Jeg var der
Og du kjøpte biletter.....
Hva skjer?
---------------------------
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?
Supporterstunt: På togturen fra Fredrikstad til Oslo skulle supporterene skoleres til å synge vikinghordene i senk. Ildsjelene gikk rund på toget å forklarte til alle mann: Når Viking lager mål, skal vi si ; akk og ve..akk og ve
..og det ble det trøkk av kan du tro.
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Opprinnelig postet av Møklegård
Til Hjælmen; Om det kun var biletter igjen til plankehaugenfeltet. Og for å få kjøpt bilett der må du være medlem.
Og du kjøpte biletter.....
Hva skjer?
Kollega av meg på jobben solgte sesongkortet sitt i dag! Han følte at han hadde for mye energi på FFK kampene og følte at tiden var moden for å forlate sitte til fordel for motsatt side....
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
Macka fra start!
Opprinnelig postet av Hjælmen
Et meget klokt valg.
Kollega av meg på jobben solgte sesongkortet sitt i dag! Han følte at han hadde for mye energi på FFK kampene og følte at tiden var moden for å forlate sitte til fordel for motsatt side....
FFK and Wisla Krakow forever...
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Jeg var der i 1960, da FFK spillte mot Brann, med Kniksen på laget og hvor Brann ledet 3-2 til pause og hvor FFK vant 6-3.
Jeg var der da FFK tapte 4-0 for Nybergsund for 261 tilskuere.
Jeg var på Lillestrøm 12/4, syngende.
Jeg var på stadion 18/4, syngende
Jeg er dessverre ikke med til Molde idag, Må nøye meg med Ole Dole Doff, Ivar Hoff. :ffk:
Den med Nybergsund... jo jeg var der også... Enda verre var 3:0 eller 3:1 tapet i Råde..... det var min første bortekamp i Norge . Hja hvis en kan kalle det bortekamp...
Men når vi nevner ting:
03.04.1985 : Athen ... Europakup finale for klubblag i basket (tja dere skjønner kanskje ikke hvor stort det er i Europa) 12.000 mennesker... Cibona Zagreb - Real Madrid 87-78 og den største av alle Drazen Petrovic Petro
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914