Ringberg som stopper - Mommo på topp??
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
Så han i en omgang mot Strømsgodset (tror jeg det var) og der var han god.
Sterk og god på hodet.
Hvor har det blitt av Lahay Fallay forresten? Er han fremdeles skadet?
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Opprinnelig postet av Røvern
Hallo?? Seriøs nå?Han har vel spilt stopper i klubber han spilte i før? Dersom både Jørgen, Halland og Tor er ute, må jo KTE finne på noe drastisk. Alternativet er jo en backlinje som omtrent:
Czwartek----Risholt----Hagen----Stian
Har vi slitt på defensive dødballer før, så skal vi virkelig få kjørt oss mot vålerenga med den backlinja...
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
M.a.o at 2 av de påtenkte stopperne blir klare til mandag, og det holder i massevis.
Ringberg kommer jo bare nærmere og nærmere målet, og etter kampen på mandag blir han det nye navnet i "Panzer-boka". Putter inn 2 og rundlurer "Panzer" de gangen han våger seg i nærhet av Ringberg.
Derfor foruten dette med stopperne håper jeg at en friske West går inn på midtbanen og at Brenne blir sendt fram og "Horn`et" ut.
Ps gleder meg til å leppa til Rekdak deppa!!:):p
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
samme kan jo peters også, desuten så er jo Rogern helt rå på hue..
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Alternativet er jo en backlinje som omtrent:
Czwartek----Risholt----Hagen----Stian
Har vi slitt på defensive dødballer før, så skal vi virkelig få kjørt oss mot vålerenga med den backlinja...
En ting er i hvertfall sikkert!!
Med den backlinja du har nevnt der...ja, vi får kjørt oss garantert! - med et visst navn som stopper...
Klarer ikke tanken engang!!
Vil heller si: Czwartek-Mommo-Peters-Stian
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Opprinnelig postet av pss
Luftstyrken vil ikke ha så kjempe stor betydning mot Vålerenga, det er ikke der de er kjent for å være de beste.
De har jo bare scora 2 av 3 mål hittil i år på headinger, og alle 3 på dødball. Detta er _ikke_ kampen for å teste nye stoppere. Hvis jeg ikke husker helt feil, var ikke Hagen ganske god når ha spilte stopper?
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Det var bare et eksempel, ikke får å henge ut Hagen som jeg synes er en ok spiller :)
Hvis Fallay er skadefri er det vel kanskje bedre å bruke ham i en naturlig posisjon enn å omskolere andre spillere mot en såpass god motstander?
:ffk:
Vebjørn har også klart seg bra som midtstopper og har trent godt og seriøst i hele vinter.
Vi som supportere bør gi ham den samme støtten som vi gir alle de andre spillerne i troppen.
Tror forøvrig ikke det blir nødvendig verken å bruke Momo eller Ringberg som midtstoppere, føler meg trygg på at i hvertfall en, høyst sannsynlig to, av våre tre midtstoppere vil bli klare til mandagens kamp. Mangler vi en vil Christian P. ta den plassen med bravour. :ffk:
FFK på toppen i 2005
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
czwartek-jørgen-tor-stian
kosso-risholt-brenne
west---ringerg---- håkan
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914