Gule kort til Roger og Roger
Roger og Roger har nå to gule hver seg. Regner med at man må stå over etter tre gule kort, men hva skjer videre da ? Må man deretter stå over for hvert gule kort etter det? Husker det var situasjonen med Christer Arnesen for tre sesonger siden. Risholt har vært den store spilleren etter mitt syn i innledningen av sesongen og jeg håper virkelig ikke at han må stå over så mange kamper. Er det noen som kan disse reglene ?
---------------------------
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
3 gule - stå over
4 gule - ingenting
5 gule - stå over
5+ stå over for hvert gult
4 gule - ingenting
5 gule - stå over
5+ stå over for hvert gult
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Takk for oppklaringen Holters! :)
Da frykter jeg at Risholt må stå over noen kamper ja. Det er jo som et resultat av oppofrende spill, og ikke grisespill.
Da frykter jeg at Risholt må stå over noen kamper ja. Det er jo som et resultat av oppofrende spill, og ikke grisespill.
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
I følge enkelte dommere i år, så blir man jo hardere straffet for å spille tøft enn om man spiller stygt... Forstå seg på den som kan, jeg skjønner det ikke
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Karantene-reglene i Tippeligaen er helt klart for strenge, og går hardest utover de lagene som har minst bredde i stallen, og som må kjempe hardt i hver kamp for viktige poeng.
Hadde vært mye bedre om man sto over første gang ved 4 gule, deretter for hvert 2. gule.
Hadde vært mye bedre om man sto over første gang ved 4 gule, deretter for hvert 2. gule.
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914