Intervju med Tor
Faan, blir så forbannet når jeg leser det der. En keeper kan vel ikke bare gjøre hva han vil? Han er jo ute etter å skade Tor når han gjorde det greiene der. Skulle hatt rødt kort for det der. Møkkadommer.
---------------------------
Ja, at keeperne skal favoriseres når det er snakk om dueller innenfor 16-meteren har jeg ikke sansen for. Synd ikke trondsen var oppgående etter duellen, slik at han kunne fått gitt igjen litt juling ved neste duell, da hadde aldriokeren stått på bena.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Må si at jeg stiller meg litt undrende til at Baron nærmest bare har blitt glemt...det var jo han som gikk frem med strake armer og slo ut Tor. Makan!!!
Skader skjer... tror neppe Baron gjorde det med vilje...
Han proevde nok aa bokse ballen, og naar Trondsen er en spiller som alltid ofrer seg i dueller, saa kan det fort smelle. Var jo akkurat det samme som skjedde mot Hoedd i fjor.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914