Husk meg
Brukernavn
Passord

Dette er våre 11 beste spillere i følge VG-børsen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 22 apr 04, 12:08
Risholt (2)
Koskela (5)
Stian J (44)
Jørgen (56)
Marcus (57)
Tor T (68), regnes ikke med siden skade
Pål A. (77)
Roger H. (85)
Brenne (108)
Sørlie (135)
West (138)
Hornseth (143)

Hvordan ville et lag bli med disse gutta:

Sørlie

Pål A
Helland
Jørgen
Stian

Hornseth
Koskela
Risholt
West

Brenne
Ringberg
--------------------------

Kanskje ikke så langt unna den som starter.

Vi samtidig si at det er spesielt Risholt og Koskela som utmerker seg som FFKère på VG-børsen.

Vi har faktisk den beste sentrale midtbanen i landet. Det er noe å ta med seg.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 22 apr 04, 12:15
... etter to kamper ja ;)

Uansett, vg boersen har aldri vaert en spesiell god peiler paa noe som helst. Gjentatte ganger virker det som om de gir spillere med et navn kunstig hoey poengsum, men i dette tilfelle, saa fortjener gutta vaare hvert eneste poeng. ;)

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 22 apr 04, 12:23
Personlig har jeg alltid vært mer fan av Dagbla`-børsen... Har ikke ork til å sjekke åssen laget hadde blitt der :) Husker jeg ikke feil er vel Risholt`en på 2.plass der og... VELFORTJENT!!!

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 22 apr 04, 14:36
Nå skal det noe til at det ikke blir disse 11 da, ettersom det vel er bare de som har spilt 30 min+ i en kamp og fått poeng...syns faktisk `pss` har kasta bort tiden min med vanvittig unyttig og selvfølgelig informasjon her.

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til: 22 apr 04, 14:43
Planken: Hvis det er så unyttig, hvorfor bruke tid på det da? Ta deg sammen.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 22 apr 04, 15:03
Endret: 22 apr 04, 15:07
Opprinnelig postet av Holters
... etter to kamper ja ;)

Uansett, vg boersen har aldri vaert en spesiell god peiler paa noe som helst. Gjentatte ganger virker det som om de gir spillere med et navn kunstig hoey poengsum, men i dette tilfelle, saa fortjener gutta vaare hvert eneste poeng. ;)

Det er jeg helt enig i Holters. Spillere som Jørgen Pettersen eller Czwartek må spille meget bra for å få en 5`er eller 6`er, mens hvis man heter Trondsen så er man nesten sikret minst en 5`er. Kanskje ikke Trondsen det beste eksemplet, da jeg syns han ofte fortjener det. Men en spiller som Petter Rudi syns jeg blir gitt kunstig høy poengsum.

Lenge leve "hjørnet"!

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 22 apr 04, 16:28
Opprinnelig postet av Planken
...syns faktisk `pss` har kasta bort tiden min med vanvittig unyttig og selvfølgelig informasjon her.

Jeg får jaggu gratulere da, en som gidder å svare på et innlegg som man finner vanvittig unyttig. Skjønner faktisk ikke at du gidder, men enhver som føler at man har for dyrbar tid, vet jo ikke å sette pris på den gode tiden heller, så jeg får vel nevne at kampen mot RBK var 2 helige timer.

Hvis du tar mot til deg å svare på denne også, så må jeg jaggu si at du imponerer, for det er vel å kaste bort tid det også.

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914