Bluss på tribunene...
Kjernen får sannsynligvis reaksjoner på blussbruken på stadion.
Det jeg likte med det hele var at blusset hadde en klar rød farge. Trodde et øyeblikk at en planke-aristokrat hadde forvillet seg opp i klokkesvingen... ;)
Det jeg likte med det hele var at blusset hadde en klar rød farge. Trodde et øyeblikk at en planke-aristokrat hadde forvillet seg opp i klokkesvingen... ;)
---------------------------
Stadion på FMV!
Opprinnelig postet av Svein
Kjernen får sannsynligvis reaksjoner på blussbruken på stadion.
Kjernen får neppe noen reaksjoner, den som blusset derimot vil kanskje risikere utestengelse eller andre av forbundets straffemuligheter
Hva gjør du nå O mektige Bagstevold??
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
Det er utroligt tøfft og skaper en utrolig stemning når blussene fyses i det spillerne komme inn på banen ved kampstart.
Sjekk link for åpningsbildet fra MK-START sist søndag. Dette er START-supporterne "Tigerberget" som brenner bengalske lys og tok hele showet i fra hjemmesupporterne. I tillegg ble det skutt opp 5-6 raketter
Det er ikke problemer med brenning av bengalske lys, hvis det foregår i regulerte former og at det blir slått kraftig ned på "villbrenning". Raketter er nok litt over kanten og bør forbys.
Sjekk link for åpningsbildet fra MK-START sist søndag. Dette er START-supporterne "Tigerberget" som brenner bengalske lys og tok hele showet i fra hjemmesupporterne. I tillegg ble det skutt opp 5-6 raketter
Det er ikke problemer med brenning av bengalske lys, hvis det foregår i regulerte former og at det blir slått kraftig ned på "villbrenning". Raketter er nok litt over kanten og bør forbys.
det kan nok værra morro:
Bergen 2003
Bergen 2003 - mørk
LSK hjemme 2000
men lovlig blir det nok aldri desverre..
Bergen 2003
Bergen 2003 - mørk
LSK hjemme 2000
men lovlig blir det nok aldri desverre..
Snufs, snufs...
Blir nesten rørt av disse bildene,
...nostalgien kommer krypende.
La en ting være klinkende klar,
...sånn vil jeg ha det på supporterfeltet når FFK scorer !
Men jeg får ikke lov... :mad:
Blir nesten rørt av disse bildene,
...nostalgien kommer krypende.
La en ting være klinkende klar,
...sånn vil jeg ha det på supporterfeltet når FFK scorer !
Men jeg får ikke lov... :mad:
FFK and Wisla Krakow forever...
Hvis FFK scorer....
Neida!
Men hvis dere skulle blusse hver gang dere scorer ville lommeboka tell FFK vært tom og NFF hadde sørga for at tribunene ville det sett sånn ut...
Neida!
Men hvis dere skulle blusse hver gang dere scorer ville lommeboka tell FFK vært tom og NFF hadde sørga for at tribunene ville det sett sånn ut...
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
like mange der jo som dere er på bortekamper.
11 hvite guttær på vei mot toppen!
Lærkula alias Snæbbuss-Aristokrat #20
Lenge leve hjørnet
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914