Husk meg
Brukernavn
Passord

Antall tilskuere budsjettert?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til: 03 mai 04, 12:19
Nå var det fullt mot RBK. Alt er utsolgt i dag mot VIF. Neste hjemmekamp er 16 mai kamp som også bør bli utsolgt.
"Stinn brakke" i de 3 første hjemmekampene i tippeligaen er jo ikke annet en imponerende.
Er det noe som vet hvor mange tilskuere FFK har budsjettert med på hjemmekampene?

mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 03 mai 04, 12:22
Jeg mener å ha lest et sted at FFK har budsjettert med fjorårets publikumssnitt, som vel var på 5500.

---------------------------

www.carlberner.no

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 03 mai 04, 12:52
5500? Er ikke det justert littegranne opp? Uansett, de tre første hjemmekampene er vel også de som kommer til å trekke fulle hus i år vil jeg tro. Muligens Brannkampen kan trekke en del, og Lillestrøm hjemme, men kanskje ikke fult hus. Kanskje også noen cupkamper hvis vi når langt.

Vi får inderlig håpe at de som kommer på stadion i dag, fordi det er "storkamp" blir bitt av folkelivet og kommet igjen. Litt kjedelig å ha de tre første kampene sånn med en gang, i steden for litt spredt, men kanskje er det også en veldig positiv greie, for da er det kanskje flere etterpåslengere som har vært på de tre første som kommer flere ganger, for det hadde vi hatt noen kjedelige lag til å begynne med hadde ikke de kommet på de første kampene, men heller ventet til storoppgjørene kom. Nå er de med fra begynnelsen...

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til: 03 mai 04, 12:58
I følge VG var det vel budsjetert med 7500 tilskuere på stadion i år. Burde klare det. Lett.

moxi

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 03

Lagt til: 03 mai 04, 13:16
Hva er det som er kjedelige hjemmekamper ???
Ham-kam, Viking, Odd,Glimt, Tromsø,
Molde ??
Stinn brakke i hver hjemmekamp !!

moxi-V

FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 03 mai 04, 13:57
Tipper snittet havner på mellom 8500-9500 og det er meeeget bra.

Gleder meg sinnsykt til i kveld!

Står på mitt tidligere tips 2-1 :-)

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 03 mai 04, 14:30
Blir snittet på 9500, så blir jeg veldig overrasket, i hvert fall hvis FFK havner i nedrykkstriden.

7-8 000 er vel mer realistisk, ettersom mostanderne ikke lengre heter Rosenborg. Og til moxi, det er vel liten tvil om at det er mer interessant for folk flest å se Rosenborg og VIF enn Tromsø, Bodø og de andre du nevner. VIF og RBK er jo noe folk flest har et "forhold" til og kjenner litt til. Et ukjent Oddlag for eksempel er vel ikke like fristende for alle som et stjernespekket Rosenborglag.

Så ja, de kampene du nevner vil nok for mange virker kjedeligere enn de mot RBK og VIF.

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 03 mai 04, 14:35
Etterspørselen er såpass stor i Fredrikstad at snittet vil være på over 9000 tilskuere, Det er nok flere kamper som blir utsolgt enn som ikke gjør det.

Husk att de hjemmekampene her har vært tv kamper også, er nok mange som vil trekke til stadion når ikke det er Tv kamper.

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 04 mai 04, 00:11
Såkalte kjedelige hjemmekamper finns ikke! Sogndal-kampen er det jo forhåndssolgt over 6000 allerede! Det er 14 dager til!

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.

marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 04 mai 04, 00:20
Husk at det er 16 mai kamp da. Den kampen lever sitt eget liv uansett motstander

Sjefskodærn

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 04 mai 04, 00:23
Jada, ikke ødelegg hele argumentasjonen min da!
Men tendensene er der, det kommer mange på kampene uansett!

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til: 04 mai 04, 10:59
Enig med varheim. Kjedelige kamper finnes ikke. Kampene mot de såkalt dårlige lagene er jo nøkkelkamper der FFK må vinne, eller ihvertfall ta poeng. Da kommer folk, pga ekstra spenning rundt hver kamp. Det at FFK ble spådd nedrykk av alle, har jo egentlig vært bare positivt. Det har jo spredd seg en "vi skal vise dem" holdning over hele byen.

Gårsdagen: 10150 tilskuere. Trodde det var solgt 10500 billetter jeg. Eller var dette med gratisbilletter. Noen som vet?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914