Risholt
Etter å ha sett kampen Norge-Russland har jeg en klar oppfordring til Åge Hareide: TA UT ROGER RISHOLT TIL KAMPEN MOT WALES!!!
Den mannen kan gjøre underverker på den norske midtbanen.
Den mannen kan gjøre underverker på den norske midtbanen.
---------------------------
FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt
Er ikke i tvil om at Roger ville kunne dominere enhver kamp han er med i.med sin innstilling.
Er Gull Verdt
Er Gull Verdt
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Nå må man kanskje levere mer enn tre gode kamper i Tippeligaen for å bli tatt ut på landslaget. Husk at Marin Andresen og Magne Hoseth nå utgjør den sentrale midtbanen. Andresen har prestert på ekstremt høyt nivå over lang tid nå og gjør sine saker veldig bra i Premier League. Hoseth har også vært glimrende et par sesonger nå og virkelig funnet seg til rette på landslaget. Er også veldig mange spillere som kommer bak. Bra for norsk fotball.
Blir selvsagt spennende å følge Risholt, og han har definitivt potensialet til å snuse på en landslagsplass på sikt!
Blir selvsagt spennende å følge Risholt, og han har definitivt potensialet til å snuse på en landslagsplass på sikt!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Enig mrd Costanza, men tror det er veldig sannsynlig at Roger vil beholde denne formen og også bli enda bedre i løpet av sesongen.
Og da vil han helt sikkert få prøvd seg på landslaget også, men det blir nok ikke før til høsten, tipper jeg.:ffk:
Og da vil han helt sikkert få prøvd seg på landslaget også, men det blir nok ikke før til høsten, tipper jeg.:ffk:
FFK på toppen i 2005
Var morro å høre på drillo i går som spådde mål på mål. Alle kom til å skåre mål... hehehe :D
Har Risholt vært på aldersbestemte landslag?
Har Risholt vært på aldersbestemte landslag?
Stadion på FMV!
Mener han har noen aldersbestemte kamper, men må løpe nå...skal prøve å finne det ut seinere hvis ingen rekker før meg!
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Tre U-17 kamper har jeg lest et sted..
Den sentrale midtbanen fungerte jo bra mot Russland!?
Opprinnelig postet av Olavesen
Den sentrale midtbanen fungerte jo bra mot Russland!?
Jada. Ikke et vondt ord om "Nye Norge", men jeg tror likevel Risholt kunne bidratt til å gjøre den enda bedre!!!
Vi trenger en ny "Myggen".
FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt
Tviler sterkt på at Risholt hadde forsterka sentral midtbane i går. Den hadde kanskje ikke blitt mye dårligere, men Hoseth og Andresen var gode!
noe som ikke fungerer som det skal på "nye Norge" er kantene .. Stian må på landsen :ffk:
1 plass. 2005
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914