André Hanssen
Hanssen hadde jo en knallsesong i Tippeligaen i fjor, fast på U21-landslaget og kan fort bli "en av de store", med andre ord også en spiller vi kanskje kan tjene en del penger på etter hvert. Eggen var jo veldig ute etter Gashi tidligere, og Hanssen er jo en lignende spillertype og også et stort talent. Hadde ikke vært meg i mot om vi fikk han på fri overgang før neste sesong (om vi overlever, han går nok definitivt ikke til 1.div hvertfall...) Men overlever, det gjør vi jo ;)
Og Harry Hansen har jo et bredt kontaktnett nordover....
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
En ærlig FFK supporter!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Å få Myggen til FFK kunne med litt hell med hans skade vært bra for FFK i kanskje max. 2-3 år, men er usikkert, og ville antagelig vært å gå i den samme fella som jeg mener Lyn har gjort, nemlig å gå alt for mye etter kjente navn.
En U-landslags spiller som Andre` Hanssen ville derimot være en meget god investering uansett hvor på banen han spiller.
Mitt største ønske når det gjelder forsterkninger er Skeid`s spissjuvel Daniel Braathen. Hans kontrakt med Skeid går ut etter denne sesongen og han har sagt at han vil spille ferdig den.
Det eneste problemet med ham iflg. hva jeg har hørt er at han er veldig sterkt knyttet til sin mors kjøttkaker og til sitt nærmiljø i Oslo. Men han er jo 22 år og det er jo ikke så langt til Fredrikstad, så det måtte vel være mulig å lokke ham hit. :ffk:
FFK på toppen i 2005
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914