FFK-VIF
---------------------------
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Resten av de organiserte bussene drar fra Oslo 16.30. Det er dessuten 3 privateide supporterbusser som ofte har sitt eget opplegg.
Drakta i blått med en anelse rødt i.
Jeg har en personlig agenda i kampen mot nettopp VIF,
...diverse ting fra e-cupen skal hevnes !
Det blir to fluer i en smekk... ;)
FFK and Wisla Krakow forever...
Det kom imidlertid også en del sinte reaksjoner, spesielt til vpn.no. En av dem var ganske fornøyelig:
"Valerenga!! You are bollingmoer. Your stadion is a dass. Your fans are drittsekk. Our Wis?a will forpult you!!! Hey, hestkuk, yes you norwegian dope, I`m talking to you:KNULLE!!!!!!". "
Den var særdeles saklig ja...:D
Det er slik det blir når Wisla-supportere får tak i en ordbok.
Håper dere ellers hadde det fornøyelig i Krakow. ;)
Et turreferat fra Krakow kan forøvrig leses her:
Vålerenga På Nett
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Opprinnelig postet av ajg
Hvis Klanen har fått 3000 billetter er det rett og slett skandale!! Det var jo 9900 fredrikstadfolk på kampen mot rbk!! nå er det kun 7000 av dem som har mulighet til å få billett til kampen mot VIF!! Håpløst!!!
er dere blinde hele gjengen!! eller er bare fortrenging?!? Både i denna og i den forrige tråden detta er blitt tatt opp så har det blitt presisert at vi fikk 1500 billetter med engang, hvis de gikk fort unna så kunne vi få 500 til, noe vi har fått. Enga har fått 2000 billetter.
Får de som ikke så det tar vi det engang til: Enga har fått 2000 billetter.
For siste gang: Enga fikk to tusen - 2000 - billetter!!!!
sånn da håper jeg alle så det :) Utover det får jeg vel si at vi alle gleder oss til neste mandag (faan ta Canal+) og at togturen nok blir et leven uten like :D
løkke til i helga!
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Jeg skriver det som er riktig blant annet fordi jeg gidder å sjekke de tinga jeg prater om. Siste oppdatering fra Sjappa om antall billetter var følgende (6.april)
"Tog var tingen, før Klansropet har nådd alle medlemmer har allerede 330 vært ned om Sjappa og kjøpt billett til klanstoget. De siste 120 billettene vil nok være solgt i løpet av mandag/tirsdag over påske. Vi jobber med å få flere vogner fra NSB men kan foreløpig ikke love noe. Til selve matchen har vi solgt 1000 av 2000 billetter som er reservert VIF"
siden det ikke har kommet noe mer info har vi heller ikke fått fler...så det så ;)
- Fredrikstadgutter våre veier -
- Fredrikstadgutter våre veier -
Var forøvrig jeg som spørte for å se hva som var riktig, og man får nok bare innse at informasjonsflyten ikke alltid er sånn som den skal, men jaja...Toget er fullt vaffal ;)
Nå begynner jeg å bli dritt lei disse aristokraten-folka, som bare driter seg ut gang etter gang!!! Hvorfor i svarte skal 1/3 av stadion reserveres til VIF??? VI har hjemmebane, og alle Fredrikstadfolk som vil se kampen burde ha mulighet til det!!! I tillegg er jo dette å be om og bli sunget ut på egen stadion! Flaut og pinlig!!!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
...det er virkelig første gang jeg opplever noe lignende.
Et direkte hån mot eget publikum. :mad:
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914