Husk meg
Brukernavn
Passord

Skryt til Plankene! Beste hjemmekamp- GRATULERER!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03

Lagt til: 20 apr 04, 17:21
Jeg stod i Klokkesvingen i kampen mot "bartebataljonen", og jeg synes at Plankehaugen gjorde en kjempe innsats.
Jeg har ikke sett kampen på TV, og har derfor ikke helhetsinntrykket, men tifoet var bra.

Tifo: Bluss gjør seg i alle selskapligheter.

Sangen hørtes ikke så godt hele tiden, muligens en av årsakene er det at sangene er litt korte, eller at man synger de kun to ganger. Da kommer ikke alle i siget før sangen er over.
Gjensvaret fra hovedtribunen er like godt som i fjor.

Skjerfhavet var glimrende og det ser pent ut, men jeg tror at det var noen som ikke brukte skjerfet sitt anstendig under denne høytidligheten.
På Åråsen var det mange som ikke fulgte "skikk og bruk" og hadde skjerfet pent rungt halsen og så på. Vi lever i en verden med yttringsfrihet, men det er jo litt kult å heise flagg synes jeg.

Plankehaugen sitteplass: Jeg trodde at dere skulle stå, selv om dere hadde stol. Sitteplassene ble med godt på "rød og hvite er de beste" ....

Klokkesvingen: Kunne ha fått inn minst 250 til på FFK delen og mange til på RBK delen, om vaktene hadde stått ved inngangen og ledet folk mot midten med engang.
Stemningen var god, ikke slik at det ble sang, men engasjementet var der hos mange. Kunne tenkt meg litt mere buing ved RBK`s cornere.

Totalvurdering:
Dette er det beste som Plankehaugen har gjort hjemme!
GRATULERER!!!!

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 20 apr 04, 17:36
Hyggelig med sånne tilbakemeldinger.

vi veldig mye mer å hente. Det var til tider 4-5 forskjellige steder som dro igang sanger samtidig.
Vi må få en fast gruppe som drar i gang sangene, slik at ALLE følger samme sang, og synger samtidig.

Merket også at det var en del snyltere på feltet vårt, dvs folk som går inn der bare fordi det er billig, ikke for å synge. Dette er kjipt, men ikke noe å få gjort med, vi som synger får heller reservere deler av tribunen.

---------------------------

Macka fra start!

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til: 20 apr 04, 17:46
Deler av tribunen..-ja.
Kan vi rigge til et lite platå hvor forsangeren blir godt synlig?

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 20 apr 04, 18:46
Vet at Wisla gjør det sånn. Hva som er beste løsning for oss vet jeg ikke, men det er iallefall en meget god idé. Vi kunne kanskje hatt en liten høring/avstemning om det på bussene til Molde!?

Macka fra start!

Bever

Juniorspiller

Ble medlem: 14 apr 04

Lagt til: 21 apr 04, 11:30

Merket også at det var en del snyltere på feltet vårt, dvs folk som går inn der bare fordi det er billig, ikke for å synge. Dette er kjipt, men ikke noe å få gjort med, vi som synger får heller reservere deler av tribunen.[/quote]

Bra du nevnte det for det iriterte meg stort, for det sto mange,på tribunen som ikke har noe med syngene fans å gjøre.La oss som vil synge sammle oss på mitten,og spre oss utover..Og Jonek kom deg bort til oss!!!

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til: 21 apr 04, 11:36
Endret: 21 apr 04, 12:13
Hva gjør de der hvis de ikke skal synge? De bør se å finne seg en annen plass. Det ser jo så utrolig dumt ut. Skjønner de ikke at de driter seg ut?
Få dere sitteplass dere som ikke vil være med. Disse plassene bør reserveres til syngende planker. Stod på Gressvik tribunen og så bort. Det var fryktelig irriterende å se på.

mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 21 apr 04, 12:28
Tipper at det er økonomiske årsaker til at de står der, og kanskje at det er de beste ståplassene. Litt synd at det blir sånn, men som djpete sier, er nok lite å få gjort noe med.

