Husk meg
Brukernavn
Passord

Ringberg som stopper - Mommo på topp??

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 27 apr 04, 03:01
Synes KTE bør vurdere Ringberg som stopper dersom Jørgen, Helland og Tor er ute. For det første fordi Ringberg ikke har scoret, og fordi han er det eneste stopperalternativet som har hodestyrke dersom de 3 nevnte er ute..

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 27 apr 04, 07:10
Hallo?? Seriøs nå?

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!

jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04

Lagt til: 27 apr 04, 08:30
Endret: 27 apr 04, 08:31
Momo kan også spille midtstopper.
Så han i en omgang mot Strømsgodset (tror jeg det var) og der var han god.
Sterk og god på hodet.

Hvor har det blitt av Lahay Fallay forresten? Er han fremdeles skadet?

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 27 apr 04, 08:59
det lurte jeg på å i grunn,Lahay Fallay?mener han hadde en lyskeskade sisst jeg hørte om han,men det er jo evigheter sida...noen som vet hvor det har blitt av han?

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 27 apr 04, 09:11
Opprinnelig postet av Røvern
Hallo?? Seriøs nå?
Han har vel spilt stopper i klubber han spilte i før? Dersom både Jørgen, Halland og Tor er ute, må jo KTE finne på noe drastisk. Alternativet er jo en backlinje som omtrent:

Czwartek----Risholt----Hagen----Stian

Har vi slitt på defensive dødballer før, så skal vi virkelig få kjørt oss mot vålerenga med den backlinja...

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04

Lagt til: 27 apr 04, 09:31
Ringberg var vel opprinnelig stopper, som ble omskolert, men håper og tror at KTE slipper å gjøre så store endringer.
M.a.o at 2 av de påtenkte stopperne blir klare til mandag, og det holder i massevis.
Ringberg kommer jo bare nærmere og nærmere målet, og etter kampen på mandag blir han det nye navnet i "Panzer-boka". Putter inn 2 og rundlurer "Panzer" de gangen han våger seg i nærhet av Ringberg.
Derfor foruten dette med stopperne håper jeg at en friske West går inn på midtbanen og at Brenne blir sendt fram og "Horn`et" ut.
Ps gleder meg til å leppa til Rekdak deppa!!:):p

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 27 apr 04, 09:38
Bjørnar kunne vel tatt en backplass
samme kan jo peters også, desuten så er jo Rogern helt rå på hue..

Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03

Lagt til: 27 apr 04, 10:47
Endret: 27 apr 04, 10:48
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Alternativet er jo en backlinje som omtrent:

Czwartek----Risholt----Hagen----Stian

Har vi slitt på defensive dødballer før, så skal vi virkelig få kjørt oss mot vålerenga med den backlinja...

En ting er i hvertfall sikkert!!
Med den backlinja du har nevnt der...ja, vi får kjørt oss garantert! - med et visst navn som stopper...
Klarer ikke tanken engang!!

Vil heller si: Czwartek-Mommo-Peters-Stian

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 27 apr 04, 11:46
Tror neppe alle de tre der er ute. Backene er jo klare, og i midten har vi gode alternativer som Lahai, Mommo, Risholt. Luftstyrken vil ikke ha så kjempe stor betydning mot Vålerenga, det er ikke der de er kjent for å være de beste. Holm, Gashi, Hovi osv.

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 27 apr 04, 12:27
Opprinnelig postet av pss
Luftstyrken vil ikke ha så kjempe stor betydning mot Vålerenga, det er ikke der de er kjent for å være de beste.

De har jo bare scora 2 av 3 mål hittil i år på headinger, og alle 3 på dødball. Detta er _ikke_ kampen for å teste nye stoppere. Hvis jeg ikke husker helt feil, var ikke Hagen ganske god når ha spilte stopper?

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 27 apr 04, 12:49
Hagen har klart seg klart bedre som stopper enn som venstreback. Uansett, synes folk henger ut Hagen mye mer enn han fortjener her. Han er ikke SAA daarlig som noen skal ha det til... Klarte seg greit sist han fikk spille ogsaa.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 27 apr 04, 13:00
Vi får garantert grisebank på dødballer hvis vi ikke har gode og store nok midtstoppere. Hagen kan gjerne være en god midtstopper, for all del. Men hans fysikk mot Erik Hagen, Hovi, Wæhler sier vel seg selv?
Det var bare et eksempel, ikke får å henge ut Hagen som jeg synes er en ok spiller :)

Hvis Fallay er skadefri er det vel kanskje bedre å bruke ham i en naturlig posisjon enn å omskolere andre spillere mot en såpass god motstander?

:ffk:

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 27 apr 04, 13:46
Jeg for min del ville gjerne sett Mommo på banen... både som midtstopper, men aller helst som spiss

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 27 apr 04, 13:55
Synes denne evindelige hakkingen på Vebjørn er urettferdig. Endel av forklaringen tror jeg ligger i at hans konkurrent Stian J. spiller en annen type venstreback enn Vebjørn og at hans spillestil er mere publikumsvennlig.
Vebjørn har også klart seg bra som midtstopper og har trent godt og seriøst i hele vinter.
Vi som supportere bør gi ham den samme støtten som vi gir alle de andre spillerne i troppen.
Tror forøvrig ikke det blir nødvendig verken å bruke Momo eller Ringberg som midtstoppere, føler meg trygg på at i hvertfall en, høyst sannsynlig to, av våre tre midtstoppere vil bli klare til mandagens kamp. Mangler vi en vil Christian P. ta den plassen med bravour. :ffk:

FFK på toppen i 2005

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 27 apr 04, 14:54
...eller så har jo ffk spilt med tre bak med suksess tidligere. Tre bak og hvor RR faller ned...

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

fotball

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 apr 04

Lagt til: 27 apr 04, 15:56
Tror nok ikke alle tre stopperane er ute jeg heller, men hagen burde vært det siste alternativet vi burde bruke. Mitt tips mot enga er jørgen og tor som stoppere.. formasjon 4-3-3
czwartek-jørgen-tor-stian
kosso-risholt-brenne
west---ringerg---- håkan

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914