Husk meg
Brukernavn
Passord

André Hanssen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 21 apr 04, 19:11
Endret: 21 apr 04, 19:30
Leser i Nordlys at Glimts midtbanejuvel André Hanssen har bestemt seg for at dette blir hans siste sesong i Glimt. Kontrakten går ut etter denne sesongen, og da kan han gå gratis. Mange tror han havner i en utenlandsk klubb, men det er langt fra sikkert.

Hanssen hadde jo en knallsesong i Tippeligaen i fjor, fast på U21-landslaget og kan fort bli "en av de store", med andre ord også en spiller vi kanskje kan tjene en del penger på etter hvert. Eggen var jo veldig ute etter Gashi tidligere, og Hanssen er jo en lignende spillertype og også et stort talent. Hadde ikke vært meg i mot om vi fikk han på fri overgang før neste sesong (om vi overlever, han går nok definitivt ikke til 1.div hvertfall...) Men overlever, det gjør vi jo ;)

Og Harry Hansen har jo et bredt kontaktnett nordover....

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Jonpk

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 03

Lagt til: 24 apr 04, 19:06
Midtbanespillere er vel ikke akkurat det vi trenger, når vi nesten har norges beste midtbane alt.

En ærlig FFK supporter!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 24 apr 04, 19:17
Om vi kan få en av landets største talenter på fri overgang, så bør det utvilsomt være interessant uavhengig av posisjon...

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 25 apr 04, 00:32
nå motsier du deg selv costanza,i forhold til det du har sagt før. Når diskusjonen om Myggen (kanskje norges beste spiller på sitt beste) var oppe, uttalte du at vi ikke trengte å forsterke den sentrale midtbanen.

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 25 apr 04, 01:05
Ser ikke på det som noen motsigelse. Dette er en investering for fremtiden som vi også kan tjene penger på. Myggen nærmer seg midten av 30-årene og er skadet 5-6 måneder til, og kommer etter det mest sannsynlig ikke tilbake igjen. Og dette gjelder fra og med NESTE sesong. Til sommeren mener jeg det er feil å prioritere sentral midtbanespiller. Hanssen kan for øvrig også brukes på sidene. Mykland er ikke like annvennelig og vil konkurrere med Risholt. Det er unødvendig å bruke ressurser på. Hanssen er ung, svært lovende og har en annen spillestil!

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 25 apr 04, 01:06
Enig med Cos det er viktig å kytte til seg gode og unge spillere, fkk skal ha mål om å ta over hegmoniet i noreg. hva hvis risholt blir langtidsskadet? rbk har dobbelt opp på alle plasser, hvorfor ikke oss?

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 25 apr 04, 01:24
Heller en anvendelig U-landslagsspiller enn en over-the-hill eks-landslagsstjerne... Vi må bygge for framtida!

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 25 apr 04, 01:51
Enig med Costanza.
Å få Myggen til FFK kunne med litt hell med hans skade vært bra for FFK i kanskje max. 2-3 år, men er usikkert, og ville antagelig vært å gå i den samme fella som jeg mener Lyn har gjort, nemlig å gå alt for mye etter kjente navn.
En U-landslags spiller som Andre` Hanssen ville derimot være en meget god investering uansett hvor på banen han spiller.

Mitt største ønske når det gjelder forsterkninger er Skeid`s spissjuvel Daniel Braathen. Hans kontrakt med Skeid går ut etter denne sesongen og han har sagt at han vil spille ferdig den.
Det eneste problemet med ham iflg. hva jeg har hørt er at han er veldig sterkt knyttet til sin mors kjøttkaker og til sitt nærmiljø i Oslo. Men han er jo 22 år og det er jo ikke så langt til Fredrikstad, så det måtte vel være mulig å lokke ham hit. :ffk:

FFK på toppen i 2005

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914