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03

Lagt til: 21 apr 04, 12:53
Endret: 21 apr 04, 12:55
Vi bør hvertfall merke feltet mer tydelig: Et svært skilt som markerer at her skal det være syngende supportere og ikke minst supportere med supporterutstyr. Ikke nødvendigvis draktplikt, men når man står midt blant de syngende supporterne uten å åpne kjeften, med helsort antrekk, da har man misforstått det meste... Minimumskravet bør være skjerf! Vi kunne kanskje lage en flyer og dele ut til dem som ikke oppfyller kravene. Da kanskje det går et lys opp for dem og de skjønner at deres "stil" er ut.

Lars Thoresen, stolt aristokrat

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til: 21 apr 04, 12:56
Enig med Lars. Du s k a l føle deg ganske dum når du står der uten å synge.

aresolbe

Juniorspiller

Ble medlem: 19 nov 03

Lagt til: 21 apr 04, 14:05
Endret: 21 apr 04, 14:06
Enig med Lars, som vanlig.

Synes det var et bra tiltak at det stod folk og sjekket billettene / medlemskap i Plankehaugen når man skulle opp på 0-feltet. Regner med at dette skjer resten av kampene også. Skjerfplikt på 0-feltet støtter jeg fullt og helt.

Det beste ville vel vært en stor andel skjerf på alle tribuner og når bølgen går (som den sikkert kommer til å gjøre mange ganger denne sesongen) så løfter folk skjerfene over hodet istedet for bare hendene. Det hadde vært stilig det!

:ffk::ffk::ffk::ffk::confused::ffk::ffk::ffk:
(finn en feil)

- Fredrikstadgutter våre veier -

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 21 apr 04, 15:04
Nei... man får gå å sette seg på pansjonistribunen eller familiefeltet som det nå heter om man er redd for å åpne kjeften, eller ike føler seg bekveme i rødt og hvit, noe jeg ikke skjønner at alle gjør.

Syng for fredrikstad aristokrat....

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 21 apr 04, 16:56
Opprinnelig postet av aresolbe
Synes det var et bra tiltak at det stod folk og sjekket billettene / medlemskap i Plankehaugen når man skulle opp på 0-feltet.

Gjorde det det? Når jeg kom 45 min før kampstart var det ingen som sjekka verken billett eller medlemsskap...

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

aresolbe

Juniorspiller

Ble medlem: 19 nov 03

Lagt til: 21 apr 04, 18:36
Jeg var der ca. 5-10 min før deg, og fikk beskjed om at jeg måtte vise billett for 0-feltet eller medlemskort i Plankehaugen. De som gikk opp før og etter meg måtte også det. Hvorfor stoppa de å sjekke plutselig? Rart. Kan noen i Plankehaugen svare på det? Skal det være vakter som sjekker at kun "Planker" kommer på feltet heretter?

- Fredrikstadgutter våre veier -

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 21 apr 04, 18:36
Jeg kom 15 min før kampen og hadde ved feiltagelse fått en billett i klokkesvingen. var likevel ingen problem å komme meg inn på feltet... Trodde dette skulle være litt strengere jeg, men akkurat da gjorde det jo ingenting :cool:

Pættærnæ døm hang og slang!!

Bever

Juniorspiller

Lagt til: 21 apr 04, 20:19
Spør du meg , det med at du må være medlem bare tull!!! dem som synger skulle stå der,og plankh burde synes det også, og ha mest mulig medlemer er bare tull,bedre med en stor gjeng som vil synge!!!

Se på Black army dem er bare 1600 medlemer men synger RÆVA av klanen og er mange flere på kampa en klanen er!!

det beste er om ALLE kunne komme in på Plankh tribunen denne ses, og neste ses kunne dem ha medlems plikt for da får alle se hvor bra det er på den tribunen denne sesongen!!
Bra om vi kunne diskutere dette,på et saklig nivå.
:)

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03

Lagt til: 21 apr 04, 21:39
Endret: 21 apr 04, 21:41
Om tribunen hadde vært kjempestor så hadde jeg vært enig med deg bever.

