Husk meg
Brukernavn
Passord

ikke gode nok nye spillere før fristen,

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 20 apr 04, 07:50
ryktene går på at ingen var gode nok i forhold til de vi har, derfor kom det ingen flere nye før overgangsfristen, det viser hvor amatørmessig jakten på nye spillere har vært.

Venstere back ,rask midtstopper osv, mener at jeg det skulle være mulig også i blinde og finne noen , men dagens manskap frem til sommeren vi vi garantert gå ned. En må være blind for å ikke skjønne at innenfor 16. meteren vil vi tape mange poeng og på mangelnde fart i midtforsvaret. Hellan skulel jo hvert utvist etter felling av Karadas

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 20 apr 04, 08:26
Det er noe som heter økonomi også da. Selvfølgelig er det mulig å finne spillere som er gode nok, men de koster også så det holder.

Går vi garantert ned med dagens stall frem til sommeren ? Ja ja, da var det avgjort etter 2 serierunder. Æsj, nå gidder ikke jeg å gå på stadion mer i år, nå har du jo avslørt slutten alikevel. Thanx a lot !!

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


aresolbe

Juniorspiller

Ble medlem: 19 nov 03
Innlegg: 167

Lagt til: 20 apr 04, 08:29
Endret: 20 apr 04, 08:30
Et spørsmål: Hvorfor besøker du ffksupporter.net tomroar?

---------------------------

- Fredrikstadgutter våre veier -


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 20 apr 04, 09:38
Tror ikke tomroar kan ha vært på stadion på søndag jeg, gutta spiller jo tidvis kongefotball mot RBK. Hvis de spiller sånn mot alle lag så vinner de en del kamper i år. Måla kommer etter hvert!

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Mager

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 20

Lagt til: 20 apr 04, 09:49
Synes du maler fanden på veggen alt for tidlig, men er enig i at vi mangler fart i midtforsvaret.
Etter mitt skjønn bør Helland vike midtstopperplassen når Trondsen er tilbake. Jørgen spilte stort mot Rosenborg og har det ekstra giret som Helland mangler. I stedet vil jeg ha sistnevnte opp som et deffensivt anker i en femmer på midtbanen, mellom Koskela og Risholt. Helland er god på hodet og jeg mener at vi har behov for hans ro og overblikk på midten. Dette vil dessuten frigjøre de to løpsmaskinene til å ta et større offensivt ansvar. Sammen med West og Stjerna på flankene, og med Ringberg foran, er jeg sikker på at de første målene og poengene kommer til helga.

Ps. Fram til Molde-kampen må Eggen lære gutta hvodan han skal agere på cornere. Sørlie må ut skjære ballbanen innenfor egen femmeter, og utespillerne må bli enig om hvem hver enkelt av dem skal markere. Vår beste hodespiller må ta ditto hos motstanderen. På søndag var det Stian som flere ganger havnet opp med Frode Johnsen (også ved 0 - 1 målet). Altså vår dårligste hodespiller mot deres beste. Stian er en gryende superback, men på cornere er han som skapt til å ta stanga...

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 20 apr 04, 10:03
Jeg var på kampen og så den og spillet var utmerket utenom det som skjedde innenfor 16. meterene. + dårlig fart i midtsforsvaret

Tror noen av dere har dårlig hukommelse, vi har laget 4-5 mål mål i løpet av 12-13 kamper, er ikke dette er bekymringsfullt. Håper ikke det går mot en katastrofesesong, men er sterkt bekymret. Er heller ikke noen medgangssuporter, har stort sett vært på alle kamper siste 30 år, er vanligvis optimist av natur.

aresolbe

Juniorspiller

Ble medlem: 19 nov 03
Innlegg: 167

Lagt til: 20 apr 04, 10:40
Endret: 20 apr 04, 10:42
Opprinnelig postet av tomroar
men dagens manskap frem til sommeren vi vi garantert gå ned.


Reagerte bare på at du sa at vi garantert kom til å rykke ned! For vi kan jo ikke endre mannskapet fram til sommeren. Å si det etter to kamper synes jeg er fryktelig pessimistisk av en som "vanligvis er optimist av natur" og som har "vært på alle kamper siste 30 år".

Jeg så ca. 75 % av de ordinære kampene forrige sesong, og har sett noen treningskamper og begge seriekampene denne sesongen. Ut fra det synes jeg at spillet i de to siste kampene har vært veldig bra, klart bedre en det vi så for bare kort tid siden. Ifjor gikk jeg irritert hjem fra kamper som endte med uavgjort, vi hadde jo tapt 2 poeng! Smiler fortsatt jeg etter det jeg har sett de to første kampene mot det jeg mener er lag nummer 2 og 1 etter at årets sesong er over. At det snart løsner for angrepsspillet er jeg helt sikker på. Har fortsatt trua på 1-1 mot Molde og 3-0 (!!) mot Vålerenga.

Klart vi trenger spillere til sommeren, en rutinert spiss og en sikker venstreback er viktigst, men å si at vi garantert rykker ned blir jo bare teit.

---------------------------

- Fredrikstadgutter våre veier -


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 20 apr 04, 11:02
Spillet har vært bra i flere kamper, også mot Brann, Cafe Opera,

Brann kampen så jeg, der hadde vi samme problem som i de to første serie kampene. Mot Cafe Opera ble det to mål, mens man slapp inn alt for enkle mål. Håper som alle dere andre at dette ikke blir trenden, men hvorfor skulle dette plutselig endre seg.
En ting er sikkert er at mannskapet fremover vil være svekket , med f.eks skader , suspensjoner, vi har ikke den bredeste stallen i eliten. Helland har allerede 2 gule, står snart for tur til å stå over, hva skjer da ?

