med kun 3 bak. Men sjangser i første ?? Hadde de det. Nei, kun 1 da Fredheim somlet med å skyte.
Vi er ikke bare et tippeligalag, men et meget bra tippeligalag.
Vi må være fornøyd med prestasjonene.!! og poengene.
moxi-V
FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!
Macka fra start!
Gleder meg til 16. mai og forhåpenligvis første hjemmeseiern.
Men hvem har egentlig ansvaret for banen, den var jævlig dårlig.
Ellers pleier man jo å si at flaks og uflaks utjevner seg i løpet av en hel sesong. Det er det vi nå ser; i Molde hadde vi veldig flaks på slutten som klarte å holde buret rent, mens mot enga har vi litt uflaks som slipper inn mål på tampen..
Sånn er fotballen...! I dag drar jeg til Aristokraten og kjøper billetter til Odd Grenland!!!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Bams-fia, Jack og sang!
Sørli er passiv i feltet og han negern var rask.... Herregud han løp!
Hører mange preke om at vi trøkka i 2. omgang! Det er jo feil! Dere skaper jo så og si ingenting i 2.omg! Dere holder ballen på midten, prøver overganger men kommer ikke tell avsluttninger!
Og ja, dere ble snytt for straffe og jeg hadde ikke blåst straffe tell Enga!
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
Stadion på FMV!
For en mann(kæll), hvilken fotballkunnskap han innehar. For en rutinert observasjon! Moro å lese.
Lurer på om jeg i det hele tatt gidder å dra til Skien.
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
ære være plankeb........
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914