2.laget vant 8-1
- Mommo er tilbake med midlertidig arbeidstillatelse og scoret 2 mål!
- Rotevatn hadde en kjempetabbe på baklengsmålet. Betyr vel at Steinar forblir førstekeeper
- Rotevatn hadde en kjempetabbe på baklengsmålet. Betyr vel at Steinar forblir førstekeeper
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
mommo fortjener en benkplass allerede til mandag!! målteft kan komme godt med sånn sesongen har starta.
ellers virker det jo også som vi kan se mye moro fra costa rica utover høstsesongen. spiller bra for juniorene også.
ellers virker det jo også som vi kan se mye moro fra costa rica utover høstsesongen. spiller bra for juniorene også.
med ffk til champions league!
mommo fortjener plass på benken på a-laget..uten tvil..hornset`en har ikke imponert meg...sammtidig bør ffk skaffe seg en ny andre keeper,har blitt litt for mange tabber av han rotevatn,føler meg ikke helt trygg på han...
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Rotevatn har jo også imponert stort i noen kamper da, f.eks. rekruttkampen mot Sandefjord for ca. 1.5 måned siden. Fikk mye skryt for den kampen. Eggen sa senest i helga at det ikke er noe klart føstevalg av keeper i FFK nå. Men er forsåvidt enig i at begge keeperne gjør tabber av og til, men det gjør da alle spillere... så lenge det ikke blir mål er det greit, men tar meg selv i å skrike "kom deg tilbake i mål Steinar" HVER gang han er på "bærtur" ute i feltet.....:rolleyes: Med en 7`er på terningen (ja det er visstnok mulig) i flere av tabloidene tror jeg nok Steinar starter mot VIF også. OG han holder selvsagt 0`en.:ffk:
- Fredrikstadgutter våre veier -
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914