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 20 apr 04, 11:21
Endret: 20 apr 04, 11:21
Står fortsatt på at :ffk: tyrenger en spiss til å styrke Marcus R. Hornseth er ikke god nok!
Trenger videre en venstreback og en rask all-rounder i forsvaret. Kunne også tenke en bedre keeper.
Dette er mi ønskeliste!!!

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 20 apr 04, 11:23
Opprinnelig postet av tomroar
men dagens manskap frem til sommeren vi vi garantert gå ned. En må være blind for å ikke skjønne at innenfor 16. meteren vil vi tape mange poeng og på mangelnde fart i midtforsvaret.


Dette er det vanskelig å ta særlig alvorlig. Det er vel KTE du mener er blind da?

Er ganskel lei dette evige maset om nye spillere. Jeg mener dagens mannskap er mer enn godt nok til p beholde plassen i tippeligaen. Som tidligere nevnt må vi imidlertid unngå skader på nøkkelspillere (spesielt i back-rekka). Vi har også penger til å forsterke troppen til sommeren, om det skulle være nødvendig.

Men er det noe de to første kampene i eliten har vist oss, så er det at FFK per dags dato har et mannskap som kan kjempe mot hvem som helst. Vi har møtt de to beste lagene i eliteserien. Og vært helt på høyden. Mot svakere motstandere vil også målene begynne å rulle inn.

Og kan vi være så vennlig å slutte det evige maset om forsterkninger....i hvert fall fram til sommeren????!! :(

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 20 apr 04, 11:42
Er veldig enig med Mager og Funk 1 her. Er også drittlei edikksure kritiske innlegg uten noen form for konstruktiv kritikk eller tanker. Poenget med å gå inn her å si fra må vel være for å bidra med noe, komme med synspunkter for å dra i riktig retning?
Jeg hadde også ønsket et par forsterkninger til i vinter, men nå er ikke dette tema lenger! Men vi har fremdeles FFK, og vi spiller fremdeles i tippeligaen!

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 20 apr 04, 11:45
Jeg mener at jeg personlig i blinde skulle klare å hente inn noen forsterkninger. Hvorfor klarer Brann og Odd å finne spillere når ikke vår sportslige ledelse mener det er mulig å finne spilere som forsterker laget.


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 20 apr 04, 11:49
Synd du ikke jobber i FFK da tomroar?
Du burde jo beskyttes mot deg selv. Dummer deg bare ut.

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 20 apr 04, 12:24
Opprinnelig postet av Funk1
Synd du ikke jobber i FFK da tomroar?
Du burde jo beskyttes mot deg selv. Dummer deg bare ut.


...makan til usakelighet! tomroar har veldig gode poenger. FFK klarte ikke å hente vesentlige forsterkninger i angrep, men det klarte eksempelvis Brann og Odd. Det er jo fakta. Man må vel ikke beskyttes mot seg selv for å påpeke det?

Vi har god midtbane, men i antall mål har vi vel scoret tre på de ni siste kampene. Her er det ikke bare snakk om "ketchup-effekten", det har med ferdigheter å gjøre. Såpass ærlige kan vi være. Når det er sagt håper jeg jo inderlig at grundig trening og mental oppbygging vil rette på det.

:ffk:

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 20 apr 04, 12:28
Slutt å si att spillerne ikke holder mål, vi har nå sett to kamper hvor gutta har jobba kjempe hardt for å putte på mål,
Hornseth er god nok, han er den som har putta flest i trenings kampene, se om noen kamper så kommer målene..
Når dem spiller i eliten så vil dem kansje litt for mye til tider, det viktigste
er å gi støtte på kampene og etter hvert så kommer resultatene.

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 20 apr 04, 12:29
Vi har tross alt blitt lovet "Storfisk" en del ganger nå. Det må være lov å stille spørsmålstegn angående dette.

---------------------------






ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 20 apr 04, 12:33
Opprinnelig postet av stenhard
Vi har tross alt blitt lovet "Storfisk" en del ganger nå. Det må være lov å stille spørsmålstegn angående dette.


Nok et godt poeng. For meg er det likegyldig om "storfisken" har et kjent navn eller ikke, så lenge spilleren hever laget vesentlig. Det har ikke West eller Hornseth vært i nærheten av å gjøre. Selvsagt håper jeg like mye som alle andre at disse slår skikkelig til, scorer mål og bidrar sterkt, men den førstnevnte kommer fra en svært variabel amerikansk liga og den andre fra innbytterbenken til Bryne

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 20 apr 04, 12:34
Fordi om det ikke er mulig å hente spillere før sommerfeiren, må det være lov å sette fingeren på noe som en mener ikke er bra i klubben , håper som sagt jeg tar feil, dersom jeg tar feil skal jeg overføre et bidrag i år igjen til tifo , men en del større enn i fjor, 1000 blir overført 1. 8 dersom resultatene kommer

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 20 apr 04, 12:39
Selvfølgelig er det lov til å påpeke at vi ikke har fått inn noen "storfisker" i betydningen store navn, og at vi helst skulle hatt flere. Men å komme med argumenter som " jeg personlig i blinde skulle klare å hente inn noen forsterkninger ", det er drøyt.

Skulle gjerne hatt forsterkninger både foran og bak jeg også ..... men nå har vi de vi har, og får ikke andre før overgangsvinduet åpner igjen.

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 20 apr 04, 12:41
Vi er vel alle enige om at det ikke er gjort en god nok jobb på overgangsmarkedet. Jeg tror vi klarer oss med de vi har nå, forutsatt at vi scorer mål. Vi er bare så sinnsykt sårbare når det gjelder skader.

---------------------------







Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340