Dette er våre 11 beste spillere i følge VG-børsen
Koskela (5)
Stian J (44)
Jørgen (56)
Marcus (57)
Tor T (68), regnes ikke med siden skade
Pål A. (77)
Roger H. (85)
Brenne (108)
Sørlie (135)
West (138)
Hornseth (143)
Hvordan ville et lag bli med disse gutta:
Sørlie
Pål A
Helland
Jørgen
Stian
Hornseth
Koskela
Risholt
West
Brenne
Ringberg
--------------------------
Kanskje ikke så langt unna den som starter.
Vi samtidig si at det er spesielt Risholt og Koskela som utmerker seg som FFKère på VG-børsen.
Vi har faktisk den beste sentrale midtbanen i landet. Det er noe å ta med seg.
---------------------------
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Uansett, vg boersen har aldri vaert en spesiell god peiler paa noe som helst. Gjentatte ganger virker det som om de gir spillere med et navn kunstig hoey poengsum, men i dette tilfelle, saa fortjener gutta vaare hvert eneste poeng. ;)
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Snæbbuss-aristokrat #78
Ble medlem: 10 des 03
Lagt til: 22 apr 04, 15:03
Endret: 22 apr 04, 15:07
Opprinnelig postet av Holters
... etter to kamper ja ;)
Uansett, vg boersen har aldri vaert en spesiell god peiler paa noe som helst. Gjentatte ganger virker det som om de gir spillere med et navn kunstig hoey poengsum, men i dette tilfelle, saa fortjener gutta vaare hvert eneste poeng. ;)
Det er jeg helt enig i Holters. Spillere som Jørgen Pettersen eller Czwartek må spille meget bra for å få en 5`er eller 6`er, mens hvis man heter Trondsen så er man nesten sikret minst en 5`er. Kanskje ikke Trondsen det beste eksemplet, da jeg syns han ofte fortjener det. Men en spiller som Petter Rudi syns jeg blir gitt kunstig høy poengsum.
Lenge leve "hjørnet"!
Opprinnelig postet av Planken
...syns faktisk `pss` har kasta bort tiden min med vanvittig unyttig og selvfølgelig informasjon her.
Jeg får jaggu gratulere da, en som gidder å svare på et innlegg som man finner vanvittig unyttig. Skjønner faktisk ikke at du gidder, men enhver som føler at man har for dyrbar tid, vet jo ikke å sette pris på den gode tiden heller, så jeg får vel nevne at kampen mot RBK var 2 helige timer.
Hvis du tar mot til deg å svare på denne også, så må jeg jaggu si at du imponerer, for det er vel å kaste bort tid det også.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914