Per dags dato er det flere medlemmer i Plankehaugen enn det er plass til på tribunedelen vår, og da må jo de som er medlemmer få førsteretten til å benytte tribunen. De har tross alt betalt for å ha det privilegiet å kunne stå der.

At mange er der for at det er billig, og da ikke synger, er selvfølgelig synd. Men det er nå engang ikke statutter i Plankhaugen som tilsier at alle medlemmer må synge og være uniformerte på kamper.

Anduril - Synger i drakt og skjerf :ffk:

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !

Bever

Juniorspiller

Lagt til: 21 apr 04, 22:12
Skal være ærlig så må vel jeg også gi plankh litt mere tid for å se åssen det går da!!

men det burde vært noe som heter støttemedlemskap og et medlemskap for dem som vil synge og være med å lage liv,det var mange s:cool:om ikke var der for å synge sist!!

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04

Lagt til: 21 apr 04, 22:44
Slik jeg har forstått det er det mange medlemmer av Plankehaugen som har kjøpt sesongkort andre steder. Jeg og fruen hastet av sted for å ordne sesonghefte til denne tribunen, men det er jo tydelig at det ikke var så stress. Synes det er rart at man ikke gidder å stå på fotballkamp, men folk har vel sine gode, eller dårlige, grunner...

Bams-fia, Jack og sang!

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03

Lagt til: 22 apr 04, 00:09
Kanskje ikke så rart at ingen sjekket akkurat din billett da Bolstad. Du har jo vært med en stund, og så lenge vi har såpass romslig med plass på vår tribune, så slipper vi nok inn de medlemmene vi vet er syngende supportere, selvom disse kun skulle ha klart å skaffe seg billett til Gressviktribunen.

Det er ellers helt vanlig at man må være medlem for å stå på tribuneplassen til diverse supporterklubber rundtomkring. Ser ikke det helt store problemet med det. Er man syngende FFK-supporter og ikke vil melde seg inn i FFKs supporterklubb, da er man bra sær, spør du meg. Er du syngende Engasupporter, så er du for søren med i Klanen. Og hvis man som enkelte gjerne vil, på død og liv skal se til Sverige, så se også litt på hvilket voldsnivå man har der borte. Det er faktisk den store styrken ved det norske supportermiljøet: De fleste her er med i de organiserte supporterklubbene, og man fremstår hvertfall innimellom som om man har noe mellom øra. Og et åpent felt har vi hatt helt til nå uten at det akkurat førte oss opp på samme lydnivå som Klanen, KFL og Black Army... Faktisk så begynner det jo å bli litt in å være med i Plankehaugen! Har kommet en drøss med innmeldinger i det siste:-) Nå gjenstår det bare å få drillet troppene slik at vi får mer trøkk i sangene både hjemme og borte. Første mulighet får man for 200,- med tur til Molde:-)

Lars Thoresen, stolt aristokrat

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 22 apr 04, 00:34
Endret: 22 apr 04, 00:37
Angående framvising av billett:
kan nok være at folka i styret kjente igjen meg og vet at jeg er aktivt syngende også.

Når det gjelder dette med at noen ikke sang; på meg virket det som at de fleste sang.. var vel noen lengst nede på tribunen som ikke sang, men det gjør vel ikke så mye.

Det jeg reagerer mer på er at det på dette bildet ser ut som at det står 2 RBK-supportere med RBK-skjerf nede nesten helt til venstre... Det er tydelig at dette felt O har vært åpent for hvem som helst på internett...

Ellers må jeg jo bare si at dersom du vil synge, så meld deg inn i Plankehaugen. Plankehaugen er stiftet KUN for å støtte FFK verbalt, og disse tilbakestående idiotene som står der bare pga at det er billig driter vi bare i!!! Det er døm som dummer seg ut!!!

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914