Jeg er stolt...
...av å være FFK supporter etter de første 3 kampene. Guttane har vist en vilje som det står vannvittig respekt av.
Står på i 90 minutter med hjertet uttapå drakta. Da kommer jaggu resultatene også. Men en slik vilje ut sesongen er jeg overbevist om at vi havner over streken!!
Står på i 90 minutter med hjertet uttapå drakta. Da kommer jaggu resultatene også. Men en slik vilje ut sesongen er jeg overbevist om at vi havner over streken!!
---------------------------
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
Jeg er helt enig med deg - men jeg vil bare gjøre oppmerksom på at det er to streker på tabellen ?!!!!!!
Røde og hvite kællær ut på banen tællær
Ja, det gutta har levert til nå står det respekt av. Fortsetter de slik så havner vi langt over nedrykksstreken. Kult å lese VG i dag å se at Risholt topper VG-børsen.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
FFK viste en evne i går som var super-viktig. Nemlig å klare og holde =`en samt vinne en kamp hvor de også blir presset på bortebane.
Jeg vil gratulere :ffk: med en flott prestasjon så langt.
Vil også rette en spesiell gratulasjon / beklagelse til Steinar og Jørgen som jeg vel ikke har vært helt snill mot. Flott at dere viser at jeg har tatt feil.
Det er stort :D av forsvaret å takle dette slik de har gjort uten Tor T.
Nå er det bare stabilitet og Hornseth som skal til for å vise at jeg har tatt feil av lagets kapasietet.
Men p.s jeg hadde tippet FFK seier over Molde her på ffksupporter.
Igjen GRATULERER.
:p:ffk::ffk::ffk::p
Jeg vil gratulere :ffk: med en flott prestasjon så langt.
Vil også rette en spesiell gratulasjon / beklagelse til Steinar og Jørgen som jeg vel ikke har vært helt snill mot. Flott at dere viser at jeg har tatt feil.
Det er stort :D av forsvaret å takle dette slik de har gjort uten Tor T.
Nå er det bare stabilitet og Hornseth som skal til for å vise at jeg har tatt feil av lagets kapasietet.
Men p.s jeg hadde tippet FFK seier over Molde her på ffksupporter.
Igjen GRATULERER.
:p:ffk::ffk::ffk::p
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914